in stock

Аналіз ринку HoReCa в Україні. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Січень 2021 року
Кількість сторінок: 37, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 9
Таблиць: 19
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
22300 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку HoReCa, який включає в себе кафе бари, ресторани, кейтеринг, АЗС, школи, клініки та лікарні, ТЦ і ТРЦ, аеропорти та інше. В ході аналізу було охарактеризовано основні тенденції розвитку даного ринку в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання великої кількості видів продукції на ринку гетельно-ресторанного бізнесу, визначені основні оператори ринку, що досліджується, зроблена оцінка їх часток і обсягу експорту \ імпорту. Також проведено аналіз споживачів і основних проблем.
Український ринок громадського харчування найбільше розвинений в столиці. Ринок закладів громадського харчування є сегментом ресторанного бізнесу, який динамічно розвивається і при цьому на сьогоднішній день залишається ненасиченим. В останні роки столичний ринок ресторанів швидкого харчування активно поповнюється новими закладами, які відповідають актуальним запитам основної цільової аудиторії – середнього класу, пропонуючи розумне співвідношення критеріїв ціна-якість і економію часу на приготування їжі вдома. Разом з тим, показник насиченості ринку громадського харчування столиці все ще значно поступається середньоєвропейському.


У 2018 році кількість закладів харчування поза домом збільшилася на рекордні 4,8%, за останні пару років, що було обумовлено проведенням фіналу Ліги чемпіонів з футболу, в 2019 році даний показник знизився. За 2018 рік разом із зростанням закладів ціни в них зросли на 20-30%, на тлі зростання витрат. У 2018 році реальні доходи українців (з урахуванням інфляції) зросли на 9,9%, що набагато нижче показника зростання цін у закладах харчування поза домом на 10-20%, за даний період.
В 2020 році через пандемію ринок HoReCa скоротився на половину, що було спроваковано карантинними заходами та зменшенням зайнятості населення через скорочення.
У сфері існують наступні тенденції: здоровий спосіб життя, підвищення популярності локальних українських продуктів, поширення монозакладів, поширення фуд-холів та фуд-кортів, збільшення витрат на маркетинг, зростання популярності служб доставки їжі, підвищення цін.
Через пандемію ринок значно впав, але буде поступово відновлюватися за прогнозами.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз розвитку сегмента HoReCa в Україні в 2018 – 10 міс. 2020 рр. (основні тенденції, передумови до розвитку, особливо з входом міжнародних операторів).
1.2. Аналіз тенденцій ринку HoReCa в Україні в 2018 – 10 міс. 2020 рр. (вузькі тренди, важливі події, регулювання, вимоги про наявність побутової техніки та інших якісних елементів - при наявності інформації) 10
2. Сегментація і структурування ринку 
2.1. Кількість в Україні та сегментація закладів громадського харчування: 
- за спеціалізацією 
- регіональний 
- за видами (перерахування: всіх можливих установ/закладів, що передбачають HoReCa: навчальні заклади, мед. установи, підприємства, бізнес центри, офіси компаній, коворкінг, культурні, розважальні та торгові центри, готелі, Готелі, авіа /Ж/Д-вокзали, метро, авто станція, заправки, піцерії, ресторани, їдальні, вагони-ресторани, купе буфети, бар, кафе, Кафетерій, закусочні, чайні, шашличні, пельменні, млинцеві, пиріжкові, чебуречні, сосисочні, бістро) 
3. Загальні показники ринку
3.1. Розрахунок ємності ринку HoReCa. Сегментація за групами продукції (оцінка) 
3.2. Показники обсягу продажів на ринку HoReCa (оцінка, співвідношення %) на момент дослідження в розрізі продукції (оцінка): 
- Молочна продукція; м'ясо, риба, морепродукти; заморожені фрукти, овочі; напої (алкогольні, безалкогольні); фрукти, овочі; різне 
3.3. Загальний обсяг продажів в ресторанній індустрії на ринку HoReCa (оцінка) 
4. Основні оператори ринку (виробники, імпортери, дистриб'ютори) 
4.1. Компанії, що займаються комплексним обслуговуванням закладів громадського харчування (перелік, опис, сегментація за специфікою) 
5. Висновки та прогнозні тенденції на ринку в Україні на 2021 – 2023 рр. 
6. Інвестиційна привабливість напрямку 
6.1. SWOT-аналіз стратегії замовника (вихід на ринок) 
6.2. Аналіз ризиків і бар'єрів. Побудова карти ризиків на ринку 

 

Перелік таблиць:

1. Мережа лікувально-профілактичних закладів України в 2019 році, од.
2. Структура всіх можливих установ/закладів, що передбачають HoReCa в Україні за видами в 2020 році, в натуральному вираженні, %
3. Частки ТОП-10 найбільших готельних компаній (юр. Особи) в Україні в 2019 році, в грошовому вираженні, %
4. Регіональна сегментація великих готелів в Україні
5. Готелі, відкриття яких планувалося в 2020-2022 рр.
6. Кількість закладів громадського харчування в Україні за регіонами у 2020 р., в натуральному вираженні, %
7. Частки ТОП-10 найбільших компаній, що надають послуги громадського харчування (юр. Особи) в Україні в 2019 році, в грошовому вираженні, %
8. Регіональна сегментація ТОП 20 ресторанів в Україні
9. Частки ТОП-15 найбільших компаній, що надають послуги кейтерінгу (юр. Особи) в Україні в 2019 році, в грошовому вираженні, %
10. Частки ТОП-10 найбільших компаній-власників мережі заправок (юр. Особи) в Україні в 2019 році, в грошовому вираженні, %
11. Регіональна сегментація ТОП 20 АЗС в Україні по виручці за 2017 рік
12. Обсяг продажів на ринку роздрібної торгівлі переважно споживчими товарами повсякденного попиту через торговельні мережі корпоративного типу (FMCG-рітейл) в Україні в 2017-2019 рр., в грошовому вираженні, млрд. грн.
13. Частки FMCG-рітейлерів за кількістю точок в Україні за 2017-2019 рр.
14. Обсяг і структура продажів страв за видами кухні і продуктовими групами в Україні в 2019 р.
15. Обсяг закупівель на ринку HoReCa в розрізі продукції в Україні в 2019 р.
16. Основні показники компаній, що займаються комплексним обслуговуванням закладів громадського харчування в Україні в 2019 р., тис грн
17. SWOT-аналіз ринкового спрямування
18. Сегментація ринкових ризиків
19. Карта ризиків ринку HORECA в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура витрат внутрішніх і зовнішніх туристів в Україні та країнах Європи в 2017 році
2. Динаміка кількості закладів загальної середньої освіти в Україні в 2017-2020 рр.
3. Динаміка кількості ліжко-місць в лікарнях України в 2017-2019 рр.
4. Кількість промислових підприємств в Україні в 2017-2019 рр.
5. Сегментація ринку HoReCa в Україні за спеціалізацією в 2019 році, в грошовому вираженні, %
6. Кількість закладів громадського харчування в Україні в 2018-2020 рр., з прогнозом до 2023 року, в натуральному вираженні, шт.
7. Сегментація основних мереж АЗС за наявністю кафе або ресторанів, %
8. Ємність ринку HoReCa в Україні, млн грн
9. Прогноз ємності ринку HoReCa в Україні, млн грн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами