Кон'юнктура ринку – вся інформація в одному звіті
3189

Кон'юнктура ринку – вся інформація в одному звіті

Кон'юнктура ринку – економічна ситуація у тому чи іншому напрямі бізнесу – з'ясовується шляхом проведення комплексного маркетингового дослідження.

Кон'юнктура ринку охоплює всі найважливіші аспекти, розуміння яких необхідне для усвідомленого прийняття управлінських рішень. Особливо важливо керуватися кон'юнктурою ринку під час підготовки ключових для долі бізнесу планів та заходів, таких як:

  • інвестування у створення та розвиток ринкових суб'єктів;
  • запуск та виробництво нових продуктів;
  • створення каналів збуту на зовнішніх ринках;
  • визначення асортименту імпорту;
  • формування бренду або проведення ребрендингу;
  • складання стратегій маркетингу та протидії конкурентам;
  • мінімізація збитків та пошук нових можливостей в умовах форс-мажору.

Кон'юнктура ринку у звіті за результатами аналізу

Поточна і прогнозна кон'юнктура ринку відображається в готовому маркетинговому дослідженні у вигляді інформаційних блоків, що описують цікаві для замовника складові ринкової обстановки.

З більш ніж 2000 готовими кейсами з аналізу ринків ознайомтесь у каталозі готових проектів Pro-Consulting.

У комплексний аналіз ринку зазвичай включається:

  • загальна кон'юнктура ринку;
    • параметри виробництва та зовнішньої торгівлі;
    • ємність ринку у динаміці;
    • сегментація за різними зрізами;
    • наявність сировинної бази;
    • технологічний рівень виробників;
    • основні чинники впливу;
    • тенденції зміни ринкової ситуації;
  • правове регулювання діяльності суб'єктів:
    • перелік та положення нормативних актів;
    • податкове навантаження;
    • умови ліцензування;
    • правила проведення державних тендерів та порядок участі у них;
    • чинні міжнародні санкції та обмеження;

В якості реального прикладу структури аналізу ринку ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку високовольтних кабелів в Україні (2022 рік).

  • виробнича кон'юнктура ринку та реалізація товарів:
    • обсяги виробництва товарів у натуральному та грошовому вираженнях;
    • динаміка виробничих показників за певний проміжок часу;
    • обсяги та структура продажів за операторами, видами продукції, секторами споживання та іншими параметрами;
  • конкурентна кон'юнктура ринку:
    • перелік та характеристики великих конкуруючих гравців;
    • розподіл ринкових часток операторів у різних зрізах;
    • стратегії, що застосовуються, та прийоми конкурентної боротьби;
    • ризики, пов'язані з конкуренцією та шляхи їх мінімізації;
  • зовнішньоторговельна кон'юнктура ринку:
    • параметри експорту та імпорту в натуральному та грошовому вираженнях;
    • середні ціни на зовнішніх ринках та їх динаміка;
    • географія постачання;
    • діючі та заплановані обмеження зовнішньої торгівлі;

Також в якості прикладу подивіться структуру готового аналізу ринку нафтопродуктів в Україні (2023 рік).

  • споживча кон'юнктура ринку:
    • характеристики та моделі поведінки представників цільової аудиторії;
    • структура споживання;
    • споживчі очікування та тренди;
    • особливості споживання на електронних майданчиках;
    • споживання у державному секторі, аналіз тендерних закупівель;
    • споживання у сегменті В2В;
  • цінова кон'юнктура ринку:
    • динаміка середніх цін на цільову продукцію;
    • структура собівартості;
    • цінові політики виробників, дистриб'юторів та рітейлерів;
    • умови збереження рентабельності бізнесу;

Можливо вам знадобиться дізнатися більше про аналіз експорту та аналіз імпорту як складових аналізу ринку.

  • кон'юнктура каналів збуту:
    • можливі канали збуту та особливості їх функціонування;
    • методи просування залежно від каналу реалізації;
    • структура продажів у різних ринкових умовах;
  • інвестиційна кон'юнктура ринку:
    • інвестиційна привабливість даного напряму бізнесу;
    • ризики та бар'єри за результатами SWOT- та PEST-аналізу;
    • факторний аналіз кількох зовнішніх ринків;
    • рекомендації щодо організації та розвитку бізнес-проектів.

Наведена вище структура маркетингового дослідження дає можливість отримати кон'юнктуру ринку у найбільш повному варіанті. У разі потреби для клієнта провести лише початкову поверхневу оцінку кон'юнктури ринку, компанія Pro-Consulting зробить дослідження у скороченому форматі з наданням результату у вигляді:

Замовити маркетингове дослідження та отримати найсвіжіші дані про кон'юнктуру ринку можна, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами