Маркетингове дослідження як основа стратегічного розвитку бізнесу
525

Маркетингове дослідження як основа стратегічного розвитку бізнесу

У сучасному світі інформації та ринків, що динамічно змінюються, маркетингове дослідження стає необхідним інструментом для інформаційного забезпечення діяльності компаній, незалежно від їхнього розміру та напряму бізнесу. Дослідження, проведені за індивідуальним технічним завданням, дають змогу максимально задовольнити потреби як великих міжнародних корпорацій, так і малих підприємств, а також інших зацікавлених організацій, як-от інвестиційні фонди або науково-дослідні центри.

У наступних розділах ми познайомимо вас із деякими компонентами ринкового звіту. Однак, якщо ви хочете побачити повноцінну структуру дослідження ринку, рекомендуємо перейти на спеціальну сторінку з її докладним описом.

Зверніть увагу: в каталозі Pro-Consulting представлено понад 2700 готових аналітичних звітів по ринках України та інших країн. Скористайтеся пошуком за ключовим словом - можливо, потрібний вам звіт уже створено і його потрібно лише адаптувати під ваше завдання.

Структура маркетингового дослідження

Типове маркетингове дослідження містить кілька ключових розділів:

  1. Загальні відомості про ринок:
    • опис поточних умов функціонування сфери бізнесу;
    • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
    • розрахунок місткості ринку та оцінка її динаміки;
    • сегментація ринку за видами продукції, географією поставок та іншими значущими ознаками;
    • виявлення ключових чинників, що впливають на економічну ситуацію, тенденцій і прогнозів розвитку ринку;
    • більш предметне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку смарт-телевізорів або аналіз ринку геріатричних послуг в Україні.
  2. Інформація про систему державного регулювання галузі:
    • основні положення законів і підзаконних актів;
    • варіанти організації та реєстрації підприємств;
    • умови ліцензування та стандартизації діяльності;
    • оподаткування різних видів операцій;
    • порядок участі в тендерах з держзакупівель;
    • аналіз планів влади щодо внесення змін до системи державного регулювання;
    • якщо ви не впевнені, який саме зміст ринкового звіту буде найкориснішим для розв'язання ваших бізнес-завдань, зв'яжіться з нами - консультант уточнить ключові параметри запиту та запропонує оптимальний формат аналізу - контакти.
  3. Споживче маркетингове дослідження:
    • формування портрета цільової аудиторії;
    • аналіз чинників, що впливають на споживчу активність;
    • вивчення вимог споживачів до властивостей цільових товарів;
    • оцінювання ступеня задоволеності пропозиціями на ринку;
    • дослідження рівня лояльності покупців до брендів;
    • аналіз поведінки покупців на торговельних майданчиках різних форматів;
    • споживання в секторах В2В і В2G;
    • також у якості прикладу структури звіту по ринку подивіться опис готового аналізу ринку машинобудування в Китаї або аналізу ринку м'яса в Україні - до речі, за аналогічними або скоригованими структурами можна проаналізувати будь-який ринок України або світу.
  4. Функціонування каналів реалізації товарів:
    • перелік і характеристики способів збуту продукції;
    • умови взаємодії з дистриб'юторами та ритейлерами;
    • ефективність методів просування в каналах продажів;
    • рекомендації щодо коригування структури збуту в умовах ринкових змін;
    • раз ви дочитали матеріал до цього моменту рекомендуємо все ж таки перейти на професійний опис типової структури дослідження ринку.
  5. Маркетингове дослідження конкурентного середовища:
    • визначення рейтингу ключових конкурентів;
    • оцінка розподілу ринкових часток;
    • аналіз позиції клієнта на ринку;
    • порівняння торговельних пропозицій конкурентів: сильні та слабкі сторони;
    • дослідження стратегій конкурентної боротьби й аналіз ризиків, що виникають;
    • пропонуємо ознайомитися з прикладами ринкових звітів, що містять аналіз конкурентної ситуації, - подивіться структуру дослідження українського ринку офтальмологій або аналізу ринку зарядних станцій.
  6. Умови для організації виробництва:
    • аналіз технологічного рівня виробників;
    • оцінка параметрів місцевої сировинної бази;
    • доступність енергетичних та інших ресурсів;
    • аналіз структури собівартості продукції та рівня рентабельності;
    • оцінка можливостей придбання сучасного обладнання та наявності кваліфікованої робочої сили.
  7. Зовнішньоторговельне маркетингове дослідження:
    • сегментація експортно-імпортних операцій;
    • оцінка конкурентоспроможності експорту та імпорту на певних напрямках;
    • факторне порівняння зовнішніх ринків;
    • ідентифікація потенційних партнерів для створення каналів поставок;
    • аналіз наявних санкцій та інших обмежень зовнішньої торгівлі.
  8. Маркетингове дослідження інвестиційного потенціалу ринку:
    • SWOT-аналіз;
    • PESTLE-аналіз;
    • зведений графік ризиків і бар'єрів
    • розробка рекомендацій щодо організації та розвитку бізнесу.

Переваги комплексного маркетингового дослідження

Кожне маркетингове дослідження проводиться з урахуванням індивідуальних вимог замовника, що дає змогу детально враховувати специфіку конкретного бізнесу. Комплексний підхід гарантує всебічний аналіз не тільки внутрішнього конкурентного середовища, а й зовнішніх ринкових чинників, що є незамінним під час розроблення стратегічних рішень. Якісне маркетингове дослідження дає змогу замовникам глибше зрозуміти поточні тенденції ринку, оцінити ризики та спланувати розвиток бізнесу.

Для отримання детальної інформації та замовлення маркетингового дослідження достатньо зв'язатися з менеджером Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою.

Дата розміщення: 13.06.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами