Ринок кондитерських виробів у Польщі: печиво і бісквіти займають понад 57% обсягу ринку
283

Ринок кондитерських виробів у Польщі: печиво і бісквіти займають понад 57% обсягу ринку

Аналіз ринку кондитерських виробів у Польщі проведено компанією Pro-Consulting у червні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • загальні показники ринку кондитерських виробів у Польщі: виробництво, імпорт та експорт цільової продукції;
  • ємність ринку в динаміці за період 2021 - 1 квартал 2024 року;
  • сегментацію ринку кондитерських виробів у Польщі за видом і походженням продукції;
  • систему державного регулювання галузі;
  • діяльність, конкуренцію та розподіл часток основних суб'єктів ринку кондитерських виробів у Польщі;
  • структуру виробництва і зовнішні поставки товарів розглянутого ринку;
  • середні ціни, фактори і політику ціноутворення на ринку кондитерських виробів у Польщі;
  • споживчі вподобання щодо цільових товарів, ступінь задоволеності наявною пропозицією;
  • канали збуту продукції ринку кондитерських виробів у Польщі;
  • інвестиційну привабливість даної сфери бізнесу;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок кондитерських виробів у Польщі, тенденції та проблеми його розвитку;
  • ризики, бар'єри та можливості для реалізації бізнес-проектів.

Готовий аналіз ринку кондитерських виробів у Польщі можна придбати на сайті компанії. Також вас можуть зацікавити готовий аналіз ринку кондитерських виробів або аналіз ринку начинок для випічки в Україні. Будь-який звіт може бути актуалізований і адаптований під цілі та завдання вашого бізнесу.

Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним технічним завданням, уже зараз збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку кондитерських виробів у Польщі за період з 2021 до 1 кварталу 2024 року засвідчує динамічний розвиток даного напряму економічної активності, каталізатором якого є зростаючий попит на цільову продукцію. Виробництво товарів ринку кондитерських виробів у Польщі має стійку підвищувальну тенденцію з одночасним збільшенням імпорту. Обсяг експорту товарів з ринку кондитерських виробів у Польщі поступається поставкам з-за кордону.

Повідомляємо вам, що понад 2600 готових аналізів ринків України та світу доступні в каталозі готових проєктів.

Сегментація ринку кондитерських виробів у Польщі за видами продукції свідчить про превалювання печива та бісквітів. На другому місці за популярністю перебувають вироби з цукру.

Виробничий аналіз ринку кондитерських виробів у Польщі дає змогу зробити висновок про те, що розвиток місцевих підприємств здійснюється за рахунок розширення асортименту пропозиції всередині країни, підвищення якості продукції, а також реалізації експортного потенціалу галузі.

Основними напрямками поставок товарів ринку кондитерських виробів з Польщі є Європейський Союз, США та країни Близького Сходу. У структурі експорту переважають шоколадні та борошняні вироби. Можливо вам стане в нагоді аналітика ринку шоколадних цукерок преміум-сегмента в Україні. За аналогічною структурою можна проаналізувати будь-який український або іноземний ринок.

Іноземні виробники постачають на ринок кондитерських виробів у Польщі переважно шоколадні та цукрові продукти. Зростання імпорту фіксується з країн ЄС, Туреччини та України. У процесі маркетингового дослідження зроблено висновок про високу конкурентоспроможність іноземної продукції на польському ринку кондитерських виробів.

Ціновий аналіз ринку кондитерських виробів у Польщі дав змогу виявити тенденцію поступового зростання вартості цільових товарів для кінцевих споживачів. Водночас купівельна спроможність цільової аудиторії, що підвищується, нівелює негативний ефект інфляції.

Споживачі продукції ринку кондитерських виробів у Польщі віддають перевагу борошняним і шоколадним виробам із натуральними інгредієнтами та низьким вмістом цукру. Зростає популярність органічних і безглютенових інгредієнтів.

Основними факторами впливу на ринок кондитерських виробів у Польщі стали:

  • споживчі тренди, що відображають поширені в суспільстві ідеї в галузі правильного харчування;
  • підвищення наявних доходів населення;
  • інновації виробників товарів на ринку кондитерських виробів у Польщі;
  • збільшення онлайн-продажів, каталізатором якого стали карантинні обмеження в період боротьби з поширенням COVID-19;
  • конкуренція внутрішніх та іноземних виробників;
  • кон'юнктура сировинних ринків.

Детальну інформацію про стан, інвестиційний потенціал цієї сфери бізнесу, ризики, бар'єри та можливості для організації та розвитку підприємств можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку кондитерських виробів у Польщі, який є доступним у магазині готових проєктів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок громадського харчування в Берліні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами