Бізнес-план стейк-хаусу в Києві складений компанією Pro Capital Investment за результатами аналізу ринку ресторанного бізнесу в нашій країні і визначення ступеня інвестиційної привабливості сегменту американської кухні. Готовий бізнес-план стейк-хаусу в Києві з усіма розрахунками можна придбати на сайті компанії.
Ринок ресторанного бізнесу в Україні має наступні особливості:
Також прочитайте про бізнес-план кафе здорового швидкого харчування
В умовах дефіциту прибуткових ніш для інвестування в Україні, особливо для малого та середнього бізнесу, відкриття закладу громадського харчування стає популярним вкладенням коштів, а бути ресторатором - модним. Так, в період 2016-2018 років ресторанний ринок нашої країни переживав період динамічного розвитку в столиці та інших великих містах.
Ознайомтеся також з концепцією бізнес-плану ресторану - прочитайте статтю
Перший ресторан у форматі стейк-хауса з'явився в Києві ще 25 років тому, проте в той час можливість насолодитися справжнім американським стейком мав вельми тонкий шар населення. Основу споживчої аудиторії складали заможні чоловіки у віці 30-50 років. Дорожнеча пропозицій стейк-хауса визначалася тим, що м'ясо для стейків доводилося імпортувати, оскільки в Україні відсутня культура спеціальної відгодівлі тварин.
Минув час, середні доходи українців збільшилися, на ринку з'явилося гарне стейкове м'ясо вітчизняного виробництва, відповідно споживча аудиторія стейк-хаусів значно розширилася, однак самих закладів в Києві все ще мало. Станом на 2019 рік у столиці налічувалося півтора десятка спеціалізованих м'ясних ресторанів, з яких найбільш активно працювали 7-8 стейк-хаусів.
Рекомендуємо матеріал про бізнес-план кафе-кондитерської для великого міста
Бізнес-план ресторану американської кухні від компанії Pro Capital Investment передбачає створення закладу на 120 посадочних місць, фірмовим блюдом якого стануть стейки, приготовані на вугіллі за рецептом знаменитого шеф-кухаря. Крім стейків, відвідувачам буде надана можливість замовити салати, бургери, морепродукти на грилі і інші страви. Ресторан буде торгувати і на винос, а також укладе договір зі службою доставки.
Відповідно до фінансових розрахунків, виконаних в рамках бізнес-плану стейк-хауса в Києві, для його реалізації необхідно $ 410 тис., Які окупляться протягом менше двох з половиною років (28,6 місяці) завдяки запланованої рентабельності продажів на рівні 17%.
Якщо у вас є ще пара хвилин, ознайомтеся з концепцією проекту відкриття піцерії
Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі: