Будівельна галузь є однією з тих, які найбільш динамічно розвиваються в Україні. Вона впливає на багато суміжних напрямків бізнесу, такі як виробництво і продаж будівельних матеріалів. Аналіз ринків будівництва і будівельних матеріалів замовляють українські та зарубіжні компанії з цілями:
Компанія Pro-Consulting проводить маркетингові дослідження ринків будівництва і будівельних матеріалів за технічними завданнями клієнтів. Наведемо кілька прикладів реалізованих кейсів з нашого портфоліо.
Ринок дорожнього будівництва
Останнім часом дорожньому будівництву в Україні приділяється підвищена увага як з боку держави, так і з боку бізнес-структур, які вже здійснили або планують вихід на цей перспективний ринок.
Аналіз ринку дорожнього будівництва замовив великий багатопрофільний холдинг з Казахстану, який в своїй діяльності охоплює багато напрямків будівництва, девелопменту та інжинірингу. Метою клієнта було визначення стратегії розвитку бізнесу в Україні.
Проведення маркетингового дослідження ринку дорожнього будівництва дозволило замовнику отримати інформацію про:
За результатами аналізу ринку дорожнього будівництва в Україні іноземному клієнту надано рекомендації щодо змісту концепції стратегії розвитку в цій сфері бізнесу. Втілення стратегії було покладено на спеціально створену для українського ринку дорожнього будівництва дочірню структуру.
Як приклад, ознайомтеся з анотацією і структурою готового аналізу ринку бітуму в Україні (2019 рік) - ми можемо актуалізувати дане дослідження або проаналізувати ваш ринок за аналогічною або скоригованою структурою.
Ринки будівельних сумішей та гіпсокартону
У Pro-Consulting звернулася українська філія великого міжнародного концерну, що займається виробництвом і дистрибуцією будівельних матеріалів, з метою визначення можливих бар'єрів для виведення своєї продукції на цільові ринки в Україні.
За завданням клієнта проведено аналіз ринків будівельних сумішей та гіпсокартону. Звіти за результатами маркетингових досліджень містять:
За результатами дослідження ринків будівельних сумішей та гіпсокартону розроблена стратегія просування продукції компанії, такої як штукатурка і шпаклівка для зовнішніх і внутрішніх робіт, гіпсокартонні листи.
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку сухих будівельних сумішей в Україні (2020 рік) - ми можемо розширити географічні і товарні межі даного дослідження за вашим запитом.
Ринок керамічної цегли та інших стінових матеріалів
Замовником аналізу ринку виступив один з провідних українських виробників облицювальної цегли і керамічних блоків. Цілями проведення маркетингового дослідження були:
Ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку керамічної цегли України і Східної Європи (2016 рік) - це дослідження може бути актуалізовано за вашим запитом.
Pro-Consulting здійснила загальне дослідження ринку стінових матеріалів і аналіз його окремих сегментів, що цікавлять клієнта. Зокрема, були отримані і систематизовані дані про:
За результатами аналізу ринку складений прогноз його розвитку на середньострокову перспективу, що дозволило замовнику скорегувати виробничі плани, а також скласти концепцію виведення на ринок облицювальної цегли ручного формування.
Пропонуємо Вам ознайомитися з готовим аналізом ринку цегли України (2018 рік) - зв'яжіться з нами, і ми надамо демо-версію цього звіту.
Ринок виробів з полімерів
Українська виробнича компанія, що займається випуском і продажем профільних виробів з ПВХ, прийняла рішення скорегувати асортимент продукції відповідно до поточних ринкових умов. Для отримання актуальної інформації був замовлений аналіз ринку ПВХ-профілю та інших виробів з полімерів.
В результаті маркетингового дослідження клієнт Pro-Consulting отримав інформацію про:
Даний аналіз ринку дозволили замовнику оновити виробниче обладнання та створити нішевий бренд віконного ПВХ-профілю.
Якщо вас цікавлять детальні результати маркетингових досліджень ринків, виконаних компанією Pro-Consulting, придбати їх можна в нашому магазині готових проектів. Для замовлення аналізу ринку за власним завданням скористайтеся контактними даними Pro-Consulting.
Прочитайте про аналіз зовнішніх ринків як частину дослідження ринку