Ринок фруктових чіпсів та пастили в Україні: складності простого бізнесу
5105

Ринок фруктових чіпсів та пастили в Україні: складності простого бізнесу

Ринок фруктових чіпсів та пастили в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2018 – 1 півріччя 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає показники виробництва та зовнішньоторговельних операцій, розрахунок ємності, структурування за видами та походженням продукції, розподіл часток між найбільшими операторами, цінову динаміку, споживчі переваги, головні фактори впливу та тенденції розвитку сфери бізнесу, що аналізувалась. Готовий аналіз ринку пастили та фруктових чіпсів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок фруктових чіпсів та пастили в Україні має значний потенціал для зростання та розвитку, оскільки:

  • у світі загалом і в нашій країні зокрема активно поширюються ідеї здорового способу життя та правильного харчування;
  • продукція ринку пастили та фруктових чіпсів набагато компактніша за свіжі фрукти, але при цьому зберігає корисні властивості останніх;
  • для виходу на ринок фруктових чіпсів та пастили в Україні не потрібно великих інвестицій, достатньо придбати сушильний апарат та фрукти для сушіння.

Структура дослідження ринку - за нею можна проаналізувати і ваш ринок

Моніторинг ринку пастили та фруктових чіпсів в Україні дозволив виділити такі фактори, що мають на нього найбільший вплив:

  • сировинна база;

Продукцію ринку можна виробляти як з вітчизняних фруктів – яблук, груш, абрикос, так і з імпортної сировини – бананів, кокосів, манго та інших.

  • логістична складова;

Дефіцит потужностей сховищ знижує доступність якісних фруктів у міжсезонний період. Введені у 2020 році карантинні заходи обмежили локальне та міжнародне транспортування продукції.

  • споживчі тренди;

Прагнення дедалі більшої кількості наших співвітчизників вживати лише корисну їжу сприяє зростанню попиту на продукцію ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні.

Також читайте: Ринок горіхів та сухофруктів в Україні

  • рівень конкуренції;

Завдяки низькому бар'єру виходу на ринок пастили та фруктових чіпсів в Україні у цій сфері бізнесу працює безліч дрібних виробників, які створюють досить напружене конкурентне середовище. В таких умовах суб'єкти ринку змушені підвищувати витрати на просування продукції – створення відомих брендів, рекламні кампанії, стимулювання операторів каналів збуту, взаємодія зі споживчою аудиторією.

  • сезонність попиту;

Споживання сушених фруктів та пастили дещо підвищується в зимовий час у міру зниження частки свіжої вітамінної продукції.

  • форс-мажорні обставини.

Боротьба з пандемією вірусу COVID-19 продовжує негативно впливати на економічну ситуацію в країні.

Готовий аналіз ринку пастили та фруктових чіпсів в Україні (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою готового дослідження ринку

Аналіз ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні з урахуванням виявлених факторів впливу свідчить про наявність на ньому низки проблем, що перешкоджають більш динамічному розвитку:

  • зниження купівельної спроможності населення країни;

Доходи потенційних споживачів продукції ринку пастили та фруктових чіпсів в Україні впали через карантинні обмеження, відповідно покупці зменшили витрати на товари не першої необхідності, у тому числі фруктові снеки.

  • несприятливі погодні умови;

У 2019 та 2020 роках у нашій країні зафіксовано тенденцію зниження врожайності яблук через кліматичні аномалії – заморозки, сніги та гради в період цвітіння та формування плодів.

Також читайте: Ринок сушених овочів в Україні

Готовий аналіз ринку переробки яблук України (2021 рік) – вам знадобиться цей готовий звіт по ринку

  • широкий асортимент товарів-замінників.

Виробники ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні відчувають помітний тиск з боку дешевших товарів непрямих конкурентів – печива, картопляних чіпсів, желе, мармеладу та інших кондитерських виробів.

Споживчий аналіз ринку пастили та фруктових чіпсів в Україні дозволив виділити такі групи населення, що становлять ядро ​​цільової аудиторії:

  • молоді енергійні зайняті люди, які використовують продукцію ринку для перекушування у процесі робочого дня;
  • мами, які дають дітям вітамінні чіпси та пастилу;
  • люди похилого віку, що перебувають на дієті за медичними показаннями;
  • спортсмени, фізкультурники, послідовники ЗОЖ.

Читайте також: Ринок халви та східних солодощів в Україні

Детальну інформацію про напрямок бізнесу, що аналізувався, його інвестиційну привабливість та подальші перспективи читайте у матеріалах маркетингового дослідження ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Ринок лохини в Україні – вам сподобається цей матеріал

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами