Аналіз ринкових даних щодо загального покриття ринку AFH. 2025 рік

Аналіз ринкових даних щодо загального покриття ринку AFH. 2025 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2025 року
Кількість сторінок: 13, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 10
Спосіб оплати: передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанією Pro-Consulting був проведений аудит точок роздрібної торгівлі (ТРТ) у мережі закладів HoReCa на предмет присутності у категорії соків та напоїв брендів українського виробника, який входить до складу міжнародної компанії.
Аудит ТРТ проводився онлайн методом кабінетного дослідження (desk-research), який полягав у первинному парсингу закладів, що можна віднести до сфери HoReCa, з подальшим моніторингом відкритих даних на сайтах/сторінках у соціальних мережах (Instagram, Facebook). Зокрема, вивчався асортимент у продуктових категоріях соків, напоїв закладів громадського харчування і готельно-ресторанних комплексів з метою скринінгу на предмет наявності соків і напоїв під ТМ N1 і ТМ N2.

Всього в аудит ТРТ увійшли 30998 закладів HoReCa у 24 областях України (за винятком тимчасово окупованих територій Донецької, Луганської областей і АРК Крим). З них у 3740 ТРТ (11% від загальної кількості розглянутих закладів HoReCa) була виявлена присутність досліджуваних брендів N1 і N2.
Таким чином, за результатами дослідження 30993 закладів HoReCa у 24 областях досліджуваної продукції під ТМ N1 не було виявлено лише в трьох типах закладів HoReCa з 12 . Це – казино, кінотеатр, пивний магазин. Найбільше закладів із соком ТМ N1 та іншою продуцією ТМ N2 сконцентровано в Київській (128) і Одеській областях (55).

Детальний зміст:

1. Опис методології дослідження
2. Структура закладів HoReCa, визначених в межах дослідження (регіональна, по типам закладів)
3. Визначення наявності продукції ТМ в точках продажу (регіонально – сік N1, регіонально – інші види N2, за видами закладів – сік N1, за видами закладів – інші види N2)
4. Висновки – оцінка покриття точок продажів продукцією N2 регіонально та по видам закладів

Перелік таблиць:

1. Розподіл закладів HoReCa за областями станом на серпень-вересень, 2025 р.
2. Регіональний розподіл присутності ТМ N1 в точках продажу HoReCa станом на серпень-вересень, 2025 р. за результатами моніторингу сторінок в Instagram
3. Регіональний розподіл закладів HoReCa з наявною пропозицією соків N1, станом на серпень-вереснь, 2025 р.
4. Регіональний розподіл закладів HoReCa з пропозицією товарів ТМ N2 (окрім соків N1), станом на серпень-вересень, 2025 р.
5. Перелік закладів HoReCa, в яких присутня продукція ТМ N1 окрім напоїв (інші види продукції), станом на серпень-вересень, 2025 р.
6. Перелік закладів HoReCa, в яких присутня продукція ТМ N1, але які не працюють станом на серпень-вересень 2025 р.
7. Перелік закладів HoReCa, в яких присутня продукція ТМ N1, але які мають технічні неполадки з роботою сайтів, закладок меню станом на серпень-вересень, 2025 р.
8. Присутність продукції ТМ N1 в закладах HoReCa станом на серпень-вересень, 2025 р. за даними в Instagram
9. Присутність продукції ТМ N1 в закладах HoReCa за даними загального моніторингу мережі інтернет станом на серпень-вересень, 2025 р.
10. Підсумок по присутності продукції ТМ N1 в закладах HoReCa станом на серпень-вересень, 2025 р.

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами