Успішність будь-якого бізнес-проекту залежить від наявності споживчої аудиторії, яка готова купувати запропонований товар чи послугу. У світі придбати стійку лояльність споживачів не так вже і просто. На людей завжди обрушується маса реклами, і щоб ваша пропозиція не загубилася в цьому морі інформації, покупцям потрібно частіше нагадувати про себе. Адже якщо цього не зробите ви, то зроблять ваші конкуренти і споживачі підуть до них (до речі, почитати про конкурентний аналіз можна за цим посиланням).
Для підтримки контакту зі споживчою аудиторією компанія Pro-Consulting пропонує використовувати колл-центр – замовити обдзвін клієнтської бази.
Колл-центр Pro-Consulting оснащений системою автоматизації продзвонів та укомплектований підготовленими досвідченими операторами.
Звернення до нашого колл-центру замовити дзвінок дозволить вирішити наступні задачі:
Варіант звернення до колл-центру – замовити обдзвін для створення або відновлення клієнтської бази
Кожному бізнесу, орієнтованому на споживачів, для успішного існування необхідно:
Якщо звернутися до нашого колл-центру, замовити обдзвін, то ви легко зможете досягти обох зазначених вище цілей.
Дайте нам вашу «охололу» клієнтську базу, ми актуалізуємо її, перетворивши її на джерело доходу.
Якщо у вас поки що немає списку клієнтів або його обсяг недостатній для стійких продажів, колл-центр Pro-Consulting використає спеціальні методики та відбере ваших потенційних покупців із власної великої бази респондентів, потім обдзвонить їх та віддасть вам для подальшої роботи у максимально «теплому» стані.
Звертаємо вашу увагу, що це не єдина послуга Pro-Consulting. Наш фокус – дослідження ринків та стратегічний консалтинг. Перегляньте всі послуги тут. Також у нас є понад 2500 готових аналізів ринків України та світу – можна переглянути кейси в каталозі готових проектів.
Варіант звернення до колл-центру – замовити обдзвін для інформування покупців
У вас вже є тепла клієнтська база. Вам необхідно проінформувати всіх контактів, що є в ній, про щось важливе:
Ви знову можете звернутися до нашого колл-центру, замовити дзвінок з метою інформування. Ця послуга надається у двох варіантах:
Практика показує, що рішення звернутися до колл-центру, замовити дзвінок для інформування значно підвищує ефективність маркетингових стратегій та рекламних кампаній.
Варіант звернення до колл-центру – замовити обдзвін для запрошення на захід
Проводити презентацію, семінар, виставку, концерт та будь-який інший публічний захід не має сенсу без зацікавлених відвідувачів, які стануть споживачами вашої інформації та продукції. Тому перед заходами доцільно буде звернутися до колл-центру, замовити продзвін для запрошення аудиторії.
Оператори колл-центру зможуть презентувати захід якнайкраще, що дозволить:
Зібрати численну аудиторію споживачів для особистого спілкування з компанією стає набагато простіше після звернення до колл-центру.
Варіант звернення до колл-центру – замовити обдзвін для індивідуальних привітань
Кожній людині приємно, коли її виділяють із багатьох інших людей. Навряд чи когось із клієнтів залишить байдужим такий знак уваги, як дзвінок компанії з вітанням з нагоди державного свята, дня народження чи іншої пам'ятної події. Завдяки індивідуальному підходу ви отримаєте найвірніших ваших споживачів.
Для того, щоб звернутися до колл-центру, замовити обдзвін у будь-якому з варіантів, скористайтеся контактами компанії Pro-Consulting.
Читати також: Аналіз ринку збуту