Аналіз ринку: розсіємо туман невизначеності
914

Аналіз ринку: розсіємо туман невизначеності

Оперативно проведений аналіз ринку стане вашою перевагою

Навряд чи хто-небудь стане заперечувати той факт, що умови ведення бізнесу в будь-якій сфері останнім часом різко змінилися. Маркетингові стратегії, які спираються на попередні параметри ринку, перестали працювати або знизили свою результативність.

Що повинен насамперед зробити менеджмент компанії в умовах дезорієнтації і невизначеності? Якнайшвидше провести аналіз ринку і виробити нову лінію поведінки на ньому.

Провести аналіз ринку необхідно раніше конкурентів, щоб швидше зайняти нові прибуткові ринкові ніші і першими освоїти можливості в умовах, що змінилися.

Пропонуємо Вам ознайомитися з такою складовою аналізу ринку як аналіз попиту

Аналіз ринку в кризовий період - Pro-Consulting

Pro-Consulting, яка є членом Української Асоціацієї Маркетингу та застосовує методи аналізу ринку відповідно до стандартів ESOMAR, пропонує бізнесам варіанти послуги аналізу ринку, спеціально розраховані на задоволення насущних інформаційно-аналітичних потреб клієнтів в посткризовий період.

Перевагою цих варіантів є скорочений час виконання проекту при збереженні на достатньому рівні якості наданої інформації. Такий синтез стає доступним тому, що вказаний формат аналізу ринку виконується виключно кабінетними методами і несе в собі:

  • аналіз ринку тільки з моменту початку кризи;
  • прогноз розвитку ситуації на короткочасний період дії негативних чинників;
  • розкриття стратегії діяльності конкурентів по адаптації до нових умов;
  • рекомендації консультантів-аналітиків щодо першочергових заходів.

Ми рекомендуємо розглянути антикризові формати маркетингового аналізу ринку в формах «експрес-аналіз ринку» і «глибинний аналіз ринку».

Більш детально про ці формати аналізу ринку ви можете ознайомитися за цим посиланням

Експрес-аналіз ринку

Експрес-аналіз ринку є найбільш оперативною формою послуги «аналіз ринку» від Pro-Consulting.

Термін виконання - 3-5 робочих днів.

Кінцева структура варіанту «експрес-аналіз ринку» визначається побажаннями та поточними цілями замовника. Базово вона виглядає наступним чином:

  • опис сформованих ринкових умов і тенденцій їх зміни;
  • основні параметри ринку в період кризи:
    • ємність;
    • структура;
    • ціни;
  • реакція провідних операторів ринку на зміну умов:
    • рекламні кампанії;
    • акційні пропозиції;
    • нестандартні прийоми просування продукції;
  • споживчі настрої:
    • зміна пріоритетів у витратах;
    • трансформація ставлення до певних видів продукції.

Експрес-аналіз ринку дозволить клієнтському бізнесу визначитися з початковими кроками для виконання завдання адаптації бізнесу в нові ринкові умови.

Також рекомендуємо більш обширну статтю про маркетингові дослідження

Глибинний аналіз ринку

Антикризовий глибинний аналіз ринку є розвитком варіанту експрес-аналізу ринку. Він виконується протягом 10-14 робочих днів і додатково містить інформацію про:

  • взаємодії конкурентів з покупцями і постачальниками:
    • структура збуту;
    • канали реалізації;
    • поставки сировини;
    • фактори ціноутворення;
  • параметрах зовнішньоекономічного контуру ринку;
  • закупівлі в сегментах B2G і B2B;
  • умовах забезпечення рентабельності якщо збережеться нинішня динаміка зміни середньої вартості продукції.

Інформація, отримана за результатами реалізації послуги глибинного аналізу ринку, стане базою для визначення маркетингової стратегії вашого підприємства на весь період дії кризових і посткризових факторів. Стратег-маркетолог Pro-Consulting надасть вам кілька варіантів УТП, спрямованих на ефективне освоєння нових ринкових ніш і адаптації до нового середовища.

Також почитайте про аналіз ринку збуту товарів і послуг - можливо саме такої інформації вам не вистачає для прийняття оперативних і вірних рішень

Аналіз ринку на замовлення у Pro-Consulting - гарантія якості і ексклюзивності

Перебуваючи в складі УАМ з 2005 року, Pro-Consulting реалізувала понад 1700 маркетингових досліджень.

У розпорядженні аналітиків Pro-Consulting знаходяться інформаційні масиви, які є джерелами точних і ексклюзивних відомостей про ринки. Серед таких джерел:

  • дані служби статистики та інших державних структур;
  • дослідження профільних асоціацій, комерційних і некомерційних організацій;
  • публікації вузькоспеціалізованих видань і моніторинг засобів масової інформації;
  • власні бази даних Pro-Consulting і наших партнерів.

Оцініть експертизу і сферу компетенції Pro-Consulting, ознайомившись з портфоліо виконаних проектів формату «аналіз ринку» і «маркетингове дослідження».

  1. АПК і сільське господарство
  2. Автотовари і машинобудування
  3. Банківський і фінансовий сектор
  4. Медицина і фармацевтика
  5. Харчова промисловість
  6. Споживчі товари
  7. Промислові товари
  8. Нерухомість
  9. Рітейл та ресторанний бізнес
  10. Будівельні матеріали
  11. ТЕК, хімія, нафтохімія
  12. Телекомунікації
  13. Транспорт та логістичні послуги
  14. Послуги

Не упускайте можливість обігнати конкурентів і зайняти на ринку більш вигідну позицію. Економте ресурси, які можна витратити наосліп, не володіючи потрібною інформацією про ринок - зверніться до консультантів-аналітиків Pro-Consulting.

Ймовірно, ми вже досліджували ваш ринок - почитайте більше про готові маркетингові дослідження від Pro-Consulting

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами