Проведення маркетингових досліджень ринку – постановка та вирішення задачі
1736

Проведення маркетингових досліджень ринку – постановка та вирішення задачі

Проведення маркетингових досліджень ринку є профільним напрямком діяльності Pro-Consulting. З 2004 року нашим консалтинговим агентством здійснено понад 1940 аналізів різних українських та зарубіжних ринків.

Проведення маркетингових досліджень ринку замовляли у Pro-Consulting понад тисяча клієнтів, серед яких:

  • найбільші міжнародні корпорації;
  • представники великого, середнього та малого бізнесу;
  • фінансові організації;
  • іноземні посольства;
  • торгово-промислові палати;
  • юридичні фірми;
  • фізичні особи.

Типова структура маркетингового дослідження – ознайомтеся

Всім вищезгаданим категоріям замовників проведення маркетингових досліджень ринку необхідно з метою отримання інформації для подальшого вирішення завдань, що стоять перед ними, наприклад:

  • оцінка інвестиційної привабливості цільової ринкової ніші;
  • пошук ринків збуту своїх товарів;
  • складання стратегії розвитку підприємства;
  • розширення сфери діяльності бізнесу;
  • боротьба із конкурентами;
  • підготовка рекламних кампаній;
  • антикризовий менеджмент.

Аналіз конкурентів – дізнайтесь більше про цю частину дослідження ринку

Зміст типового звіту за результатами проведення маркетингових досліджень ринку

Проведення маркетингових досліджень ринку компанією Pro-Consulting, з одного боку, носить ексклюзивний характер для кожного клієнта, з іншого боку, дослідження виконується за відпрацьованими методиками, що добре зарекомендували себе, і має типові інформаційні розділи:

1. Загальні параметри та характеристики ринку:

  • обсяги виробництва, імпорту, експорту;
  • структура ринку на значних зрізах;
  • тренди виробників та споживачів;
  • фактори впливу

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку пожежних сигналізацій України (2021 рік)

2. Система державного регулювання:

  • вимоги законів та інших нормативних актів;
  • ліцензування діяльності;
  • оподаткування внутрішньої та зовнішньої торгівлі;
  • необхідність сертифікації;
  • правила участі у держзакупівлях;
  • озвучені плани реформування галузі.

3. Аналіз конкурентного середовища:

  • перелік та характеристики великих операторів;
  • сегментація за ринковими частками;
  • асортимент та споживчі властивості конкуруючої продукції;
  • стратегії конкурентної боротьби;
  • рекомендації щодо подолання ризиків та бар'єрів, викликаних конкуренцією.

4. Споживчий аналіз ринку:

  • опис ядра цільової аудиторії;
  • результати маркетингових опитувань та фокус-груп;
  • особливості споживання у специфічних умовах – карантини, локаути, обмеження торгівлі та інші;
  • споживання в секторах В2В та В2G.

Також перегляньте структуру готового аналізу ринку закладів фастфуду в Україні (2021 рік)

5. Дослідження каналів реалізації продукції:

  • опис наявних каналів збуту;
  • особливості комунікації з операторами продажу;
  • варіанти цінових політик;
  • вибір маркетингових інструментів просування залежно від каналу збуту;
  • критерії використання каналів реалізації у різних ринкових умовах.

6. Рекламна сфера ринку:

  • моніторинг рекламних повідомлень;
  • контент-аналіз масивів запитів потенційних споживачів у Інтернеті;
  • пропозиції щодо спрямованості та складу рекламної кампанії;
  • контроль досягнення проміжних та кінцевих цілей рекламних акцій.

7. Ринкова позиція замовника проведення маркетингового дослідження ринку:

  • розрахунок загального обсягу ринку у динаміці;
  • виділення часток клієнта у різних зрізах;
  • аудит зовнішніх бізнес-процесів за допомогою «таємного дзвінка» або «таємного покупця»;
  • рекомендації щодо стратегії зміцнення становища замовника на ринку.

8. Привабливість ринків для інвестицій та збуту товарів:

  • факторний аналіз зовнішніх ринків;
  • PEST-аналіз;
  • SWOT-аналіз.

Замовити проведення маркетингових досліджень ринку за доступними цінами в Pro-Consulting можна зараз.

Як організувати проведення маркетингових досліджень ринку?

Проведення маркетингових досліджень ринку організувати дуже просто:

  • за потребою влаштуємо брифінг за участю представників замовника та призначених виконавців;
  • уточнимо цілі, які переслідує проведення маркетингового дослідження ринку;
  • допоможемо скласти детальне технічне завдання;
  • виділимо необхідні для роботи ресурси;
  • визначимо час подання готового звіту.

Проведення маркетингових досліджень ринку оформляється відповідно до міжнародних стандартів, прийнятих європейською дослідницькою організацією ESOMAR.

Також прочитайте про аналіз зовнішньої торгівлі як складову дослідження ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами