Маркетингові дослідження: фундамент бізнес-рішень
4304

Маркетингові дослідження: фундамент бізнес-рішень

Будь-яка стійка система стійка тому, що побудована на надійній основі. Це твердження справедливе, в тому числі, і по відношенню до бізнес-структур. У успішної компанії багато точок опори, але всі вони базуються на нематеріальному, але, тим не менш, надійному інформаційному фундаменті. Фундамент цей складається з актуальних знань про навколишнє ринкове середовище: структурі ринку, власне місце на ринку, поведінку конкурентів, настроях споживачів, переваги та ризики тієї чи іншої стратегії просування і розвитку на ринку. Отримання таких даних забезпечує проведення маркетингових досліджень.

Час провести маркетингове дослідження

Хтось з менеджерів може сказати, прочитавши попередній абзац, що його компанія півроку тому проводила маркетингове дослідження і навіть склала по ньому ефективну маркетингову стратегію. Так чи варто витрачати додаткові сили і засоби на проведення маркетингового дослідження знову? Впевнені, ніхто не стане заперечувати, що умови ведення будь-якого бізнесу в нашій країні різко змінилися останнім часом? Тому стратегії, засновані на старих маркетингових дослідженнях, втратили значну частину своєї сили. Навіть найкращу гоночну машину суперники легко обійдуть на крутому повороті, якщо у неї погане зчеплення з дорогою.

Дізнайтеся докладніше те, що таке маркетингове дослідження як послуга

Які маркетингові дослідження можна замовити?

Pro-Consulting, учасник Української Асоціації Маркетингу з 2005 року, проводить маркетингові дослідження будь-якого виду і глибини. Всі ваші інформаційні потреби будуть задоволені на якісному рівні. Учасники українських і міжнародних ринків замовляють проведення маркетингових досліджень наступних видів:

  • маркетингове дослідження ринку

Такий вид маркетингових досліджень є найбільш фундаментальним з точки зору охоплення всіх складових ринкового середовища. У нього, як складові частини, можуть входити інші, описані нижче види маркетингових досліджень.

Проведення маркетингового дослідження ринку має на увазі вивчення місткості ринку, його структури, основних учасників, конкурентного середовища, ризиків, бар'єрів і потенційних можливостей для ведення бізнесу. Маркетингове дослідження ринку послужить основою для поновлення комплексної стратегії діяльності компанії, виведення її на нові рівні розвитку.

Ви можете ознайомитися з каталогом готових маркетингових досліджень від Pro-Consulting

  • маркетингове дослідження споживачів

Робота зі споживачами - найважливіша складова клієнтоорієнтованого підприємництва. Ви можете випускати прекрасний продукт, але якщо він не потрібен покупцям або вони не обізнані про його властивості, то доходу вам не бачити. Замовити маркетингове дослідження споживачів - значить дізнатися, хто ваша цільова аудиторія, і якими мотивами вона керується при виборі того чи іншого товару або послуги.

Планування проведення і розробка маркетингового дослідження споживачів полягає в отриманні даних про:

  • структуру споживання;
  • фактори, що впливають на попит;
  • потребах споживачів в конкретному продукті;
  • ступінь обізнаності цільової аудиторії про бренд замовника;
  • сприйняття продукту покупцями і умови збереження лояльності до нього.

Якщо ви не впевнені, який саме метод дослідження ринку вам підходить, просто зв'яжіться з Pro-Consulting і задайте свої питання консультанту

Після обробки зібраної інформації клієнт отримує детальний портрет свого споживача, що включає статево, соціальні та інші характеристики, поведінкові мотиви на ринку і можливі способи впливу на них.

  • маркетингове дослідження конкурентів

Конкурентна боротьба - рушійна сила ринкової еволюції і деструктивний чинник для слабких або нерозторопних. Крилатий вислів «поки ти спиш - ворог хитається» найкраще застосувати і до сфери бізнесу. Ймовірно, ваші суперники вже замовили маркетингове дослідження конкурентів і ретельно вивчають вашу діяльність з метою заняття більш вигідного положення на ринку.

До речі, так само ми можемо сформувати для вас базу підприємств за заданими критеріями

Проведення маркетингового дослідження конкурентів полягає в:

  • аналізі сильних і слабких сторін продукції конкурентів;
  • вивченні маркетингової стратегії конкурентів;
  • виявлення реакції споживачів на конкуруючі продукти.

За підсумками маркетингового дослідження конкурентів з'являється бачення шляхів підвищення власної конкурентоспроможності.

  • маркетингове дослідження місця на ринку компанії-замовника

Завжди корисно дізнатися, якою виявилася позиція вашої компанії після хвилі істотних змін ринкового середовища. Може бути вас винесло в лідери, а може і навпаки. З'ясувати це допоможе маркетингове дослідження місця компанії на ринку. Ми вивчимо обсяги виробництва, канали збуту і споживання. Ми також організуємо візит до вас «таємного покупця», який проаналізує ефективність роботи структур вашої компанії, взаємодіючих зі споживачами. Все це дозволить вам дізнатися свої сильні і слабкі сторони і підрегулювати механізм роботи підприємства.

Якщо ж ви бажаєте оцінити ступінь лояльності і задоволеності клієнтів, вам стане в нагоді проведення NPS-опитування

  • маркетингове дослідження системи стимулювання збуту

Як відомо, реклама - двигун торгівлі, але чи не працює цей двигун на холостих обертах, безцільно споживаючи ваші ресурси? Про це можна дізнатися шляхом проведення маркетингового дослідження системи стимулювання збуту. Воно включає:

  • моніторинг засобів масової інформації на предмет визначення дієвості різних видів реклами в них;
  • вивчення ефективності застосовуваних маркетингових прийомів: акцій, знижок, розіграшів і тому подібних.

Рекомендації щодо вдосконалення стратегії просування продукції, зроблені за результатами цього маркетингового дослідження, будуть дуже корисні для вашого бізнесу.

  • маркетингове дослідження роздрібної торгівлі

Цей вид маркетингового дослідження потрібен тим компаніям, які здійснюють збут своєї продукції в системі рітейлу. Розробка маркетингового дослідження роздрібної торгівлі має на увазі аналіз цін, асортименту, представленості цікавій для замовника продукції в торгових точках, впливу на ці параметри мінливої ​​ринкової ситупції і дій конкурентів. Після обробки отриманих в результаті цього маркетингового дослідження даних видаються рекомендації по ціновій політиці і можливої ​​корекції асортименту, що поставляється в торгівлю товарів.

Запорукою високої якості проведення описаних вище видів маркетингових досліджень є не тільки досвід Pro-Consulting, сформований протягом більше 15-ти років, а й озброєність нашої команди всіма необхідним інструментарієм для застосування як кількісних, так і якісних методів досліджень.

Ми сформуємо оптимальну структуру маркетингового дослідження під цілі і завдання вашого бізнесу - просто зв'яжіться з нами

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами