Ринок вина в Україні під час війни
3534

Ринок вина в Україні під час війни

Аналіз ринку вина в Україні проведено компанією Pro-Consulting за період 2021 року – перше півріччя 2022 року. Маркетингове дослідження містить інформацію про:

  • показники виробництва, експорту та імпорту з розрахунком ємності ринку;
  • розподіл часток та діяльності основних операторів;
  • асортимент продукції ринку вина в Україні;
  • фактори ціноутворення;
  • споживчі переваги;
  • ефективність реклами;
  • канали збуту;
  • тенденції зміни ринкової ситуації.

Готовий аналіз ринку вина в Україні можна придбати на сайті компанії.

Моніторинг ринку вина в Україні показує, що найбільші частки на ньому у 2021 році займали тихі та ігристі виноградні види – 58% та 25,8% відповідно. При цьому сегмент ігристих вин мав тенденцію до зростання, оскільки обсяг їхнього виробництва збільшився на близько 15% порівняно з показником 2020-го.

Зростання випуску вітчизняних вин минулого року можна пов'язати із деяким збільшенням сировинної бази галузі. Урожай плодово-ягідних культур в Україні перевищив аналогічний показник 2020 року на 10%, а винограду 2021 року зібрано майже 90 тис. тонн, що на 9% більше, ніж у попередній період.

Вам може стати в нагоді готовий аналіз ринку горілки України (2021 рік) – Pro-Consulting актуалізує цей звіт за вашим запитом.

Аналіз ринку вина в Україні свідчить про те, що галузь, що розглядається, катастрофічно постраждала після початку активних бойових дій. Виробництво вина у 2022 році дуже швидко скорочується. Головними негативними факторами стали:

  • окупація Росією значної території виноробних регіонів країни – Херсонської, Миколаївської, Запорізької;
  • знищення чи пошкодження матеріальної бази виноробних підприємств, які опинилися у районах боїв і обстрілів;
  • зниження купівельної спроможності українських споживачів;

Також рекомендуємо: Аналіз ринку міцних алкогольних напоїв (настоянок) в Україні (2022).

За даними експертів, навіть у середньому та низькому цінових сегментах покупці знизили частоту придбання продукції ринку вина в Україні з трьох до одного разу протягом 30 днів.

  • тимчасові обмеження на реалізацію алкоголю в торгових точках країни;
  • зростання собівартості виробництва через подорожчання сировини, енергоресурсів та витратних матеріалів;
  • порушення логістичних ланцюжків постачання та збуту;
  • неврегульовані на державному рівні терміни розрахунку торгових підприємств із постачальниками продуктів харчування, зокрема продукції ринку вина в Україні.

Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку вина в Україні (2022 рік), статтю про який ви зараз читаєте.

У рамках маркетингового дослідження ринку вина в Україні визначено поточні можливості та запити споживачів, виявлено зміни моделі їхньої поведінки.

У період військового стану у 2022 році різко обвалилися продажі всіх видів алкогольних напоїв, у тому числі продукції ринку вина в Україні. Так, у січні-червні 2022 року наші співвітчизники купили менше, ніж за аналогічний період 2021-го: пива – на 34%, горілки – на 53%, коньяку – на 66%, вина – на 58%. Найбільшою мірою в даний період на ринку вина в Україні скоротилися продажі ігристих вин – на 67%.

Також ознайомтеся із готовим дослідженням ринку пива в Україні (2022 рік) – за аналогічною структурою можна проаналізувати будь-який ринок України та світу.

Такому різкому спаду сприяли:

  • повна заборона продажу алкогольних напоїв в Україні з кінця лютого до початку квітня 2022 року, а після його скасування – обмеження реалізації алкоголю у вечірній та нічний час;
  • зміна моделі поведінки значної частини споживачів у магазинах – прагнення купувати лише необхідні та дешеві товари; зниження кількості спонтанних придбань алкоголю.

Понад 2000 готових аналізів ринків України та світу – у каталозі готових проектів Pro-Consulting.

На думку експертів, виявлені тренди на ринку вина в Україні збережуться і 2023 року. Прогнозується, що споживчі показники зможуть повернутися до рівня 2021 приблизно через два роки після закінчення війни.

Докладніше про економічну сферу, що розглядалась, її поточний та прогнозний стан, читайте в матеріалах маркетингового дослідження ринку вина в Україні, придбати який можна в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Про те, як війна змінила алкогольні звички українців та ринок, читайте у коментарі аналітика Pro-Consulting Євгена Бондаренка для ЕКОНОМІЧНОЇ ПРАВДИ.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами