Дата підготовки: | Червень 2020 року |
Кількість сторінок: | 12, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 19 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітики Pro-Consulting провели аналіз споживання продуктів харчування в HoReCa України, в ході якого було розраховано обсяг споживання продуктів закладами громадського харчування, а також структуровано цей обсяг в залежності від типу закладу, кухні, основних категорій продуктових наборів, регіону. Під час оцінки також було проаналізовано націнки закладів на позиції в меню. Побудовано прогнози подальшого розвитку ринку.
Культура споживання їжі поза домом розвивається. Українці збільшують бюджет на прийом їжі в ресторанах, кафе, піцеріях, барах та інших закладах громадського харчування. Найпопулярнішими кухнями залишаються європейська, американська, далекосхідна і близькосхідна. Серед основних категорій, представлених в меню, м'ясні, рибні, овочеві страви, а також десерти, алкогольні та безалкогольні напої.
Протягом останніх років обсяги споживання продуктів харчування в HoReCa зростали, але в 2020 р., у зв'язку з карантинними обмеженнями, ряд закладів тимчасово припинили діяльність, деякі перейшли на «доставку», що в кінцевому результаті не тільки позначиться на обсягах 2020 р. але й буде мати наслідки для майбутнього розвитку ринку.
1. Опис методологій дослідження
1.1. Оцінка кількості і обсягів продажів закладів
1.2. Структурування за видами закладів (ресторан, кафе, фаст-фуд)
1.3. Структурування за кухнею (європейська, американська, близькосхідна, далекосхідна)
1.4. Аналіз структури споживання страв у закладах (за даними меню, оцінкою попиту на основні категорії)
1.5. Аналіз усередненого складу меню за видами кухні (м'ясо / риба і морепродукти / овочі / фрукти / бакалія / напої / інші (визначення в ході дослідження))
1.6. Аналіз питомої вартості товарних категорій в стравах (за даними складу основних страв)
1.7. Аналіз націнок для зіставлення з обсягом продажів за регіональним кластерам (виходячи з припущення, що, наприклад, в невеликих обласних центрах націнка нижче, ніж в Києві / Львові)
2. Аналітична модель споживання різних груп продуктів харчування
2.1. Обсяг і структура за продуктами
2.2. Обсяг і структура за регіонами
2.3. Обсяг і структура за видами кухні (без регіональної розбивки)
2.4. Аналіз ризиків, пов'язаних з карантином (розрахунок можливої похибки обсягу споживання)
1. Кількість закладів, транзакцій і обсяги продажів у сфері громадського харчування в 2019 р.
2. Структурування обсягів продажів за видами закладів, в грошовому вираженні в 2019 р
3. Структура продажів продуктів харчування і напоїв, в залежності від типу закладу громадського харчування,%
4. Продажі в ресторанах з повним спектром послуг за категоріями: кількість угод в 2019 р.
5. Обсяг і структура споживання продуктів залежно від кухні в 2019 р.
6. Обсяг продажів продуктів в ресторанах з повним обслуговуванням за типом кухні, 2019 р.
7. Усереднена структура споживання страв
8. Структура споживання страв в залежності від типу закладу
9. Рецептура «стандартного набору» страв в закладах
10. Структура складу меню кухні за категоріями
11. Структура питомої вартості страв за продуктовими категоріями
12. Усереднена структура меню за групами товарів
13. Націнка на «стандартний набір» меню в містах Київ, Львів і Черкаси
14. Аналіз націнок на готові страви в закладах громадського харчування
15. Обсяг і структура закупівель продуктів в 2019 р.
16. Обсяг і структура споживання продуктів за регіонами в 2019 р.
17. Обсяг і структура продажів страв за видами кухні (виходячи із постійних цін) в 2019 р.
18. Прогноз кількості закладів, транзакцій і обсягів продажів продуктів харчування в 2020-2023 рр. виходячи з даних 2018-2019 рр.
19. Приріст прогнозних показників