Проведення маркетингових досліджень – вартість визначає замовник
1944

Проведення маркетингових досліджень – вартість визначає замовник

Суб'єкти економічної діяльності, що є основними клієнтами Pro-Consulting, не з чуток знають, кожна робота має власну ціну, зокрема й проведення маркетингових досліджень. Вартість аналізу ринку може змінюватись в залежності від:

  • поставлених замовником цілей та завдань;
  • аспектів ринкового середовища, що досліджуються;
  • задіяних сил та засобів агентства маркетингових досліджень;
  • обсягу зібраних даних;
  • структури готового звіту по ринку;
  • виділеного аналітикам часу.

Понад 1950 готових звітів по ринках – перейдіть до каталогу та ознайомтесь зі структурами звітів та їх вартістю

Зазвичай, якщо великий клієнт замовляє проведення маркетингових досліджень, вартість цікавить його не в першу чергу, оскільки вона мізерна проти виділеного на маркетинг бюджету. У цьому випадку пріоритет при виборі виконавця надається якісним характеристикам.

Типова структура дослідження

Повне комплексне проведення маркетингових досліджень, вартість яких найвища, виконується відповідно до типової структури напрямів вивчення та відповідних розділів готового звіту.

1. Загальний розділ аналізу ринку:

  • основні показники та параметри;
  • розрахунок ємності ринку;
  • сегментація у найважливіших зрізах;
  • основні тренди;
  • фактори впливу

2. Система держрегулювання галузі:

  • становище нормативних актів;
  • ліцензійні вимоги;
  • податкове навантаження;
  • правила участі у бюджетних тендерах.

Читати також: Аналіз зовнішньої торгівлі

3. Споживчий аналіз ринку:

  • опис цільової аудиторії;
  • очікування та мотивації покупців;
  • споживання на електронних майданчиках;
  • корпоративний та державний сектори споживання.

4. Дослідження конкурентного середовища:

  • перелік та рейтинг конкурентів;
  • розподіл часток між гравцями ринку;
  • стратегії просування та конкурентної боротьби, що застосовуються;
  • можливості мінімізації ризиків конкуренції

Читати також: Аналіз конкурентів

5. Аналіз рекламної сфери ринку:

  • моніторинг реклами на різних носіях;
  • контент-аналіз інформаційних ресурсів;
  • систематизація пошукових запитів, виділення ключових фраз;
  • підготовка рекламних кампаній та контроль їх результативності.

6. Канали реалізації продукції:

  • Показники можливих каналів збуту;
  • особливості роботи з рітейлерами;
  • можливості цінових маневрів;
  • ефективність маркетингових інструментів у різних каналах;
  • конфігурація збуту залежно від економічних умов.

Готовий аналіз ринку річкового піску в Україні за 2018-1 пол. 2021 р. – в якості прикладу ознайомтеся зі структурою даного готового дослідження ринку

7. Оцінка ринкової позиції замовника дослідження:

  • частка клієнта у загальному обсязі ринку;
  • порівняння із частками конкурентів;
  • відношення покупців до бренду;
  • аудит бізнес-процесів;
  • стратегія покращення ринкової позиції.

8. Визначення привабливості ринків:

  • факторний аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • SWOT-аналіз;
  • висновки про наявність бар'єрів та можливостей.

Готовий аналіз ринку житлової нерухомості у Харкові в 2018-1 пол. 2021 р. - ще один приклад структури дослідження ринку

Знайомлячись з наведеною типовою структурою, оцінюючи свої потреби та можливості, клієнт визначає в якому обсязі йому необхідне проведення маркетингових досліджень, вартість цієї роботи та потенційну вигоду від отримання відповідної інформації. При цьому необхідно пам'ятати, що завжди існує простір для компромісу, і в його рамках кожен замовник Pro-Consulting отримує маркетингове дослідження, вартість якого його повністю влаштовує.

Пройдемося докладніше по чинниках, які найбільше впливають на проведення маркетингових досліджень, вартість і якість яких має бути в оптимальному співвідношенні.

Читати також: Аналіз впізнаваності бренду

Маркетингові дослідження проводяться компанією Pro-Consulting за технічним завданням клієнтів. Щоб скласти таке завдання, замовнику необхідно мати уявлення про зміст роботи з аналізу ринків, методи збору та обробки даних, що застосовуються і необхідні для цього ресурси. Тому на першому етапі проведення маркетингових досліджень, вартість яких необхідно визначити, ми завжди організуємо спільний брифінг виконавців та замовників, на якому:

  • звіряємо наше розуміння завдань, що стоять перед дослідниками;
  • розбираємо типову структуру дослідження, вибираючи необхідні клієнту блоки;
  • узгоджуємо ресурси;
  • визначаємо терміни, необхідні для проведення маркетингового дослідження, вартість.

Для зв'язку з компанією використовуйте наші контактні дані.

Читати також: Маркетингова стратегія

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами