Для того щоб замовити аналіз ринку в Pro-Consulting, замовник складає технічне завдання, що відображає його потреби в конкретній аналітиці по ринку. Від відповідності технічного завдання, за яким буде здійснюватися маркетинговий аналіз, цілям, які переслідуються замовником, залежить якість інформаційного забезпечення його тактичних і стратегічних рішень. Тому початковим етапом взаємодії Pro-Consulting з новими клієнтами є спільний брифінг, на якому:
Маркетинговий аналіз: структура звіту
Маркетингове дослідження ринку від Pro-Consulting може включати наступні розділи:
1.Результати загального дослідження ринку:
2. Конкурентний аналіз ринку:
3. Споживче дослідження ринку:
4. Маркетинговий аналіз ринкової позиції замовника:
5. Аналіз ринку в секторі роздрібної торгівлі:
6. Маркетинговий аналіз рекламних кампаній:
7. Аналіз привабливості ринку (галузі) для інвесторів і збуту продукції:
Маркетинговий аналіз: кейси та приклади
Перед ринковими суб'єктами, які ставлять запитання, як провести аналіз ринку, зазвичай стоять такі основні завдання, у вирішенні яких допомагає Pro-Consulting.
1. Розробка або коригування маркетингової стратегії розвитку бізнесу
Замовлення на аналіз ринку надійшло від компанії з іноземним капіталом, що спеціалізується на хмарному відеоспостереження. Спільно з клієнтом був розроблений план аналізу ринку, за яким проведено маркетингове дослідження, що включає:
У якості прикладу подивіться структуру аналізу ринку хмарного відеоспостереження (2016 рік) - Pro-Consulting може проаналізувати ваш ринок за аналогічною структурою.
2. Вихід продукції на новий ринок
У портфоліо Pro-Consulting є реалізований проект на замовлення представництва іноземної компанії, яка є виробником матеріалів для будівництва та ремонту приміщень. Замовника цікавила можливість поставок в Україну гіпсокартону і будівельних сумішей.
В інтересах замовника були проведені аналізи цільових ринків, які містять:
Ознайомтеся з кейсами маркетингових досліджень ринків будівництва і будівельних матеріалів
Маркетинговий аналіз ринків гіпсокартону і будівельних сумішей дозволив клієнтові прийняти обгрунтоване рішення і розробити стратегію просування в Україні гіпсокартонних листів, штукатурки і шпаклівки, що відповідають очікуваннями вітчизняних споживачів.
3. Освоєння додаткових напрямків бізнесу
Маркетинговий аналіз відразу декількох ринків замовила група компаній, яка працює в аграрній галузі. Бізнес клієнта охоплює сфери:
У якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку м'яса курки в Україні (2021 рік) - ми можемо проаналізувати ваш ринок за аналогічною структурою
Метою замовлення ринкових досліджень став намір клієнта розширити діяльність на ринки мікродобрив, засобів захисту рослин та виробництва насіння.
Pro-Consulting провела маркетингові аналізи всіх цільових ринків і надала йому інформацію про:
За підсумками маркетингових досліджень клієнт прийняв рішення зосередиться на освоєнні ринку мікродобрив і налагодив імпорт сировини для їх виробництва.
Прочитайте огляд ринку послуг по боротьбі з шкідниками в Україні
Звичайно, застосування такого інструменту, як маркетинговий аналіз, не обмежується рішенням перерахованих вище завдань. Магазин готових проектів компанії Pro-Consulting містить вже понад 1800 готових звітів з досліджень ринків самих різних товарів і послуг в різній географії.
Якщо ж для досягнення ваших цілей необхідно замовити індивідуальне маркетингове дослідження, скористайтеся нашими контактними даними.