Ринок послуг по боротьбі зі шкідниками в Україні: свобода бізнесу, що вимагає підвищеної пильності від клієнтів
2281

Ринок послуг по боротьбі зі шкідниками в Україні: свобода бізнесу, що вимагає підвищеної пильності від клієнтів

Ринок послуг по боротьбі зі шкідниками в Україні вивчався компанією Pro-Consulting в березні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає розрахунок його ємності та інших важливих показників, сегментування за видами послуг і операторам, опис чинників впливу і тенденцій розвитку. Готовий аналіз ринку послуг по боротьбі зі шкідниками в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації та фумігації в Україні отримав сприятливі умови для розвитку в 2011 році, коли було скасовано обов'язкове ліцензування цих видів діяльності. Раніше послуги по боротьбі зі шкідниками надавали в основному державні служби та за цінами, затвердженими нормативними документами. Після скасування ліцензування, на ринок послуг по боротьбі зі шкідниками вийшли приватні фірми, для яких збереглося лише одне обмеження - обов'язкове використання ліцензованих препаратів. На практиці це виконується не завжди, тому оцінка сумлінності виконавця стала необхідною умовою правильного розміщення замовлення на ринку послуг по боротьбі зі шкідниками в Україні.

Можливо, вам стане в нагоді стаття про ринок насіння, добрив і засобів захисту рослин в дрібній фасовці в Україні

Нормативно-правове регулювання ринку послуг з боротьби зі шкідниками в Україні не змінювалося багато років. Наприклад, Методичні вказівки по боротьбі з гризунами в житлових будинках затверджені в 1987 році, а Закон України про захист населення від інфекційних хвороб прийнятий в 2000-му. Після 2011 року в сфері держрегулювання ринку по боротьбі зі шкідниками в Україні затверджена лише система управління безпечності харчових продуктів НАССР ISO 22000: 2005, яка повноцінно запрацювала тільки в 2019 році.

Моніторинг ринку послуг по боротьбі зі шкідниками в Україні показує, що компанії, для яких ці операції є частиною виробничого процесу, частіше за все не віддають їх на аутсорсинг, а мають власні відповідні структурні підрозділи. До таких компаній відносяться виробники продуктів харчування, великі торгові мережі, готельно-ресторанні комплекси.

Представники середнього і малого бізнесу, у яких обсяг робіт з профілактики і знищення шкідників невеликий, проводять їх у міру необхідності за допомогою суб'єктів ринку послуг по боротьбі зі шкідниками в Україні.

Також пропонуємо ознайомитися зі структурою готового аналізу ринку біопрепаратів для захисту рослин та інокулянтів (2018 рік) - ми можемо актуалізувати даний звіт, а також розширити товарні і географічні межі дослідження

Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринку с/г та АПК в Україні

Але за результатами аналізу ринку послуг по боротьбі зі шкідниками в Україні були виділені наступні фактори, на які варто звернути увагу як потенційним, так і діючим гравцям:

1. Незважаючи на скасування обов'язкового ліцензування діяльності на ринку послуг по боротьбі зі шкідниками в Україні, багато учасників ринку підкреслюють наявність у них таких ліцензій. Такий хід підвищує конкурентоспроможність суб'єктів ринку, оскільки багато клієнтів або не знають про необов'язковість ліцензії з 2011 року, або вважають, що ліцензована компанія працює якісніше.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку послуг з боротьби з шкідниками в Україні (2021 рік) - ознайомтеся зі структурою готового звіту

2. Дещо інша картина в сфері обігу препаратів, які використовуються на ринку послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації та фумігації в Україні. Вони повинні бути ліцензовані, але на практиці часто виготовляються без будь-якого контролю і обліку діючих норм. Деякі учасники ринку надають прострочені ліцензії на препарати, видані ще санепідемслужбою, яка вже ліквідована. Для підвищення репутації на ринку послуг по боротьбі зі шкідниками в Україні гравцям необхідно інформувати замовників про використання тільки правильно виготовлених і документально оформлених препаратів.

3. Конкурентний аналіз ринку послуг з боротьби з шкідниками в Україні показує, що перша десятка операторів ринку займає всього 12% від його загального обсягу. Це свідчить про наявність безлічі дрібних підприємств, які створюються і працюють, користуючись легкістю виходу на ринок і доступністю дешевих неліцензованих засобів. У той же час на ринку послуг по боротьбі зі шкідниками в Україні ще немає настільки розвиненого оператора, який міг би монополізувати таку діяльність на всій території країни.

Більш детально про стан і перспективи розвитку даної сфери бізнесу можна прочитати в матеріалах маркетингового дослідження ринку послуг по боротьбі зі шкідниками в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Також почитайте огляд впливу кризи та карантину на АПК в Україні

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами