Ринок м'ясних консервів в Україні: сніданок туриста і не тільки
4658

Ринок м'ясних консервів в Україні: сніданок туриста і не тільки

Ринок м'ясних консервів в Україні досліджено компанією Pro-Consulting за період 2016 - 10 місяців 2019 року. В результаті проведеного маркетингового дослідження була визначена поточна ємність цього ринку і динаміка його зміни за аналізований період, виявлені основні фактори впливу та видано прогноз розвитку на середньострокову перспективу. Готовий аналіз ринку м'ясних консервів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Українці цінують м'ясні консерви за можливість тривалого зберігання, компактність, швидкість приготування їжі з їх участю і невисоку ціну. Особливо зручні м'ясні консерви для тих, хто вирушає в подорож, похід, вилазку на природу або просто їде на дачу. Недарма попит на них виходить на пікові значення в літній період. Також м'ясні консерви активно застосовуються при приготуванні їжі для армії та в інших державних установ.

Ринок ковбасних виробів в Україні - читати аналітичний огляд

Аналіз ринку м'ясних консервів в Україні показує, що в його структурі переважають консерви із субпродуктів різних видів м'яса - 85,8%, на другому місці консерви зі свинини - 9,3%, потім йде продукція з яловичини - 3,7% і м'яса птиці - 1,3%.

На ринок м'ясних консервів безпосередньо впливають тенденції, характерні нині для українського і міжнародного тваринництва:

  • зниження поголів'я великої рогатої худоби і свиней;
  • зростання внутрішнього виробництва і споживання курятини;
  • активне збільшення імпорту свинини і курятини;
  • зростаючий тренд світових цін на м'ясо.

Купити готове дослідження: ринок свіжого м'яса і субпродуктів України. 2020 рік

Серед інших чинників, що роблять найбільший вплив на собівартість продукції на ринку м'ясних консервів в Україні, можна виділити:

  • підвищення тарифів на комунальні послуги;
  • збільшення цін на ветеринарні препарати;
  • зростання мінімальної зарплати зайнятих у виробництві працівників.

За результатами аналізу ринку м'ясних консервів в Україні визначено, що цільова аудиторія цієї продукції зосереджена серед людей молодого та середнього віку, які ведуть активний спосіб життя. При виборі конкретного виду м'ясних консервів в магазині вони керуються такими критеріями:

  • склад і якість продукції; звертається увага на наявність харчових добавок;
  • ціна;
  • упаковка: зручність, надійність, герметичність, матеріал;
  • дата виготовлення і термін придатності;
  • країна походження;
  • репутація виробника.

Останнім часом посилило вплив на ринок м'ясних консервів поширення серед молоді ідей здорового харчування, що сприяє зниженню попиту на консерви на користь сирого м'яса.

Підсумки аналізу ринку м'ясних консервів в Україні дозволяють прогнозувати збереження діючих на ньому в даний час тенденцій розвитку і в середньостроковій перспективі.

Купити готове дослідження: ринок м'ясних консервів в Україні. 2019 рік

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами