Ринок доставки продуктів в Україні: їжа з інтернету виявилася не менш смачною
4979

Ринок доставки продуктів в Україні: їжа з інтернету виявилася не менш смачною

Ринок доставки продуктів в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting в січні 2019 року. За результатами проведеного маркетингового дослідження були визначені обсяг і структура даного ринку, виявлено діючі на ньому чинники і тенденції, на підставі чого складено прогноз подальшого розвитку. Готовий аналіз ринку доставки продуктів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок доставки продуктів з'явився в Україні на початку 2000-х років в якості послуги для офісного персоналу середніх і великих компаній, які замовляли доставку готових страв з кафе і ресторанів. Такі обіди входять в соціальних пакет, що надається працівникам деякими компаніями, особливо у великих містах.

Можливо, вас зацікавить аналітичний матеріал про ринок роздрібної торгівлі товарами повсякденного попиту (FMCG-рітейлу) в Україні

Першим ріелтером, який запустив послугу доставки продуктів зі своєї торгової мережі, стала компанії Фуршет в 2003 році. У 2007 році доставка з'явилася в мережі Мегамаркет, в 2008-му - в Фоззі. Якщо на початку становлення ринку на частку доставки припадало лише 0,2% товарообігу, то з плином часу ситуація змінилася під впливом наступних факторів:

  • все більше українців перестали готувати їжу вдома і стали харчуватися готовою їжею із закладів громадського харчування, в тому числі замовляючи її доставку;
  • зросла кількість користувачів мережі інтернет, який є головним каналом просування на ринку доставки продуктів.

Сьогодні багато закладів громадського харчування різних форматів надають доставку своєї продукції в якості додаткової послуги. Однак є також компанії, для яких доставка продуктів є основним бізнесом. Вони, як правило, зосереджені на онлайн торгівлі, а насправді мають лише складське приміщення, кухню і саму службу доставки, замовлення приймають через інтернет або по телефону.

Пропонуємо також ознайомитися зі статтею про ринок громадського харчування в Україні (HoReCa, кейтеринг, а також харчування на АЗС)

Аналіз ринку доставки продуктів станом на початок 2019 року показував, що більша його частина - близько 60% - зосереджена в Києві. Однак останнім часом простежувалася тенденція більш активного розвитку цього виду бізнесу в інших великих містах. Так, мережа Metro C&C запустила онлайн-доставку для жителів Вінниці, Житомира та Запоріжжя, тоді як раніше доставка надавалася лише в Києві, Дніпрі, Харкові, Одесі та Львові. Компанія «Наш-Край» стала робити доставку своїх продуктів в 19-ти населених пунктах, в основному західних регіонів країни.

За результатами проведеного маркетингового дослідження був зроблений висновок про подальший розвиток ринку доставки продуктів на тлі бурхливого зростання інтернет-торгівлі продуктами харчування: в 2016-2018 роках деякі сегменти даної сфери бізнесу збільшилися в два рази. Потенціал ринку доставки продуктів буде вичерпаний ще не скоро, оскільки на момент проведення дослідження тільки 5% українців купували продукти онлайн.

Раз ви читали цей матеріал, вам буде цікаво ознайомитися і зі структурою ринку, частками операторів, трендами і іншими показниками
ринку мінімаркетів
в м. Київ

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами