Опитування по телефону – інструмент дослідження ринку
2205

Опитування по телефону – інструмент дослідження ринку

Будь-яка громадська діяльність у нашій країні, як й у всьому світі, здійснюється людьми й для людей. Бізнес-структури намагаються привернути увагу споживачів до своєї пропозиції. Політичні лідери намагаються знайти шлях до серця послідовників та виборців. Засновники громадських організацій популяризують у масах різні ідеї та тренди.

Потреба в опитуваннях по телефону

Всім перерахованим категоріям діячів необхідний зворотний зв'язок з об'єктами їхнього впливу – з метою контролю результативності, своєчасного внесення стратегічних і тактичних коректив до політики роботи з цільовою аудиторією.

Замовити телефонне опитування

Найшвидшим і найдієвішим способом зв'язатися з численною цільовою базою все ще залишаються опитування по телефону. Але правильно зробити будь-яке з таких опитувань, будь то соціальне опитування по телефону або маркетингові опитування, зовсім не просто. Для цього потрібне відповідне технічне забезпечення, а також підготовлена ​​команда аналітиків та операторів.

Аналіз конкурентів – дізнайтеся більше про цю складову дослідження ринку

Всім перерахованим володіє колл-центр компанії Pro-Consulting, що пропонує клієнтам опитування по телефону будь-яких видів та ступенів складності як у рамках комплексних досліджень ринків, так і у вигляді окремих послуг:

  • глибинні маркетингові опитування – виявлення показників споживчої аудиторії, ставлення до бренду замовника, вимог до товарів, мотивації поведінки та інших суб'єктивних чинників впливу ринок;
  • соцопитування по телефону – для визначення ставлення різних верств населення до подій та явищ суспільно-політичного життя країни, що висловлюються політиками та активістами ідей та суджень;
  • таємний дзвінок – для незалежного аудиту організації та практики роботи з клієнтами, створення системи мотивації та навчання відповідного персоналу замовника.

Більше 1900 готових аналізів ринків – перейдіть за посиланням та знайдіть звіт по своєму ринку

Також дізнайтесь більше про проведення фокус-групових досліджень ринку

Переваги опитувань по телефону перед іншими видами анкетування

Хтось може сказати, що опитування по телефону - це минуле століття, а сьогодні є можливість розмістити анкету на сайті в Інтернеті, де її можуть побачити мільйони користувачів, і це дешевше, ніж маркетингові опитування або соціальне опитування по телефону. Тому давайте розглянемо, які переваги мають телефонні опитування в сучасному світі:

1. Оперативність анкетування великих баз респондентів

Колл-центр компанії Pro-Consulting обладнаний CATI, що дозволяє автоматизувати рутинні операції, що значно збільшує швидкість опитування, знижує стомлюваність операторів та пов'язані з нею помилки.

2. Економія коштів у порівнянні з особистими опитуваннями

Опитування по телефону можна порівняти за інформативностю та ефективностю лише з безпосереднім анкетуванням людей, але на організацію та проведення останніх необхідно витратити незмірно більше сил та коштів.

3. Максимальне охоплення верств населення та категорій споживачів

Безперечно, розміщення анкет на мережевих інформаційних ресурсах обійдеться дешевше за телефонне опитування, але чи до всіх респондентів, чия думка цікавить опитувача, можна достукатися в такий спосіб. Наприклад, люди старшого віку не входять до категорії активних інтернет-користувачів, а телефон сьогодні є у всіх. Та й багатьом відвідувачам сайтів часто ліньки заповнювати якісь анкети, так що вибірка онлайн-анкетування зазвичай менш репрезентативна, ніж опитування по телефону на попередньо сформованій базі.

Комплексне вивчення ринку - можливо під ваші цілі та завдання підійде цей варіант аналізу ринку

Реалізація послуги «Опитування по телефону» компанією Pro-Consulting

Замовити маркетингові опитування або соцопитування можна, скориставшись нашими контактними даними. Подальша робота із замовником організується за такою схемою:

1. Збирається настановний брифінг за участю представників ініціатора та виконавців, на якому точно формулюються цілі та завдання опитування, визначається зміст технічного завдання

2. Розробляється скрипт (опитувальна анкета)

3. Проводиться тестове анкетування, виправляються виявлені недоліки

4. Здійснюється повне опитування по телефону з можливістю контролю замовником його ходу в режимі онлайн

5. Аналізуються отримані дані

6. Складається звіт із текстовою частиною, таблицями та графічними матеріалами

Напишіть або зателефонуйте нам і неодмінно дізнаєтеся думку людей з питань, що вас цікавлять.

Вам також знадобиться матеріал про аналіз частки ринку як частину маркетингового дослідження

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами