Аналіз конкуренції в ході маркетингового дослідження дозволяє своєчасно виявити ризики для бізнесу замовника, підготуватися та відреагувати на діяльність «колег», визначити та реалізувати можливості щодо збільшення своєї частки загального пирога та зміцнення ринкової позиції.
Що має на увазі аналіз конкуренції?
Як і будь-яке маркетингове дослідження, аналіз конкуренції це збирання та обробка даних про діяльність конкуруючих суб'єктів. У Pro-Consulting із цією метою використовуються як кабінетні методи роботи з інформацією, так і первинні відомості, які отримуються в результаті розгортання польових досліджень на власній технічній базі.
Більше 1950 готових маркетингових досліджень ринків - перейдіть в каталог і знайдіть звіт по своєму ринку
Джерелами першого етапу аналізу конкуренції є:
Для польових досліджень у процесі аналізу конкуренції використовуються можливості:
В результаті залучення всіх ресурсів ми отримуємо повну та достовірну картину становища та діяльності присутніх на ринку найбільш впливових суб'єктів.
Із чого складається готовий аналіз конкуренції?
Аналізу конкуренції, якщо він виконується у рамках комплексного маркетингового дослідження, відводиться окремий розділ у структурі звіту. Крім того, результати аналізу конкуренції обов'язково використовуються при описі інших інформаційних блоків:
Читати також: Аналіз впізнаваності бренду
У концентрованому вигляді аналіз конкуренції містить таку інформацію:
Дізнатись більше: Аналіз долі ринку
Наявність на одному ринку товарів чи послуг кількох, і навіть безлічі, суб'єктів підприємницької діяльності вносить значний елемент невизначеності у стан економічного середовища, у якому доводиться працювати саме вашому підприємству. Не випадково діяльність конкурентів розглядається маркетологами в одному ряду з такими факторами впливу на ринок, як:
Читати також: Аналіз обсягу ринку
Всі ці перелічені фактори змінюють ринкові умови, іноді поступово та непомітно, іноді різко і до невпізнання. Те саме стосується і конкуренції, особливо коли на ринку з'являються потужні гравці, що реалізують наступальні стратегії.
Аналіз конкуренції проводиться та оформляється за відпрацьованими методиками відповідно до стандартів ESOMAR.
Аналіз конкуренції міститься у кожному з більш ніж 1950 маркетингових досліджень, вже проведених аналітиками Pro-Consulting. Ознайомитись із змістом цих матеріалів та придбати їх можна у нашому магазині готових проектів.
Для замовлення власного дослідження ринку та аналізу конкуренції скористайтесь телефоном або електронною поштою Pro-Consulting.
Читайте також: Аналіз зовнішньої торгівлі як частина маркетингового дослідження