Ринок макаронних виробів в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за 2019 – 8 місяців 2021 року. Маркетингове дослідження ринку містить його загальну характеристику, показники виробництва, імпорту та експорту, розрахунок ємності, сегментацію за видом та походженням продукції, розподіл часток операторів, фактори ціноутворення, споживчі переваги, тенденції розвитку та оцінку інвестиційної привабливості галузі. Готовий аналіз ринку макаронних виробів в Україні можна придбати на сайті компанії.
Аналітичне дослідження ринку – дізнайтеся про можливості аналізу та прогнозування ринків
Макаронні вироби давно користуються популярністю в українських споживачів. Вони довго зберігаються, швидко і легко готуються, можуть вживатися як окрема страва або як універсальний гарнір до м'яса, риби або овочів.
Виробників харчових продуктів ринок макаронних виробів в Україні приваблює простотою технологічного процесу – змішування борошна, води та деяких добавок, формування отриманого тіста та висушування.
Понад 1900 готових аналізів ринків України та світу від Pro-Consulting
Моніторинг ринку макаронних виробів в Україні показує, що попит на його продукцію підвищується у періоди економічних криз, що супроводжуються падінням купівельної спроможності населення. Багато наших співвітчизників у такий час відмовляються від вишукувань і купують дешеві макарони, часто запасаючи їх. Подібна ситуація склалася і в 2020 році в період карантинних обмежень, запроваджених для боротьби з поширенням COVID-19, однак у цей же час було зафіксовано досить значне падіння виробництва борошна. Така ситуація може свідчити про те, що частина виробників ринку борошняних виробів, у тому числі і макаронних виробів, перейшла в тіньовий сектор.
Вас може зацікавити: Бізнес-план виробництва борошна
Також читати: Ринок круп в Україні
Аналіз ринку макаронних виробів в Україні дозволив виділити такі характерні для нього особливості та тенденції розвитку:
У періоди відносного благополуччя споживачі ринку макаронних виробів в Україні більше купують продукцію середнього цінового діапазону, виготовлену з твердих сортів пшениці, вважаючи її більш корисною для організму, ніж дешеві макарони.
На ринку макаронних виробів в Україні спостерігається високий рівень активності суб'єктів, деякі з яких йдуть у тінь або взагалі залишають ринок, а деякі, навпаки, розширюють та модернізують виробництво, реагуючи на появу споживчого попиту в нетрадиційних сегментах – безглютенові макарони, мультизлакові, із цільнозернової муки або азіатська локшина.
Готовий аналіз ринку макаронних виробів в Україні (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою готового звіту по ринку
Останнім часом відзначається зростання цін на пшеницю – на 8% протягом 2021 року, а також на похідне з неї борошно – плюс 15%, і це підштовхує собівартість і відпускні ціни продукції ринку макаронних виробів в Україні.
Читати також: Ринок заморожених хлібобулочних та кондитерських напівфабрикатів в Україні
Незважаючи на напруженість конкурентного середовища, на ринку макаронних виробів в Україні ще існує можливість для нових гравців отримати частку в ціновому сегменті "середній+", потіснивши звідти імпорт. Справа в тому, що раніше цей сегмент не користувався увагою вітчизняних виробників через низький попит, який закривався поставками з-за кордону. Зараз ситуація змінилася, потреба українців у більш дорогих та якісних макаронах значно зросла, імпорт уже займає майже половину обсягу ринку. Вітчизняна конкурентоспроможна за ціною та якістю продукція у поєднанні з ефективною маркетинговою стратегією просування цілком здатна виправити ситуацію на ринку макаронних виробів в Україні у свій бік.
Вас також зацікавить: Готовий аналіз ринку бакалії України (2020 рік)
Більш докладнішу інформацію про поточний та прогнозний стан, напрямки та динаміку розвитку, ризики та можливості у сфері бізнесу, що аналізувалась, можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку макаронних виробів в Україні, який є доступний для придбання в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Вас може зацікавити: Ринок хлібобулочних виробів в Україні