Дата підготовки: | Жовтень 2021 року |
Кількість сторінок: | 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 25 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська |
Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження сухих сніданків в Україні за 2019 рік. 2021 року. У ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, оцінено виробництво, пораховано частки основних операторів ринку. Розглянуто асортимент та середні поточні ціни, а також споживчі переваги. За результатами дослідження сформовано висновки, розраховано прогнозні показники розвитку ринку, надано рекомендації щодо просування на ринку, досліджено інвестиційну привабливість галузі.
Сухі сніданки популярні серед молоді, офісних працівників та студентів. Це люди з високим темпом життя, хто любить проводити «смакові» експерименти та шукає новинки та ті, у кого обмежений бюджет. Саме ці верстви населення пов'язані з високим темпом життя достатнім доходом, щоб забезпечувати себе такими продуктами.
Ринок сухих сніданків насичений може запропонувати потенційному споживачеві широкий вибір продукції як вітчизняного, і іноземного виробництва. Слід зазначити той факт, що національні виробники не в змозі повністю задовольнити потреби споживачів, оскільки на ринку присутня велика кількість іноземних аналогів, яким споживачі віддають перевагу їх відомості та якості. Більшість ринку зайнята іноземними брендами, виробництво яких знаходиться в Україні. Тому частка національних виробників досить мала і їх виробничі потужності немає такої пропускної спроможності, задоволення внутрішніх споживачів.
Пандемія вплинула як на діяльність більшості підприємств, так і на споживачів. Вони змушені були скоротити частоту відвідувань фізичних магазинів та замовляти все онлайн. Тому активність інтернет аудиторії значно зросла, як і кількість пошукових запитів щодо продуктів харчування та популярних торгових марок.
Дві третини сухих сніданків на українському ринку – місцевого походження за рахунок наявності місцевих виробників із значними потужностями. У сегменті вівсяних пластівців – понад 90% виробляється в Україні.
1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку сухих сніданків (фактори впливу на ринок, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-1 пол. 2021 рр. (виробництво + імпорт – експорт) в грошовому та натуральному вираженні
1.3. Сегментація і структурування ринку сухих сніданків (за походженням, видами)
2. Державне регулювання галузі
2.1. Основні закони, що регулюють галузь (перелік, коротке резюме і особливості законів)
2.2. Податки і збори на ринку (загальне оподаткування бізнесу; імпортні та експортні мита, плани про їх зміну (при наявності))
3. Виробництво сухих сніданків в Україні
3.1. Обсяг виробництва і реалізації в кількісних та якісних показниках 8
3.2. Частки виробників ринку
4. Основні оператори ринку (виробники та дистриб’ютори)
4.1. Перелік основних операторів ринку і їх характеристика
4.3. Частки ринку основних операторів ринку
4.4. Ступінь конкуренції і ризики. Аналіз ринкових часток конкурентів
4.5. Брендинг і реклама основних операторів ринку (аналіз позиціонування конкурентів на ринку)
5. Зовнішня торгівля
5.1. Експорт сухих сніданків з України в 2019-1 пол. 2021 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
5.2. Імпорт сухих сніданків в Україну в 2019-1 пол. 2021 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
6. Ціна і ціноутворення на ринку
6.1. Середні поточні ціни на продукцію
6.2. Фактори ціноутворення
7. Споживачі і їх вподобання (включаючи онлайн)
7.1. Вподобання споживачів щодо товару. Портрет споживача
7.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, пошукових запитів і видачі конкурентів
7.3. Потреба в товарі
7.4. Ступінь задоволеності споживачів (контент-аналіз відгуків)
8. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах)
9. Висновки. Прогнозні показники
9.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
9.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2023 рр.
9.3. Рекомендації з розвитку на ринку
9.3.1. Доцільність виходу
9.3.2. Оптимальні продуктові сегменти
9.3.3. Просування
10. Інвестиційна привабливість галузі
10.1. SWOT-аналіз МХП (потенційно з огляду на поточний стан)
10.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
10.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Обсяги ринку сухих сніданків України 2019 – 1 пол. 2021 року
2. Обсяги ринку вівсяних пластівців України 2019 – 1 пол. 2021 року, млн грн
3. Митні ставки на сухі сніданки та схожі товари в Україні
4. Перелік основних операторів ринку сухих сніданків
5. Перелік основних цін на продукцію по мережевим магазинам, станом на 10.2021 р.
6. Розподіл споживання вівсяних пластівців у 2020 році, тис. тон
7. Відгуки споживачів стосовно товару
8. SWOT - аналіз МХП на ринку сухих сніданків
9. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
10. Ранжування факторів щодо ваги важливості та опис їх впливу на галузь
11. Сегментація ринкових ризиків
12. Карта ризиків ринку сухих сніданків України
1. Рівень середньої заробітної плати по Україні, грн
2. Структура ринку сухих сніданків України за походженням
3. Структура ринку сухих сніданків України за видами
4. Обсяги виробництва сухих сніданків в Україні 2019 - 1 пол 2021, тис тон
5. Обсяги виробництва сухих сніданків в Україні 2019 - 1 пол 2021, млн грн
6. Часта основних виробників в Україні станом на 2020 рік, % від загального виробництва
7. Частка основних операторів ринку вівсяних пластівців у 2020 році, %
8. Основні експортери 2019-2020 роки, тис. тон
9. Обсяги експорту сухих сніданків з 2019 по 1 пол. 2021 рр., тис тон
10. Обсяги основного експорту сухих сніданків 2019- 1 пол. 2020 року, тис тон
11. Динаміка імпорту основних закордонних виробників, тис тон
12. Обсяги імпорту сухих сніданків з 2019 по 1 пол. 2021 рр., тис тон
13. Основні країни-імпортери сухих сніданків 2019- 1 пол. 2020 року, тис тон
14. Основні компанії – імпортери за 2019 рік, тис тон
15. Основні компанії – імпортери за 2020 рік, тис тон
16. Основні компанії – імпортери за 2021 рік, тис тон
17. Обсяги імпорту вівсяних каш швидкого приготування з 2019 по 1 пол. 2021 рр., тис тон
18. Обсяги імпорту мюслів з 2019 по 1 пол. 2021 рр., тис тон
19. Обсяги імпорту пластівців з 2019 по 1 пол. 2021 рр., тис тон
20. Розподіл доходів населення у 2021 році, % з-поміж усього населення України
21. Рівень споживання вівсяних пластівців в Україні, тис. тон.
22. Розподіл споживання вівсяних пластівців у 2020 році, тис. тон
23. Середньомісячна кількість запитів 2020 рік по Україні, шт
24. Канали збуту сухих сніданків, % від загальних продажів у 2021 році, Україна
25. Прогноз розвитку ринку сухих сніданків 2019 – 2023 рр., млрд грн