in stock

Аналіз ринку рослинної олії в HoReCa в Україні. 2024 рік

Аналіз ринку рослинної олії в HoReCa в Україні. 2024 рік
Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2024 року
Кількість сторінок: 36, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 6
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
27700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку HoReCa в Україні з акцентом на сегментах споживання олії рослинного походження, які використовуються для приготування їжі. Дослідження проведене шляхом аналізу роботи ресторанів, кафе, закладів громадського харчування та готелів в Україні з особливим акцентом на споживанні цими компаніями олій рослинного походження, виокремлення головних постачальників продукту для закладів та характеристики асортименту, визначення ролі державного регулювання в даній галузі та виокремлення відповідних тенденцій розвитку галузі задля формування розуміння кон’юнктури ринку.
Олії рослинного походження, що використовуються для приготування їжі, є важливою частиною концепції здорового харчування завдяки фосфатидам, які регулюють вміст холестерину в організмі та сприяють накопиченню протеїнів, стеринам, які гальмують всмоктування холестерину з кишечника, а також вітамінам групи E – токоферолами. Говорячи про здоровіші аналоги найпопулярнішій рослинній олії Східної Європи – соняшниковій олії – зазвичай вказують на оливкову олію. Крім неї, популярними у Європі також стають льонова, соєва, рапсова, кунжутна та гірчична олії.


До сектору HoReCa зазвичай відносяться безліч різних видів місць громадського харчування та розваг, а також місць відпочинку – кафе, кав’ярні, бари, ресторани, готелі, фастфуд. Серед цих сегментів також можливим є виділення підсегментів сектору HoReCa, серед яких, згідно з оцінкою Pro-Consulting, найбільш інтенсивними споживачами рослинної олії для приготування їжі є бургерні, кафе, ресторани, піцерії, суши-бари, барбекю, закусочні, заправки, пекарня, фуд-корти, прилавки з вуличною їжею та готелі.
Щорічно в Україні в ході виробництва олійної продукції на різних стадіях утворюються численні відходи та побічні продукти. Заборонено зливати такі відходи в каналізацію, оскільки вони не лише засмічують труби, але і забруднюють грунт. Також, за недотримання санітарних норм порушникам загрожує значний грошовий штраф, якого можна уникнути лише при своєчасній утилізації рослинних олій.
Проєкт Закону щодо внесення змін до певних законів України щодо підвищення якості харчових продуктів, які споживаються дітьми, вносить заборони на використання певних видів рослинних олій у харчових продуктах. Станом на липень 2024 року даний законопроект очікує на друге читання.
На ринку HoReCa України діють 16 постачальників рослинної олії для приготування, серед яких 3 є виробниками, в той час як інші 13 є дистриб’юторами, які надають пропозицію рослинної олії для приготування їжі у кількості 95 найменувань, а саме 56 найменувань соняшникової олії, 30 найменувань оливкової олії та 9 найменувань інших видів олій.
Протягом 2022-2023 рр. основним фактором впливу на ресторанно-готельний ринок став початок повномасштабної війни на території України. За даними експертів ринку – представників бізнесу, по усім регіонам спостерігається плинність кадрів та нестача кваліфікованих працівників. Наразі для більшості областей України залишаються актуальними загрози від постійних обстрілів, що призводять до пошкоджень та руйнації об’єктів інфраструктури, у тому числі і закладів харчування та готельно-ресторанного бізнесу. Початок повномасштабної війни в України спричинив суттєві зміни у постачанні продуктів харчування. Продукти харчування, як вантаж, що вимагає індивідуальних умов транспортування та суворо обмежений термін придатності, поставлявся, переважно, автотранспортом, що спричинило подорожчання логістики. За умови продовження війни в Україні, дані проблеми збережуться і в 2024-2025 роках, створюючи значні складнощі в роботі для всіх закладів ринку HoReCa. В разі закінчення війни в Україні найближчим часом, проблеми з поставками та загрозами від обстрілів перестануть загрожувати ринку, однак відбудова як самих закладів HoReCa, так і об’єктів енергетичної інфраструктури, займе певний час.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку та методологія його дослідження
1.2. Аналіз тенденцій розвитку українського ринку HoReCa з акцентом на споживання олії: влив війни в Україні, тренди здорового харчування та екологічні проблеми, пов’язані з відпрацюванням рослинних олій, тенденції виробництва рослинних олій в Україні
1.3. Загальні показники ринку: виділення сегментів ринку HoReCa, які є інтенсивними споживачами олії, їхня виручка та оцінка споживання ними олії
2. Державне регулювання галузі використання рослинних олій для приготування їжі в Україні: наявність обмежень та вимог стосовно використання олії
3. Аналіз постачальників продуктів харчування та олії у HoReCa в Україні
3.1. Перелік та опис постачальників
3.2. Аналіз асортименту олії у постачальників, наявного на веб-сайті компанії
3.3. Ціни на олію, що постачається у HoReCa
4. Висновки та прогнозні тенденції ринку HoReCa в Україні з точки зору споживання рослинних олій

Перелік таблиць:

1. Сегментація ринку HoReCa
2. Оціночні показники споживання рослинної олії закладами HoReCa
3. Виручка та оцінка споживання рослинної олії для приготування їжі закладами HoReCa
4. Перелік та опис постачальників рослинної олії у HoReCa в Україні
5. Асортимент рослинної олії для приготування у постачальників ринку HoReCa України
6. Ціновий діапазон олії, яка продається на ринку HoReCa, грн./шт., грн./л, з ПДВ

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами