Пропонуємо замовити маркетингове дослідження для реалізації бізнес-ідей
411

Пропонуємо замовити маркетингове дослідження для реалізації бізнес-ідей

Для того щоб правильно організувати і розвивати бізнес на будь-якому напрямку, необхідно володіти інформацією про стан обраного для отримання прибутку споживчого ринку і тенденції його трансформації під впливом постійних і тимчасових факторів впливу. Отримати необхідні відомості можливо, якщо замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting. У нас можна замовити маркетингове дослідження як у комплексному вигляді, так і в експрес-форматі, а також вивчення окремих аспектів ринкової ситуації. Далі в матеріалі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам перейти на сторінку з описом повної типової структури дослідження ринку.

Більшість клієнтів приймають рішення замовити маркетингове дослідження для висвітлення таких питань:

  1. Опис загальної ситуації на ринку:
    • функціонування ринку в поточних умовах;
    • сумарні показники роботи виробників, експортерів та імпортерів цільової продукції;
    • ємність ринку на момент проведення дослідження, динаміка її зміни;
    • сегментація ринку за видами товарів, їхнім походженням, географією поставок та в інших зрізах, що цікавлять замовника;
    • основні фактори впливу на ринкову ситуацію;
    • тенденції зміни функціонування ринку під впливом факторів;
    • більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку брендованих пакетів в Україні або аналізом ринку овочевої консервації в Іспанії.
  2. Нормативні правила роботи на ринку:
    • положення законів, урядових постанов та інших регулюючих документів;
    • варіанти реєстрації підприємств, відмінні риси кожного варіанта;
    • податкове навантаження в різних форматах ведення бізнесу;
    • умови отримання ліцензій, наявність і необхідність дотримання галузевих стандартів;
    • програми підтримки бізнесу та можливості участі в них;
    • озвучені плани влади щодо зміни системи державного регулювання ринку;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам необхідна, поспілкуйтеся з нашим консультантом - вам поставлять правильні запитання і допоможуть скласти технічне завдання на проведення дослідження - контакти.
  3. Споживчий аналіз ринку (є можливість замовити маркетингове дослідження з використанням кількісних і якісних польових методів):
    • опис і сегментація цільової аудиторії;
    • споживчі очікування і вимоги щодо цільової продукції;
    • ступінь задоволеності покупців наявною на ринку пропозицією;
    • ставлення споживачів до певних брендів, рівень і критерії лояльності;
    • моделі поведінки покупців і вибору товарів на торгових майданчиках різного формату;
    • ключові запити споживачів щодо цільової продукції до пошукових сервісів;
    • особливості споживання товарів ринку бізнесом на пов'язаних ринках і державними структурами.
  4. Аналіз ефективності каналів збуту:
    • можливі способи реалізації продукції, їхня робота в актуальних умовах;
    • умови співпраці з оптовими та роздрібними операторами продажів;
    • застосування і результативність методів просування торговельних пропозицій у різних каналах збуту;
    • функціонування торговельних майданчиків у форсмажорних умовах;
    • рекомендації з управління збутом;
    • повідомляємо вам, що понад 2600 готових звітів по ринках України та світу доступні в каталозі готових проєктів - будь-який звіт може бути актуалізовано й адаптовано під цілі та завдання вашого підприємства.
  5. Вивчення конкурентного середовища ринку
    • характеристика основних конкурентів замовника;
    • розподіл ринкових часток суб'єктів ринку, виділення частки ініціатора дослідження;
    • асортимент і властивості товарів, що конкурують;
    • сильні та слабкі сторони торговельних пропозицій;
    • зміст маркетингових стратегій конкурентів, методи і прийоми конкурентної боротьби, що застосовуються;
    • конкурентні ризики для реалізації проекту замовника та шляхи їх мінімізації.
  6. Ринкові гравці завжди прагнуть замовити маркетингове дослідження інвестиційного потенціалу сфери бізнесу:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • карта ризиків і бар'єрів для реалізації проєктів;
    • факторне порівняння ринків і ринкових ніш;
    • рекомендації щодо організації та розвитку підприємств.

Якщо замовити маркетингове дослідження необхідно для організації виробництва цільової продукції, то готовий звіт містить відповідні відомості про:

  • стан сировинної бази та доступність ресурсів;
  • досяжний рівень та умови рентабельності випуску продукції;
  • можливості придбання передових технологій, обладнання, наявність кадрів відповідної кваліфікації.

Специфічні інтереси ініціатора ринкового дослідження відображаються в технічному завданні, яке ми допоможемо скласти на основі повної типової структури аналізу ринку.

Замовити маркетингове дослідження можна в будь-який робочий час за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами