Оперативно проведений аналіз ринку стане вашою перевагою
Навряд чи хто-небудь стане заперечувати той факт, що умови ведення бізнесу в будь-якій сфері останнім часом різко змінилися. Маркетингові стратегії, які спираються на попередні параметри ринку, перестали працювати або знизили свою результативність.
Що повинен насамперед зробити менеджмент компанії в умовах дезорієнтації і невизначеності? Якнайшвидше провести аналіз ринку і виробити нову лінію поведінки на ньому.
Провести аналіз ринку необхідно раніше конкурентів, щоб швидше зайняти нові прибуткові ринкові ніші і першими освоїти можливості в умовах, що змінилися.
Пропонуємо Вам ознайомитися з такою складовою аналізу ринку як аналіз попиту
Аналіз ринку в кризовий період - Pro-Consulting
Pro-Consulting, яка є членом Української Асоціацієї Маркетингу та застосовує методи аналізу ринку відповідно до стандартів ESOMAR, пропонує бізнесам варіанти послуги аналізу ринку, спеціально розраховані на задоволення насущних інформаційно-аналітичних потреб клієнтів в посткризовий період.
Перевагою цих варіантів є скорочений час виконання проекту при збереженні на достатньому рівні якості наданої інформації. Такий синтез стає доступним тому, що вказаний формат аналізу ринку виконується виключно кабінетними методами і несе в собі:
Ми рекомендуємо розглянути антикризові формати маркетингового аналізу ринку в формах «експрес-аналіз ринку» і «глибинний аналіз ринку».
Більш детально про ці формати аналізу ринку ви можете ознайомитися за цим посиланням
Експрес-аналіз ринку
Експрес-аналіз ринку є найбільш оперативною формою послуги «аналіз ринку» від Pro-Consulting.
Термін виконання - 3-5 робочих днів.
Кінцева структура варіанту «експрес-аналіз ринку» визначається побажаннями та поточними цілями замовника. Базово вона виглядає наступним чином:
Експрес-аналіз ринку дозволить клієнтському бізнесу визначитися з початковими кроками для виконання завдання адаптації бізнесу в нові ринкові умови.
Також рекомендуємо більш обширну статтю про маркетингові дослідження
Глибинний аналіз ринку
Антикризовий глибинний аналіз ринку є розвитком варіанту експрес-аналізу ринку. Він виконується протягом 10-14 робочих днів і додатково містить інформацію про:
Інформація, отримана за результатами реалізації послуги глибинного аналізу ринку, стане базою для визначення маркетингової стратегії вашого підприємства на весь період дії кризових і посткризових факторів. Стратег-маркетолог Pro-Consulting надасть вам кілька варіантів УТП, спрямованих на ефективне освоєння нових ринкових ніш і адаптації до нового середовища.
Також почитайте про аналіз ринку збуту товарів і послуг - можливо саме такої інформації вам не вистачає для прийняття оперативних і вірних рішень
Аналіз ринку на замовлення у Pro-Consulting - гарантія якості і ексклюзивності
Перебуваючи в складі УАМ з 2005 року, Pro-Consulting реалізувала понад 1700 маркетингових досліджень.
У розпорядженні аналітиків Pro-Consulting знаходяться інформаційні масиви, які є джерелами точних і ексклюзивних відомостей про ринки. Серед таких джерел:
Оцініть експертизу і сферу компетенції Pro-Consulting, ознайомившись з портфоліо виконаних проектів формату «аналіз ринку» і «маркетингове дослідження».
Не упускайте можливість обігнати конкурентів і зайняти на ринку більш вигідну позицію. Економте ресурси, які можна витратити наосліп, не володіючи потрібною інформацією про ринок - зверніться до консультантів-аналітиків Pro-Consulting.
Ймовірно, ми вже досліджували ваш ринок - почитайте більше про готові маркетингові дослідження від Pro-Consulting