Як ефективно використовувати колл-центр: замовити дзвінок клієнтам
1615

Як ефективно використовувати колл-центр: замовити дзвінок клієнтам

Успішність будь-якого бізнес-проекту залежить від наявності споживчої аудиторії, яка готова купувати запропонований товар чи послугу. У світі придбати стійку лояльність споживачів не так вже і просто. На людей завжди обрушується маса реклами, і щоб ваша пропозиція не загубилася в цьому морі інформації, покупцям потрібно частіше нагадувати про себе. Адже якщо цього не зробите ви, то зроблять ваші конкуренти і споживачі підуть до них (до речі, почитати про конкурентний аналіз можна за цим посиланням).

Для підтримки контакту зі споживчою аудиторією компанія Pro-Consulting пропонує використовувати колл-центр – замовити обдзвін клієнтської бази.

Колл-центр Pro-Consulting оснащений системою автоматизації продзвонів та укомплектований підготовленими досвідченими операторами.

Звернення до нашого колл-центру замовити дзвінок дозволить вирішити наступні задачі:

  • створити або відновити базу клієнтів, проінформувавши або нагадавши про вашу пропозицію;
  • визначити рівень лояльності споживачів (NPS-опитування);
  • з'ясувати ступінь задоволеності покупців вашою пропозицією (CSI-опитування);
  • проінформувати клієнтів про нові продукти, рекламні акції, знижки;
  • запросити людей на презентації та інші заходи;
  • продемонструвати індивідуальний підхід до кожного, привітавши зі святом чи пам'ятною датою;
  • якщо ви не знайшли своє завдання у цьому списку, зв'яжіться з нами та ми обговоримо ваш проект.

Варіант звернення до колл-центру – замовити обдзвін для створення або відновлення клієнтської бази

Кожному бізнесу, орієнтованому на споживачів, для успішного існування необхідно:

  • мати основу клієнтів;
  • підтримувати клієнтську базу якомога більш «гарячому» стані.

Якщо звернутися до нашого колл-центру, замовити обдзвін, то ви легко зможете досягти обох зазначених вище цілей.

Дайте нам вашу «охололу» клієнтську базу, ми актуалізуємо її, перетворивши її на джерело доходу.

Якщо у вас поки що немає списку клієнтів або його обсяг недостатній для стійких продажів, колл-центр Pro-Consulting використає спеціальні методики та відбере ваших потенційних покупців із власної великої бази респондентів, потім обдзвонить їх та віддасть вам для подальшої роботи у максимально «теплому» стані.

Звертаємо вашу увагу, що це не єдина послуга Pro-Consulting. Наш фокус – дослідження ринків та стратегічний консалтинг. Перегляньте всі послуги тут. Також у нас є понад 2500 готових аналізів ринків України та світу – можна переглянути кейси в каталозі готових проектів.

Варіант звернення до колл-центру – замовити обдзвін для інформування покупців

У вас вже є тепла клієнтська база. Вам необхідно проінформувати всіх контактів, що є в ній, про щось важливе:

  • відкриття магазину;
  • новий товар;
  • розпродаж та знижки?

Ви знову можете звернутися до нашого колл-центру, замовити дзвінок з метою інформування. Ця послуга надається у двох варіантах:

  • інформування живим оператором;
  • автоматичне інформування.

Практика показує, що рішення звернутися до колл-центру, замовити дзвінок для інформування значно підвищує ефективність маркетингових стратегій та рекламних кампаній.

Варіант звернення до колл-центру – замовити обдзвін для запрошення на захід

Проводити презентацію, семінар, виставку, концерт та будь-який інший публічний захід не має сенсу без зацікавлених відвідувачів, які стануть споживачами вашої інформації та продукції. Тому перед заходами доцільно буде звернутися до колл-центру, замовити продзвін для запрошення аудиторії.

Оператори колл-центру зможуть презентувати захід якнайкраще, що дозволить:

  • забезпечити високу відвідуваність;
  • звільнити від рутини продзвону штатних співробітників вашої компанії, дозволивши їм зосередитись на інших аспектах підготовки;
  • своєчасно оповістити запрошених у разі будь-яких змін у плані чи графіку заходу.

Зібрати численну аудиторію споживачів для особистого спілкування з компанією стає набагато простіше після звернення до колл-центру.

Варіант звернення до колл-центру – замовити обдзвін для індивідуальних привітань

Кожній людині приємно, коли її виділяють із багатьох інших людей. Навряд чи когось із клієнтів залишить байдужим такий знак уваги, як дзвінок компанії з вітанням з нагоди державного свята, дня народження чи іншої пам'ятної події. Завдяки індивідуальному підходу ви отримаєте найвірніших ваших споживачів.

Для того, щоб звернутися до колл-центру, замовити обдзвін у будь-якому з варіантів, скористайтеся контактами компанії Pro-Consulting.

Читати також: Аналіз ринку збуту

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами