in stock

Аналіз ринку споживання продуктів харчування в ХоРеКа в Києві. 2022 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Лютий 2022 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 18
Таблиць: 15
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
44000 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку ХоРеКа в Києві в 2021 році. Звіт містить аналіз результатів опитування операторів ринку. Опитування було спрямоване на виявлення тендецій споживання та постачання продуктів харчування в закладах ХоРеКа.
У 2021 році ринок ХоРеКа почав оживати після локдауну та нарощувати свої показники, повертаючись до докарантинних темпів зростання. Загальна структура ринку виглядає так: за кількістю об’єктів дві третини займають ресторани, кафе та фастфуди, ще близько 25% припадає на кав’ярні, решту ділять між собою готелі та кейтеринг.
В 2021 році ринок виріс на 9,2% порівняно з 2020 роком. Найбільше зростання кількості закладів показує сегмент ресторанів, кафе та фастфуду – більше 10%. Після масового закриття закладів у 2020 році, з’явилося багато вільних приміщень, обладнання та ринкових ніш, які тепер займають нові підприємці. Деякі власники закладів, що закрилися під час карантину, також відновлюють свою роботу у нових умовах. На початку 2022 року і далі ринок вже не буде демонструвати таких результатів, але продовжить помірно зростати, відновивши докарантинні темпи до 2023 року. Проте очікується подальший активний розвиток сегменту кав’ярень, що більш чутливі до наявності чи відсутності епідеміологічних обмежень. Єдина категорія, яка не показує жодних передумов для розвитку, – це кейтеринг. За прогнозом, кількість компаній в цій сфері залишиться незмінною або взагалі зменшиться.

Детальний зміст:

Вступ
Структура ринку ХоРеКа в Україні в 2021 році
1 Кав'ярні
1.1 Кількість кав'ярень у Києві
1.2 Структура розподілу каналів закупівлі товарів
1.3 Співвідношення закупівель за готівковою та безготівковою формою
1.4 Кількість проданих чашок кави на день
1.5 Структура закупівель сировини та продуктів харчування у кав'ярнях Києва
2 РЕСТОРАНИ ТА КАФЕ
2.1 Кількість ресторанів у Києві
2.2 Структура розподілу каналів закупівлі товарів
2.3. Наявність у штаті ресторанів та кафе фахівця із закупівель
2.4 Співвідношення закупівель за готівковою та безготівковою формою
2.5 Структура закупівель сировини та продуктів харчування у кафе та ресторанах Києва
2.6 Сегментація ринку HoReCa у Києві за кухнями
2.7 Співвідношення мережевих та немережевих закладів Києва
2.8 Структура складу меню кафе та ресторанів за категоріями
2.9 Періодичність замовлень
2.10 Товарообіг, середній чек, націнка
3 КЕЙТЕРИНГ
3.1 Кількість кейтерингових компаній у Києві
3.2 Структура розподілу каналів закупівлі товарів
3.3 Наявність у штаті кейтерингових компаній фахівця із закупівель
3.4 Співвідношення закупівель за готівковою та безготівковою формою
3.5 Структура закупівель сировини та продуктів харчування в кейтерингових компаніях
3.6 Структура складу меню закладів кейтерингу
3.7 Періодичність замовлень
3.8 Товарообіг, середній чек, націнка
4 ФАСТФУД
4.1 Кількість закладів фастфуду у Києві
4.2 Структура розподілу каналів закупівлі товарів
4.3 Наявність у штаті закладів фастфуду фахівця із закупівель
4.4 Співвідношення закупівель за готівковою та безготівковою формою
4.5 Структура закупівель сировини та продуктів харчування у закладах фастфуду
4.6 Структура складу меню закладів фастфуду за категоріями
4.7 Співвідношення мережевих та немережевих закладів фастфуду
4.8 Періодичність замовлень
4.9 Товарообіг, середній чек, націнка
5 ГОТЕЛІ
5.1 Структура розподілу каналів закупівлі товарів
5.2 Наявність у штаті готелів фахівця із закупівель
5.3 Співвідношення закупівель за готівковою та безготівковою формою
5.4 Структура закупівель сировини та продуктів харчування в готелях
5.5 Співвідношення немережевих та мережевих готелів Києва
5.6 Структура складу меню готелів за категоріями
5.7 Періодичність замовлень

Перелік таблиць:

1. Структура ринку ХоРеКа в Україні в 2021 році
2. Частки ринку за типом закладів
3. Кількість закладів та прогноз на 2022 рік
4. Структура розподілу каналів закупівлі товарів (кафе та ресторани), %
5. Наявність у штаті ресторанів та кафе фахівця із закупівель
6. Співвідношення закупівель за готівковою та безготівковою формою (кафе та ресторани)
7. Структура закупівель сировини та продуктів харчування у кафе та ресторанах Києва
8. Сегментація ринку HoReCa у Києві за кухнями за 6 міс. 2021 р., %
9. Структура складу меню кафе та ресторанів за категоріями
10. Періодичність поставок товарів у кафе та ресторанах
11. Періодичність постачання товарів у кейтерингових компаніях
12. Структура складу меню закладів фастфуду за категоріями
13. Періодичність постачання товарів у закладах фастфуду
14. Структура складу меню готелів за категоріями
15. Періодичність постачання товарів у готелях

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура розподілу каналів закупівлі товарів (кав’ярні), %
2. Співвідношення закупівель за готівковою та безготівковою формою (кав’ярні), %
3. Структура закупівель сировини та продуктів харчування у кав'ярнях Києва
4. Співвідношення мережевих та немережевих закладів Києва (кафе та ресторани), %
5. Структура розподілу каналів закупівлі товарів (кейтеринг), %
6. Наявність у штаті кейтерингових компаній фахівця із закупівель
7. Співвідношення закупівель за готівковою та безготівковою формою (кейтеринг), %
8. Структура закупівель сировини та продуктів харчування в кейтерингових компаніях
9. Структура розподілу каналів закупівлі товарів (фастфуд), %
10. Наявність у штаті закладів фастфуду фахівця із закупівель
11. Співвідношення закупівель за готівковою та безготівковою формою (фастфуд)
12. Структура закупівель сировини та продуктів харчування у закладах фастфуду
13. Співвідношення мережевих та немережевих закладів фастфуду
14. Структура розподілу каналів закупівлі товарів (готелі), %
15. Наявність у штаті готелів фахівця із закупівель
16. Співвідношення закупівель за готівковою та безготівковою формою (готелі)
17. Структура закупівель сировини та продуктів харчування в готелях
18. Співвідношення немережевих та мережевих готелів Києва

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами