Зелень із зелені: підготовлений бізнес-план вирощування салату і руколи в закритому грунті
5102

Зелень із зелені: підготовлений бізнес-план вирощування салату і руколи в закритому грунті

Для українських покупців вже стало звичним присутність на прилавках магазинів овочів посеред зими. Про це дбають тепличні господарства, яких все більше з'являється на території нашої країни. Вони вже забезпечують, в залежності від пори року, від 20 до 50% відсотків внутрішнього ринку. Інший обсяг добирається за рахунок імпорту. Наявність попиту на овочі та розвиток технологій їх ефективного вирощування в закритому грунті служать каталізатором розвитку тепличної сфери агробізнесу.


Рисунок. Динаміка виробництва овочів закритого грунту


 

 Також почитайте про бізнес-план вирощування полуниці в теплиці

На наведеній діаграмі видно, що вітчизняні тепличники поки зосереджені в основному на вирощуванні огірків і помідорів. При цьому основні обсяги овочів на ринок дають домашні господарства. Салати і інша зелень навіть не вказується окремо в зведеннях Держстату через незначності обсягів її виробництва.
Тим часом, попит на свіжу зелень є як на вітчизняному, так і на міжнародному ринках. Салати різних видів, рукола, базилік, шпинат міцно увійшли в меню українців. Це відкриває для підприємців можливість зайняти поки ще вільну нішу внутрішньоукраїнського виробництва зелені в теплицях.
Бізнес-план відповідного підприємства розроблений аналітиками компанії Pro-Consulting.

У нас на сайті доступний до покупки готовий бізнес-план комплексу по вирощуванню салату

Проектом передбачено створення тепличного господарства площею один гектар для вирощування салату і зелені методом гідропоніки. На це необхідно буде витратити 3,3 млн євро.
Теплиці передбачається будувати в центральному регіоні України, клімат якого найбільш підходить для отримання високих врожаїв зазначених агрокультур.
Для реалізації продукції планується налагодити договірні відносини з оптовими торговими компаніями, що мають розгалужені канали збуту в Україні та за кордоном. Не залишаться без уваги і торгові мережі великих українських мегаполісів, таких як Київ, Дніпро, Запоріжжя, Одеса та Харків.

Перед тим, як вкладати гроші в цей бізнес, прочитайте про результати аналізу ринку тепличних культур в Україні


Таблиця. Обсяги продажів продукції:

Рентабельність продажів складе 31,1%, що означає утримання понад 31 цента чистого прибутку в кожному євро доходу. Витрати за проектом повністю окупляться з урахуванням дисконтного періоду менш ніж за 7 років (82,5 місяці).

Своєчасне освоєння частини внутрішнього ринку і можливий вихід на експортні поставки дозволить новому підприємству з упевненістю дивитися в майбутнє, мати міцний фундамент для подальшого розвитку і збільшення рентабельності своєї діяльності. Для України це означає заміщення обсягів імпортної зелені на продукцію вітчизняного виробництва, і зміщення державного платіжного балансу в позитивну сторону.

 Якщо у вас є ще пару хвилин, почитайте про бізнес-ідеї, що приносять найбільший прибуток

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 30.01.2018
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами