Дата підготовки: | Серпень 2020 року |
Кількість сторінок: | 27, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 19 |
Таблиць: | 10 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку піцерій Борисполя. В роботі розглянуті тенденції ринку піцерій Борисполя, фактори і проблеми ринку піцерій Борисполя, основні оператори ринку, цінову політику основних операторів, брендинг і рекламу ринку піцерії Борисполя.
Піцерії в Україні зміцнюють свої позиції на ринку з кожним роком. Швидкий ритм життя змушує українців обідати «на ходу». Піцерії стали популярними, крім формату страви «для компанії» або «для швидкого перекусу», завдяки низькому часу очікування / замовлення і швидкому голоду. Також діапазон цін на продукцію піци дозволяє купувати навіть з невисоким рівнем доходу.
Ринок піцерії в м. Борисполь почав розвиватися відносно недавно, але кількісно встиг пройти фазу насичення і закриття «слабких» закладів.
На ринку Борисполя присутні як сильні мережеві гравці, так і самотні піцерії. Мережеві піцерії залучають клієнтів насамперед брендом, стабільністю якості, асортиментом і програмами лояльності, а локальні більше орієнтуються на оригінальність продукту: випічка піци в дров'яних печах, постійне оновлення меню, актуалізація та оригінальність асортименту і т. д. Безумовно, не зайвими будуть і правильні маркетингові дії по залученню і формуванню лояльності у гостей. При цьому ринок піцерій хоч і насичений великими мережами, але він все одно цікавий для тих гравців, чиї продукти виділяються на загальному тлі якістю і концепцією. Сімейні цінності в Україні поступово стали наближатися до європейських, тому зараз «сімейний ресторан» - актуальний тренд.
У Борисполі піцерії, крім швидкого перекусу використовуються часто для зустрічей, святкування днів народження та інших тематичних зустрічей, в тому числі і за рахунок невеликого вибору ресторанів і кафе.
Фактори впливу на ринок піцерій в Борисполі
• Цінова політика операторів ринку піцерій;
• Розвиток культури в жителів за межами дому;
• Зміни переваг споживачів;
• Зміни розмірів дохід жителів;
• Ціни на продукти для приготування піци;
• Зміни ціни на оренду приміщення, в випадки оренди приміщення під заклад;
• Епідеміологічна ситуація в країні, безпосередньо в м. Бориспіль;
• Зростання конкуренції на ринку, поява нових гравців на ринку в Борисполі.
Найчастіше доставка піци є не відмінним атрибутом більшості піцерій. При цьому гравці цього сегмента діляться на дві групи: компанії, що спеціалізуються на виконанні замовлень, і стаціонарні піцерії, які мають додатковий дохід від організації доставки. З 2020 року на ринок доставки їжі м. Бориспіль почали свою діяльність двоє великих гравця - Glovo і Raketa. Жителям міста це дозволить робити замовлення зі столиці, але також буде користуватися попитом і доставка піци безпосередньо самих піцерій, які надають такі послуги безкоштовно в межах міста. Замовлятимуть послуги доставки Glovo і Raketa в тих випадках, коли піцерія таких послуг не надає або на території Борисполя такої піцерії немає, а ще будуть замовляти інші готові харчові продукти.
Замовляють піцу найчастіше кілька разів на місяць (37,5%) або раз на місяць (28,8%). Раз на тиждень або частіше замовляють 12,5%, раз в 2-3 місяці - 14,4%, а ще рідше, нирки не замовляють 6,7%.
У наш час для закладів відкрилися нові можливості, тому що залучити нових клієнтів можна за допомогою не тільки офлайн реклами, але і онлайн. Основні оператори на ринку піцерій в м. Бориспіль, часто використовують рекламу онлайн, так як цільова аудиторія піцерій користується інтернет-ресурсами. Піцерії використовують рекламу на facebook, використовують таргетовану рекламу, кожна піцерія має власний сайт.
Що стосується офлайн реклами, то найчастіше це флаєри, штендери, буклети. Ще хорошу рекламу допомагають робити самі відвідувачі - «сарафанне радіо». Дуже часто на таких майданчиках, як Google або інших форумах у відгуках вказують, що вибрали цей заклад по оцінки інших відвідувачів або за рекомендацією своїх знайомих.
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку піцерії в Україні, з виділенням м. Бориспіль (історія розвитку, тенденції в 2018-5 міс. 2020 рр., Проблеми, фактори впливу на ринок). Вплив розвитку служб доставок (Glovo, Raketa і т.п.) на ринок піцерії
2. Основні оператори ринку піцерії м Бориспіль
2.1. Перелік і опис усіх операторів ринку піцерії Борисполя. Відображення піцерій на мапі м. Борисполя (з виділенням піцерій з доставкою і без), виділення лідерів ринку
2.2. Сегментація основних операторів (за кількістю точок, по районам, по типу точки, за наявністю доставки, за ціновим сегментом)
2.3. Аналіз відвідуваності сайтів піцерій м. Борисполя в динаміці за 2018-5 міс. 2020 рр. (помісячно)
2.4. Ступінь конкуренції і ризики
3. Середні ціни на продукцію в піцеріях м. Бориспіль (на піцу Маргарита, на чашку кави (капучино), на пляшку Coca-Cola)
4. Динаміка кількості запитів «піцерія», «доставка піци» в мережі інтернет в Борисполі за 2018-5 міс. 2020 рр., помісячно (на підставі даних Google Adwords)
5. Брендинг і реклама
5.1. Загальні плюси і мінуси основних піцерій Борисполя - на підставі відгуків з форумів і соц. мереж
5.2. Канали реклами, які використовують піцерії, їх опис та сегментація (флаєра, зовнішня реклама, соц. мережі і You Tube, інші) - на підставі даних з відкритих джерел
6. Висновки і прогнозні тенденції ринку піцерій в Борисполі. Інформація про відкриття/закриття піцерій (на підставі даних публічних ЗМІ). Оцінка потенціалу відкриття нових піцерій в Борисполі
7. Огляд діяльності і новин, пов'язаних з McDonalds в Борисполі (на підставі даних публічної інформації та відгуків). Планування запуску McDonalds в аеропорту Бориспіль
8. Опитування споживачів піцерій в м Бориспіль з метою визначення:
- ЦА (стать, вік, дохід, сімейний стан)
- популярності піцерій в Борисполі (які піцерії знають)
- визначення найбільш відвідуваних піцерій (до карантину), їх середнього чека і причин вибору саме даних піцерій
- визначення піцерій, де замовляють піцу найчастіше, їх середнього чека і причин вибору саме даних піцерій
- частота замовлення піци на будинок
- задоволеність останнього замовлення піци
- які піцерії пропонують найкраще співвідношення ціна-якість, швидку доставку, якісну піцу
- фактори, на які звертають увагу в першу чергу при замовленні піци
1. Основні оператори ринку піцерій м. Бориспіль
2. Сегментація основних операторів ринку піцерій в м. Бориспіль
3. Динаміка відвідуваності сайтів піцерій м. Борисполя за 2018- 5 міс. 2020 рр., тис. відвідувань
4. Основні параметри оцінки конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
5. Оцінка конкурентного середовища на ринку піцерій м Бориспіль
6. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку піцерій м. Борисполя
7. Середні ціни на продукцію в піцеріях м Бориспіль
8. Динаміка кількості запитів в Борисполі за 2018- 5 міс. 2020 року, тис. запитів
9. Загальні плюси і мінуси основних піцерій Борисполя
10. Канали реклами, які використовують піцерії в м. Бориспіль
1. Територіальне розташування піцерії в м Борисполі
2. Місячна динаміка відвідуваності сайтів піцерій м. Борисполя за 2018- 5 міс. 2020 рр.
3. Місячна динаміка кількості запитів в Борисполі за 2018- 5 міс. 2020
4. Статева структура відвідувачів піцерії м. Бориспіль
5. Вікова структура відвідувачів піцерій м. Бориспіль
6. Структура цільової аудиторії ринку піцерій м. Бориспіль за рівнем доходу
7. Структура цільової аудиторії ринку піцерій м. Бориспіль за сімейним станом
8. Популярність піцерій в м. Бориспіль
9. Частота відвідування піцерій
10. Найбільш відвідувані піцерії в м. Бориспіль
11. Середня ціна замовлення або доставки піци
12. Піцерії, де замовляють піцу найчастіше
13. Частота замовлення піци додому в м. Бориспіль
14. Задоволення останнього замовлення піци
15. Піцерії, які пропонують найкраще співвідношення «ціна-якість»
16. Думка людей, де пропонують найсмачнішу піцу
17. Думка людей, де краще обслуговування
18. Думка людей, де швидка доставка
19. Фактори, на які звертають увагу в першу чергу при замовленні піци