Бізнес-структури замовляють маркетингові дослідження тоді, коли їм необхідно прояснити економічну ситуацію, що склалася на ринку, який їх цікавить. Найчастіше це відбувається перед прийняттям управлінських рішень, наприклад, спрямованих на:
Цілі і завдання у замовників можуть різнитися, як і ринки, на яких вони працюють, але інформаційний базис для прийняття рішень створюється за допомогою інструментів маркетингових досліджень, що є в розпорядженні консалтингових агентств.
Пропонуємо Вам ознайомитися з універсальною структурою аналізу ринку.
Для ілюстрації користі маркетингових досліджень для бізнесу візьмемо кілька прикладів з практики української компанії Pro-Consulting.
У першому випадку замовником виступила фірма з великими іноземними інвестиціями, що спеціалізується на створенні інноваційних технологій в області хмарного відеоспостереження.
Мета - визначення маркетингової стратегії подальшого розвитку бізнесу.
Консалтинговим агентством були проведені:
За результатами маркетингового дослідження аналітиками дані прогнози подальшого розвитку ринку і надані варіанти концепції маркетингової стратегії клієнта. Рекомендуємо вам ознайомитися з базовою структурою аналітичного дослідження ринку.
У другому випадку ініціатором аналізу ринку виступив український виробник широкого асортименту сушених овочів, що працює відповідно до регламентів ISO 22000 HACCP.
Мета - оцінка поточної ситуації на цільовому ринку, складання прогнозів на перспективу, розробка стратегії просування продукції підприємства.
Виконано маркетингове дослідження ринку сушених овочів, в рамках якого:
Також прочитайте статтю про готові маркетингові дослідження.
У третьому прикладі інформація по ринку знадобилася холдингу, який об'єднує декілька підприємств хімічної промисловості, що спеціалізуються на випуску азотних добрив.
Додатковим напрямком бізнесу замовника є вирощування органічної продукції.
Мета - визначення тенденцій і перспектив розвитку ринку сільськогосподарської авіації в Україні.
За технічним завданням клієнта Pro-Consulting здійснила:
Замовником ще одного маркетингового дослідження став український філіал міжнародної групи компаній, що спеціалізуються на виробництві та продажу будівельних матеріалів.
Мета - освоєння вітчизняних ринків гіпсокартону і будівельних сумішей.
Звіт за результатами дослідження ринку, містить:
Завершує наш огляд дослідження, виконане для компанії, що входить в десятку лідерів на ринку техніки для кондиціонування і вентиляції повітря.
Мета - розробка маркетингової стратегії розвитку на ринках іонізаторів повітря і кліматичної техніки в Україні.
Компанією Pro-Consulting проведені маркетингові дослідження ринків, що цікавили замовника, в результаті яких:
Описані тут приклади є ілюстрацією універсального характеру застосування інструментарію маркетингових досліджень для надання підтримки бізнесу на будь-яких ринках.
Відзначимо, що в якості оперативної аналітичної підтримки оператори ринків користуються і готовими аналізами ринків. Зі структурами і анотаціями до готових маркетингових дослідження ви можете ознайомитися на сайті Pro-Consulting.
Якщо ж вам необхідно проведення ексклюзивного аналізу ринку за найсвіжішими даними і вашим індивідуальним технічним завданням, консалтингова компанія завжди готова до такої роботи, адже сприяння розвитку бізнесу клієнта приносить їй не тільки гроші, а й репутацію.
Можливо, вам буде цікаво прочитати про дослідження ринків АПК і с/г - прочитайте. Ми аналізуємо будь-які ринки України і світу.
Джерело: Podrobnosti.ua