Ринок HoReCa в Україні: злет, перерваний хворобою
4729

Ринок HoReCa в Україні: злет, перерваний хворобою

Ринок HoReCa в Україні досліджувався компанією Pro-Consulting в січні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку дозволило визначити його основні характеристики і показники, сегментувати споживання, розглянути діяльність провідних операторів, виявити фактори впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку HoReCa в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок HoReCa включає заклади громадського харчування, в тому числі при АЗС, в школах, клініках і лікарнях, служби кейтерингу, готелі. Аналіз ринку HoReCa в Україні свідчить про те, що найбільшу частку в його обсязі в грошовому вираженні в 2019 році займали кафе, бари і ресторани - 86,2%, на другому місці знаходився кейтеринг з 5,8%, на третьому - АЗС 4, 9%.

Прочитайте про аналіз обсягу ринку як частину маркетингового дослідження

Моніторинг ринку HoReCa в Україні показує, що сектор громадського харчування, як найбільший сегмент галузі, яка досліджувалася, найбільш сильно постраждав від карантинних обмежень, введених в нашій країні для запобігання поширенню коронавірусу. Кількість закладів в 2020 році зменшилася майже на третину в порівнянні з 2019-м, а виручка на ринку за цей час скоротилася приблизно в два рази.

Пропонуємо Вам ознайомитися зі статтею про ринок кафе-кондитерських Києва

Прочитайте про ринок продуктових магазинів, ТРЦ, Ho-Re-Ca в Ірпені - ми можемо дослідити будь-який ринок України (міста) і світу

Операторам, які залишилися на ринку HoReCa в Україні, довелося пристосовуватися до нових умов ведення бізнесу:

  • обмежувати кількість відвідувачів на одиницю площі приміщення;
  • не працювати в період карантину вихідного дня;
  • продавати страви навинос;
  • налагоджувати співпрацю зі службами доставки.

Можливо, вам будете цікаво прочитати про бізнес-план відкриття стейк-хаусу - ознайомтеся з концепцією проекту

Подальший розвиток ринку HoReCa в Україні буде залежати від успішності протиепідемічних заходів, зокрема вакцинації населення, і зняття обмежень на відвідування громадських місць.

За результатами маркетингового дослідження ринку HoReCa в Україні були виділені наступні тенденції, які найбільше на нього впливають:

1. Розширення аудиторії споживачів, які дотримуються здорового способу життя, вживають тільки вегетаріанські або органічні продукти

На ринку HoReCa в Україні вже з'являються heathy-фастфуди, які є альтернативою традиційним точкам швидкого харчування. Прикладами закладів такого формату є FreshLine і Salateira. У столиці вже можна знайти і чисто вегетаріанські ресторани, та й в меню звичайних закладів часто є окремий розділ страв для цієї категорії відвідувачів. На думку експертів, максимального впливу на ринок HoReCa в Україні цей тренд досягне в перспективі від двох до п'яти років.

Почитайте також матеріал про результати аналізу ресторанного ринку

2. Популяризація кухонь різних народів світу

З 2016 року на ринку HoReCa в Україні спостерігався бум грузинських ресторанів. Ця кухня полюбилася вітчизняним споживачам і вигідна рестораторам через простоту приготування і низьку собівартість однієї страви. Однак до моменту проведення дослідження ринку, грузинська ніша вже заповнена, але все частіше в Києві стали відкриватися заклади, що пропонують страви китайської, корейської, в'єтнамської та інших азіатських кухонь (почитайте про аналіз попиту).

3. Використання локальних українських продуктів

Зростає популярність на ринку HoReCa в Україні як традиційних для нашої країни продуктів, таких як сири, сиров'ялене м'ясо і ковбаси, так і вирощених на вітчизняних фермах морепродуктів, зокрема устриць (почитайте аналітику ринків риби і морепродуктів).

4. Кафе і ресторани, що пропонують одну страву

Монопродуктові заклади на ринку HoReCa в Україні створюють особливу атмосферу. Вони сконцентровані на доведенні до досконалості процесу приготування улюбленої відвідувачами їжі. Рестораторам такий формат дозволяє скоротити витрати на закупівлю продуктів і необхідний штат кухарів. Прикладами монородуктових ресторанів є Chicken Kyiv, Tiramisu Bar, Супкультура, Call me Cacao, «Качині історії».

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку хорека України (2021р.) - ознайомтеся зі структурою звіту

5. Гастроринки та фуд-корти

Зосередження в одному місці закладів громадського харчування з різними кухнями приваблює відвідувачів можливістю урізноманітнити своє меню, спробувати авторські страви зі свіжих продуктів. Гастроринкі або фуд-холи зазвичай є самодостатніми на ринку HoReCa в Україні, а фуд-корти, на яких працюють в основному точки швидкого харчування, найчастіше виступають засобом залучення покупців в ТРЦ.

Про інші тенденції і перспективи розвитку даної сфери бізнесу читайте в матеріалах аналізу ринку HoReCa в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про ринок громадського харчування Києва

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами