Огляд ринку на замовлення: скоротимо невизначеність до мінімуму
1890

Огляд ринку на замовлення: скоротимо невизначеність до мінімуму

Огляд ринку від компанії Pro-Consulting: структура дослідження

Огляд ринку від Pro-Consulting носить ексклюзивний характер для кожного клієнта, структура готового звіту визначається технічним завданням. Разом з тим існує типовий перелік розділів, які може містити огляд ринку на замовлення. Цей перелік включає наступні пункти:

  1. Загальний огляд ринку:
    • опис поточного стану;
    • параметри і найбільш важливі характеристики;
    • структура ринку;
    • державне регулювання галузі;
    • позитивні і негативні фактори впливу;
    • переважаючі на ринку тенденції.
  2. Конкурентний огляд ринку:
    • перелік основних гравців;
    • сегментація ринкових часток;
    • напруженість конкурентного середовища;
    • маркетингові стратегії просування продукції конкурентів.
  3. Споживчий огляд ринку:
    • портрет споживача;
    • вимоги до цільового товару;
    • ставлення споживачів до представлених брендів;
    • умови забезпечення лояльності;
    • покупки в мережі інтернет;
    • споживання в публічній сфері.

Можливо, вашому підприємству також необхідно провести аналіз імпорту - прочитайте

  1. Огляд ринку з позиції замовника:
    • ринкові частки компанії-клієнта за різними параметрами;
    • оцінка ефективності взаємодії зі споживачами за допомогою методів «таємний дзвінок» і «таємний покупець»;
    • можливості щодо поліпшення ринкової позиції.
  2. Огляд ринку рітейлу:
    • представлений асортимент цільової продукції;
    • цінова політика постачальників і торгових мереж;
    • найбільш дієві прийоми просування товару в роздрібній торгівлі.
  3. Огляд ринку реклами:
    • класифікація рекламних каналів по ефективності;
    • моніторинг засобів масової інформації та мережевих ресурсів;
    • визначення результативності рекламних кампаній.
  4. Огляд ринку з точки зору інвестиційної привабливості:
    • результати SWOT- і PEST-аналізу;
    • графічне представлення ризиків і можливостей для нових гравців.
  5. Резюме огляду ринку:
    • висновки;
    • прогнози;
    • рекомендації.

Пропонуємо Вам ознайомитися з каталогом готових аналізів ринків. Імовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%

Огляд ринку на замовлення: методи і джерела інформації

Pro-Consulting проводить огляд ринку, максимально використовуючи всі наявні в її розпорядженні інформаційні та технічні ресурси. Кабінетні дослідження, що становлять огляд ринку, проводяться на підставі даних, що містяться в:

  • офіційних статистичних звітах;
  • зведеннях міністерств і відомств;
  • даних неурядових організацій, які раніше проводили огляд ринку;
  • матеріалах бізнес-форумів;
  • презентаціях гравців ринку;
  • публікаціях галузевих ЗМІ;
  • інформаційних масивах Pro-Consulting і наших партнерів.

Рекомендуємо також почитати матеріал про аналіз виробництва і реалізації продукції як складові огляду ринку

У разі необхідності, огляд ринку доповнюється результатами польових досліджень, здійснення яких забезпечуються наявністю в компанії Pro-Consulting власного колл-центру і спеціально обладнаній студії для фокус-груп та інтерв'ю.

Огляд ринку: застосування результатів

Огляд ринку на замовлення від Pro-Consulting є універсальним інструментом для створення інформаційно-аналітичного базису при підготовці замовником управлінських рішень, таких як:

  • інвестування в суб'єкт ринку;
  • випуск нового товару або освоєння напрямку бізнесу;
  • ребрендинг компанії або торгової марки;
  • проведення великої рекламної кампанії;
  • визначення часток ринку;
  • розробка стратегії виведення підприємства з кризи.

Почитайте про аналіз попиту як частину огляду ринку

Наш огляд ринку зрозумілий і прийнятний як в Україні, так і в будь-якій країні світу, оскільки він оформляється з дотриманням міжнародних стандартів ESOMAR.

Підтвердженням кваліфікації Pro-Consulting є успішне виконання понад 1800 аналізів ринків, вагому частку яких займає саме огляд ринку. Нашими клієнтами є як і корпорації, такі як Shell, Hyundai, Coca-Cola, Nestle, L'Oreal, так і представники середнього і малого бізнесу, а також приватні особи та некомерційні організації.

Замовити огляд ринку в Pro-Consulting можна прямо зараз, скориставшись нашими контактами.

Якщо у вас є ще пара хвилин, вивчіть матеріал про ємності ринку як обов'язковий параметр дослідження

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами