Комплексне вивчення ринку: перемагає той, хто більше знає
2698

Комплексне вивчення ринку: перемагає той, хто більше знає

Клієнти компанії Pro-Consulting, які бажають отримати найбільш повну інформацію про економічні умови, в яких їм доводиться працювати, замовляють послугу з комплексного вивчення ринку. Необхідність у створенні надійної аналітичної основи виникає у наших замовників при підготовці стратегій, спрямованих на:

  • збільшення ринкової частки власної продукції;
  • зростання обсягів продажів;
  • удосконалення бізнес-процесів з метою підвищення рентабельності;
  • досягнення більш вигідної ринкової позиції;
  • протидію конкурентам.

Комплексне дослідження ринку забезпечує діяльність не тільки вже присутніх на ньому суб'єктів. Багато наших замовників змогли особисто переконатися, наскільки життєво важливий попередній комплексний аналіз ринку перед інвестуванням в нові бізнеси або запуском нових напрямків діяльності вже існуючих підприємств.

Дізнайтеся більше про аналіз ринку збуту товарів і послуг як частину дослідження ринку

Комплексне вивчення ринку: освітлювані питання

Перед консультантами і аналітиками Pro-Consulting, які виконують комплексний аналіз ринку, ставиться завдання освітлення максимально можливого набору параметрів і факторів, що становлять досліджуване ринкове середовище. При формуванні технічного завдання за послугою комплексного вивчення ринку замовник може акцентувати особливу увагу наших консультантів на тому чи іншому питанні, що його цікавить. За замовчуванням ж комплексне дослідження ринку включає:

  1. Загальний опис ринку, перелік його найважливіших параметрів і характеристик
  2. Державне регулювання розглянутих видів економічної діяльності
  3. Обсяги виробництва і продажів цільової продукції, поточні і в динаміці
  4. Прямі та непрямі конкуренти, кейси конкурентної боротьби
  5. Особливості реалізації продукції в сегментах оптової, роздрібної торгівлі та держзакупівель
  6. Можливості по здійсненню зовнішньоторговельної діяльності
  7. Фактори ціноутворення і переважаючі цінові політики
  8. Портрет цільової аудиторії споживачів, моделі і мотиви її поведінки на ринку
  9. Порівняльна характеристика каналів збуту
  10. Існуючі можливості, ризики та бар'єри, оцінка інвестиційної привабливості ринку
  11. Висновки і рекомендації клієнту по досягненню поставлених перед ним завдань

Якщо ви перебуваєте в пошуках інформації на вашому ринку, але не можете її знайти або систематизувати, зв'яжіться з нами - Pro-Consulting гарантує незалежну аналітику ринку для правильного розвитку вашого підприємства

Комплексний аналіз ринку спрямований на отримання вичерпної аналітики, на якій можна згодом будувати обґрунтовані стратегії і тактику в актуальних умовах ведення бізнесу.

Комплексне вивчення ринку: чому обирають Pro-Consulting?

Клієнти, які замовляють комплексне дослідження ринку, роблять це зовсім не «для галочки». Відповідальні керівники розуміють, що діяльність наосліп не принесе успіху ні їх компаніям, ні їм особисто. Тому комплексне вивчення ринку замовляється в тих агентствах маркетингових досліджень, які можуть забезпечити найвищу якість роботи.

Ймовірно, ми вже досліджували ваш ринок - прочитайте більше про готові маркетингові дослідження від Pro-Consulting

Pro-Consulting відповідає всім кваліфікаційним вимогам як за рівнем підготовки та досвідченості команди аналітиків, так і з технічним забезпечення. Ми є повноважним і постійним членом Української Асоціації Маркетингу з 2005 року. За п'ятнадцятирічний період діяльності Pro-Consulting підготувала понад 1700 аналітичних досліджень ринків, особливе місце серед яких займає саме комплексне вивчення ринку. Нашими клієнтами вже стали понад тисячі представників великого, середнього і малого бізнесу України та зарубіжних країн.

Комплексний аналіз ринку, замовлений у нас, має високий ступінь ексклюзивності завдяки комбінації кабінетних і польових методів отримання інформації при його проведенні. Аналітики Pro-Consulting, які виконують комплексне дослідження ринку, мають доступ до різноманітних інформаційних масивів, серед яких:

  • офіційні дані державних органів;
  • дослідження різних комерційних і некомерційних організацій;
  • матеріали вузькоспеціалізованих видань і засобів масової інформації;
  • власні бази даних компанії і наших партнерів.

Прочитайте про аналіз експорту як складову маркетингового дослідження

Крім того, ми можемо безпосередньо звернутися до ваших споживачів за допомогою власного колл-центру, а фокус-групи та різні види інтерв'ю проходять в спеціально обладнаних приміщеннях.

Комплексне вивчення ринку від Pro-Consulting зрозуміло і можна застосувати в будь-якій країні світу завдяки використанню при його підготовці міжнародно визнаних стандартів ESOMAR.

Динамічниа зміна ринкових умов практично у всіх бізнес-сферах, характерна для нашого часу, робить комплексне вивчення ринку як ніколи актуальним. Замовити комплексний аналіз ринку можна через сайт Pro-Consulting, email або по телефону.

Можливо, вам буде актуально дізнатися більше про антикризовий стратегічному консалтингу

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами