Суб'єкти економічної діяльності, що є основними клієнтами Pro-Consulting, не з чуток знають, кожна робота має власну ціну, зокрема й проведення маркетингових досліджень. Вартість аналізу ринку може змінюватись в залежності від:
Понад 1950 готових звітів по ринках – перейдіть до каталогу та ознайомтесь зі структурами звітів та їх вартістю
Зазвичай, якщо великий клієнт замовляє проведення маркетингових досліджень, вартість цікавить його не в першу чергу, оскільки вона мізерна проти виділеного на маркетинг бюджету. У цьому випадку пріоритет при виборі виконавця надається якісним характеристикам.
Типова структура дослідження
Повне комплексне проведення маркетингових досліджень, вартість яких найвища, виконується відповідно до типової структури напрямів вивчення та відповідних розділів готового звіту.
1. Загальний розділ аналізу ринку:
2. Система держрегулювання галузі:
Читати також: Аналіз зовнішньої торгівлі
3. Споживчий аналіз ринку:
4. Дослідження конкурентного середовища:
Читати також: Аналіз конкурентів
5. Аналіз рекламної сфери ринку:
6. Канали реалізації продукції:
Готовий аналіз ринку річкового піску в Україні за 2018-1 пол. 2021 р. – в якості прикладу ознайомтеся зі структурою даного готового дослідження ринку
7. Оцінка ринкової позиції замовника дослідження:
8. Визначення привабливості ринків:
Готовий аналіз ринку житлової нерухомості у Харкові в 2018-1 пол. 2021 р. - ще один приклад структури дослідження ринку
Знайомлячись з наведеною типовою структурою, оцінюючи свої потреби та можливості, клієнт визначає в якому обсязі йому необхідне проведення маркетингових досліджень, вартість цієї роботи та потенційну вигоду від отримання відповідної інформації. При цьому необхідно пам'ятати, що завжди існує простір для компромісу, і в його рамках кожен замовник Pro-Consulting отримує маркетингове дослідження, вартість якого його повністю влаштовує.
Пройдемося докладніше по чинниках, які найбільше впливають на проведення маркетингових досліджень, вартість і якість яких має бути в оптимальному співвідношенні.
Читати також: Аналіз впізнаваності бренду
Маркетингові дослідження проводяться компанією Pro-Consulting за технічним завданням клієнтів. Щоб скласти таке завдання, замовнику необхідно мати уявлення про зміст роботи з аналізу ринків, методи збору та обробки даних, що застосовуються і необхідні для цього ресурси. Тому на першому етапі проведення маркетингових досліджень, вартість яких необхідно визначити, ми завжди організуємо спільний брифінг виконавців та замовників, на якому:
Для зв'язку з компанією використовуйте наші контактні дані.
Читати також: Маркетингова стратегія