Споживання продуктів харчування HoReCa в Україні: від карантинних обмежень до реалій війни
2235

Споживання продуктів харчування HoReCa в Україні: від карантинних обмежень до реалій війни

Аналіз споживання продуктів харчування у готельно-ресторанній сфері в Україні проведено компанією Pro-Consulting за період 2018 – 10 місяців 2022 року. Маркетингове дослідження містить відомості про:

  • стан і тенденції розвитку ринку HoReCa в даний період;
  • динаміку зміни ємності ринку HoReCa;
  • структуру сфери бізнесу, що розглядається;
  • використання продуктів закладами громадського харчування різних форматів;
  • цінову політику постачальників продуктів харчування HoReCa в залежності від регіону України;
  • моделі споживання продуктів харчування за видами, регіонами, форматами закладів;
  • діяльність найбільших операторів, які займаються комплексним обслуговуванням суб'єктів ринку HoReCa в Україні;
  • інвестиційну привабливість та ризики, властиві сфері економічної діяльності, що досліджувалась;
  • висновки та прогнози про споживання продуктів харчування в HoReCa в Україні у 2022-2024 роках.

Готовий аналіз споживання продуктів харчування HoReCa в Україні можна придбати на сайті компанії.

Моніторинг споживання продуктів харчування в HoReCa в Україні показує, що до початку активізації військових дій готельно-ресторанна сфера розвивалася за траєкторією деякого скорочення кількості готелів та інших об'єктів тимчасового розміщення постояльців – з 8838 у 2018 році до 8127 у 2021 році. При цьому у 2018-2020 роках збільшувалася кількість закладів громадського харчування.

Також на ваш запит ми можемо актуалізувати готовий аналіз ринку споживання продуктів харчування в ХоРеКа в Києві (2022 рік).

Основними каталізаторами розвитку ресторанного ринку в Україні стали споживчі тренди, що відображають прагнення городян звільнити більше вільного часу за рахунок відмови від самостійного приготування їжі та придбання вже готової їжі. У руслі цієї тенденції суб'єкти ринку громадського харчування в Україні намагалися максимально урізноманітнити пропозицію за рахунок доставки страв, організації виїзного харчування з супутніми розважальними програмами та іншими послугами.

Вас може зацікавити оновлення готового аналізу ринку фастфудних закладів в Україні. 2021 рік.

За підсумками 2021 року відбулося скорочення кількості кафе та ресторанів, головною причиною якого стали наслідки обмеження можливостей їхньої діяльності в період антиковідного карантину. Насамперед закрилися заклади з низькими оборотами та прибутковістю. Водночас, грошова ємність ринку HoReCa в Україні у 2021 році виявилася найвищою протягом даного періоду, що значною мірою обумовлено зростанням цін на продукти харчування.

Після початку великомасштабного вторгнення Росії в лютому 2022 року, споживання продуктів харчування HoReCa в Україні катастрофічно обрушилося. Нині зусилля більшості суб'єктів готельно-ресторанного ринку спрямовані не на розвиток, а на виживання бізнесу.

Ознайомтеся зі структурою готового звіту з аналізу споживання продуктів харчування в HoReCa (2022 рік), статтю про який ви зараз читаєте.

Специфічними тенденціями сфери споживання продуктів харчування в HoReCa в Україні у 2022 році стали:

  • необхідність децентралізованого зберігання запасів в умовах, коли великі логістичні підприємства зазнають обстрілів;
  • облік обмежень та ризиків воєнного часу при організації роботи закладів та доставки готових страв: повітряні тривоги, комендантська година та інші;
  • споживчий попит, що зберігся на напівфабрикати, фастфуд, швидкий відпочинок у закладах громадського харчування;
  • вплив місця розташування на діяльність закладу, що посилився, – ступінь наближення до зон бойових дій, склад споживчої аудиторії з урахуванням внутрішньо переміщених осіб;
  • релокація проектів у сфері громадського харчування у тилові регіони та за кордон;
  • прагнення замінити імпортні інгредієнти на доступні вітчизняні аналоги, перевести екзотичні кухні в більш звичні українцям формати;
  • безліч ініціатив учасників ринку HoReCa в Україні, спрямованих на підтримку військовослужбовців, внутрішніх біженців, уразливих соціальних груп населення.

Понад 2000 готових аналізів ринків України та світу доступні у каталозі готових проектів.

Найдокладнішу інформацію про даний напрям бізнесу з прогнозом його стану на найближчі роки можна отримати, придбавши маркетингове дослідження споживання продуктів харчування в HoReCa в Україні в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Читати також: Ринок вина в Україні під час війни

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами