Маркетингові дослідження: ціна доступна, якість відмінна
1490

Маркетингові дослідження: ціна доступна, якість відмінна

Неможливо побудувати успішний бізнес без урахування поточної та прогнозної ситуації на ринку продукції, яку пропонує підприємство, а також пов'язаних з ним ринках. Для отримання актуальних відомостей клієнти Pro-Consulting замовляють у нас маркетингові дослідження, ціна яких є мізерною в порівнянні з користю від поінформованості за ключовими аспектами ринкового середовища.

Ознайомтеся зі структурою дослідження ринку на прикладі готового аналізу ринку сухих сніданків (2021 рік)

Відмінною рисою сучасної економіки як на глобальному, так і на локальному рівнях є висока динаміка змін, що відбуваються в ній. Головними факторами, що впливають на формування ринкових умов у тій чи іншій галузі, стали:

  • напруга відносин між світовими центрами сили;
  • взаємні санкції країн, що обмежують міжнародну торгівлю;
  • суспільно-політична та економічна ситуація всередині країни;
  • коригування, що вносяться урядом у систему державного регулювання;
  • кон'юнктура сировинних ринків;
  • стан споживчої аудиторії;
  • тренди у різних сферах життєдіяльності людини;
  • діяльність великих ринкових гравців;
  • різного роду обставини непереборної сили.

Аналіз впізнаваності бренду – вам знадобиться дізнатися більше про такий вид дослідження

Результати впливу всіх виявлених чинників ринку з прогнозом його подальшої зміни описуються у звіті, структура якого відповідає технічному завданню замовника. На сайті Pro-Consulting можна придбати готові маркетингові дослідження – ціна їх набагато нижча, але й актуальність даних також знижується з часом.

Перелік можливих розділів маркетингового дослідження

Клієнтів, які зазвичай замовляють в агентстві Pro-Consulting маркетингові дослідження, ціна хвилює найменше. Основна увага приділяється наповненню підсумкового звіту по ринку. Типовий перелік розділів готового аналізу ринку включає:

1. Загальні показники та характеристики:

  • виробництво, імпорт, експорт;
  • розрахунок ємності ринку;
  • структура ринку;
  • фактори впливу;
  • тренди, що переважають;

Аналіз обсягу ринку – прочитайте матеріал

2. Система держрегулювання та закупівель:

  • вимоги до нормативних актів;
  • ліцензування бізнесу;
  • податкове навантаження;
  • зовнішньоекономічні обмеження;
  • можливості та правила участі у тендерах;

3. Аналіз конкурентів (читайте більше про аналіз конкурентів):

  • перелік та рейтинг гравців, що конкурують;
  • співвідношення часток ринку;
  • стратегії конкурентної боротьби, що застосовуються;
  • шляхи мінімізації загроз для бізнесу, пов'язаних із конкуренцією;

4. Дослідження споживчої аудиторії:

  • портрет споживача;
  • споживчі очікування та тренди за результатами телефонних опитувань та фокус-груп;
  • споживання через електронні майданчики;
  • особливості споживання у корпоративному та державному секторах;

5. Канали реалізації продукції:

  • перелік та порівняльні характеристики;
  • політики дистриб'юторів та рітейлерів;
  • застосування маркетингових інструментів просування;
  • критерії вибору каналу збуту за певних економічних умов;

6. Рекламна сфера ринку:

  • моніторинг рекламних повідомлень;
  • дослідження споживчих запитів;
  • рекомендації щодо концепцій рекламних кампаній;
  • оцінка ефективності реклами;

Огляд ринку бутильованої води у Києві (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою готового дослідження. За аналогічною структурою можна досліджувати ваш ринок

7. Ринкова позиція замовника дослідження:

  • визначення та порівняння часток у різних зрізах;
  • напрямок та динаміка зміни місця клієнта на ринку;
  • незалежний аудит внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів;
  • можливості для покращення ринкової позиції;

8. Оцінка привабливості ринків:

  • факторний аналіз;
  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • рекомендації для нових суб'єктів.

Ціни на готові маркетингові дослідження – ви можете ознайомитись з ними у каталозі

Замовити маркетингові дослідження можна зараз, скориставшись нашими контактними даними.

Порядок отримання звіту про стан ринку

Якщо ви відчуваєте, що ваше поточне уявлення про економічну сферу бізнес-діяльності вже не відповідає реальному стану речей, просто зв'яжіться з Pro-Consulting. Ми організуємо брифінг для опрацювання всіх організаційних питань співпраці:

  • взаємного з'ясування цілей та завдань дослідження;
  • визначення спрямованості та структури аналізу ринку;
  • складання докладного технічного завдання;
  • виділення ресурсів;
  • визначення часових рамок роботи та її вартості.

Основна причина того, що клієнти замовляють саме у нас маркетингові дослідження – ціна їх набагато нижча за якість аналітики. Таке співвідношення досягається шляхом використання відпрацьованих та оптимізованих дослідницьких методик, наявності у компанії технічної бази для збору достатнього масиву даних.

Вам знадобиться дізнатися більше про аналіз зовнішньої торгівлі

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами