Аналіз ринку одягу в Україні проведено компанією Pro-Consulting за період 2018–2021 років. Маркетингове дослідження містить інформацію про:
Готовий аналіз ринку одягу в Україні можна придбати на сайті компанії.
Маркетингове дослідження ринку одягу в Україні проведено в лютому 2022 року, до початку повномасштабної агресії Росії, тому в ньому не відображено нинішні військові реалії сфери економіки.
У даний період 2018-2021 років ринок одягу в Україні динамічно розвивався разом із зростанням купівельної спроможності населення нашої країни. Подолавши наслідки кризи 2015 року, українці стали більше витрачати гроші на товари не першої необхідності, зокрема, активніше купувати продукцію ринку одягу в Україні. При цьому споживачі знову почали керуватися при виборі не тільки ціною товару, а й посилили увагу на якість крою, пошиття та матеріал, сучасність дизайну.
Також може зацікавити: Аналіз ринку чоловічих сорочок в Україні (2021 рік) – даний або будь-який інший звіт по ринку може бути актуалізований за вашим запитом.
Нещодавня економічна криза сприяла формуванню інтересу українців до вітчизняних брендів одягу, таких як Vovk, Arber, VDone, a.Tan, Goldi, Kleo. Їхня продукція відрізняється якістю на рівні відомих міжнародних торгових марок у поєднанні з нижчою вартістю через відсутність націнки на бренд. Загалом оператори ринку одягу в Україні, як виробники, так і імпортери, у період, що досліджувався, орієнтувалися на споживачів із середнім та низьким рівнем доходу.
Можливо, вас зацікавить оновлення готового аналізу ринку одягу та франшиз одягу в Україні (2019 рік).
Моніторинг ринку одягу в Україні дозволив виділити такі фактори, які найбільше впливали на дану сферу бізнесу:
З 2018 до 2021 року середня заробітна плата в Україні зросла на 58%, з 8867 до 14018 гривень, що сприяло активізації попиту на продукцію ринку одягу.
У 2021 році торгові центри підвищили орендні ставки в середньому на 30%, відмовившись від знижок, що надавалися магазинам у період антиковідного карантину. Оператори ринку одягу в Україні віддавали за оренду близько 20-25% виторгу торгової точки.
На початок 2022 року мито на ввезення імпортного одягу в Україну становило 12%, в окремих категоріях одягу воно доходило до 30% і 40%. Рітейлери включають ці мита в ціну товару.
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку одягу в Україні (2022), статтю про який ви зараз читаєте.
У процесі аналізу ринку одягу в Україні визначено деякі характерні для нього тренди розвитку:
Дедалі більше українських покупців користуються перевагами онлайн-шопінгу, такими як можливість швидкого перегляду асортименту та порівняння товарів із різних інтернет-магазинів. Оператори ринку одягу в Україні, які розвивають електронну торгівлю, намагаються нівелювати її недоліки, пропонуючи послуги доставки товару з можливістю примірки та повернення.
Понад 2000 готових аналізів ринків України та світу доступні у каталозі готових проектів Pro-Consulting.
Високі мита та орендні ставки для магазинів призвели до того, що продукція ринку одягу в Україні коштує дорожче, ніж аналоги в інших країнах. У зв'язку з цим українським споживачам стало вигідно купувати одяг на закордонних майданчиках та користуватися системами міжнародної доставки. Підкріпив цю тенденцію ухвалений у січні 2022 року закон про збільшення ліміту безмитної доставки для фізичних осіб зі 100 до 150 євро.
Найбільші частки в нашій країні серед імпортерів одягу в 2021 займали торгові марки LPP, LC Waikiki і Zara.
Детальну інформацію про стан сфери бізнесу можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку одягу в Україні, який є доступний для придбання в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Новий аналіз ринку одягу в Україні можна замовити, скориставшись нашими контактними даними.
Джерело: Pro-Consulting