Аналіз ринку СНД: подібне до подібного
2720

Аналіз ринку СНД: подібне до подібного

Клієнти Pro-Consulting мають можливість замовити не тільки маркетингове дослідження ринків в Україні, а й аналіз зарубіжних ринків, серед яких вагоме місце займає аналіз ринків країн СНД.

Аналіз ринку СНД може знадобитися в разі, якщо компанія-замовник:

  • вирішує завдання виведення свого продукту на такий ринок;
  • здійснює пошук партнерів в країнах СНД;
  • вже присутня на ринку СНД і розробляє маркетингову стратегію для подальшої роботи на ньому.

Замовниками послуги аналізу ринку СНД часто виступають не тільки українські підприємства, але і компанії, що функціонують в самих країнах СНД або сусідніх з ними. Здавалося б, що аналіз ринку Білорусі доцільніше замовляти білоруському агентству маркетингових досліджень, але якщо задуматися, клієнтському бізнесу важливіша не локація виконавця, а якість наданих ним послуг.

Pro-Consulting займається маркетинговими дослідженнями вже протягом більше п'ятнадцяти років. У нашому портфоліо понад 1700 реалізованих аналізів ринків, серед яких є і аналіз ринку РФ, і аналіз ринку Казахстану, і аналіз ринку Білорусі, і аналізи ринків інших країн СНД. Використання при підготовці звітів міжнародно визнаних стандартів ESOMAR робить їх зрозумілими і прийнятними в будь-якій країні світу, а тим більше в традиційно економічно близьких нам країнах СНД.

Прочитайте про аналіз експорту як складову маркетингового дослідження

Аналіз ринку СНД: типова структура звіту

Будь-який аналіз ринку на замовлення виконується Pro-Consulting за індивідуальним технічним завданням, яке складається виходячи з цілей і вимог замовника. Однак, існує базова структура, яка відображає всі можливі аспекти, що включаються в маркетинговий аналіз ринку СНД. Типова структура підсумкового документу за послугою «аналіз ринку СНД» виглядає наступним чином:

  1. Загальний аналіз ринку країни СНД:
    • опис;
    • найбільш значущі параметри;
    • структура ринку;
    • переважаючі тренди розвитку.
  2. Нормативно-правове регулювання ринку:
    • законодавчі рамки;
    • особливості оподаткування;
    • правила державних закупівель.
  3. Виробничі показники:
    • обсяги випуску продукції в кількісному і грошовому вираженнях;
    • динаміка змін за відрізок часу, що цікавить.
  4. Діяльність найбільших суб'єктів ринку:
    • сегментація операторів в різних розрізах;
    • факторний аналіз рівня конкуренції і пов'язаних з нею ризиків.
  5. Продажі на ринку:
    • за видами продукції;
    • по продавцям;
    • за сферами споживання.
  6. Принципи ціноутворення і ціни:
    • головні чинники впливу;
    • складові собівартості;
    • динаміка зміни цін за певний період часу.
  7. Особливості поведінки споживачів:
    • портрет і сегментація споживачів;
    • ставлення до цільового продукту;
    • потреби і очікування;
    • споживання в державному секторі.
  8. Канали збуту продукції:
    • опис існуючих каналів;
    • структурування по ефективності.
  9. Асортиментний ряд продукції прямих і непрямих конкурентів.
  10. Привабливість ринку для виведення цільового товару або організації виробництва:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • побудова карти ризиків.
  11. Висновки, прогнози, рекомендації.

Пропонуємо Вам ознайомитися з повним описом базової структури дослідження ринку

Аналіз ринку СНД: джерела інформації

Аналітиками Pro-Consulting застосовуються всі доступні нам методи аналізу ринку. Надання послуги з аналізу ринку СНД передбачає використання в основному кабінетних методів збору вторинної інформації, яка міститься в:

  • зведеннях статистичних служб, митних органів, профільних державних структур;
  • відомостях, що надаються операторами ринку;
  • публікаціях спеціалізованих видань та засобів масової інформації;
  • інформаційних масивах мережевих ресурсів;
  • власних базах даних компанії і наших партнерів.

Якщо вам необхідно більше деталей по структурі, ресурсах і термінах дослідження ринків СНД, просто зв'яжіться з аналітиком

Аналіз ринку СНД: часові рамки

Аналіз ринку СНД зазвичай містить оброблену інформацію за минулий трьох-п'ятирічний період з прогнозом на коротко- і середньострокову перспективу. У разі необхідності, дані часові рамки можуть зміщуватися. Зокрема, Pro-Consulting пропонує посткризовий формат послуги «аналіз ринків СНД», в якому не враховуються дані до початку кризи, а прогнози здійснюються лише на період дії негативних чинників. Такий підхід дозволяє значно скоротити час і вартість аналізу ринку, отримавши аналітичний звіт, придатний для вироблення оперативних рішень в посткризовий період.

Так дізнайтеся про аналіз виробництва і реалізації продукції як частини аналізу ринку

Замовити аналіз ринку СНД можна з сайту Pro-Consulting. Також рекомендуємо ознайомитися з прикладами структур та анотаціями до готових маркетингових досліджень галузевих ринків від Pro-Consulting - ймовірність, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%. Перейдіть в каталог готових проектів.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами