Аналіз ринку продукції для кав'ярень України: кава любить компанію
10403

Аналіз ринку продукції для кав'ярень України: кава любить компанію

Компанією Pro-Consulting проведено аналіз ринку продукції для кав'ярень в Україні, який дозволив визначити основні параметри даного ринку і переважаючі тенденції його подальшого розвитку. Зазначене маркетингове дослідження та інші готові аналізи ринків можна придбати на сайті компанії Pro-Consulting.

Купити готове дослідження: ринок продукції для кав'ярень України. 2019 рік

Кава стала одним з найулюбленіших напоїв українців. В даний час, кожен співвітчизник вживає в середньому близько трьох кілограм кави в рік, і цей показник щороку збільшується. Причому, якщо раніше більшість воліла пити каву в домашній обстановці або на робочому місці, то з підвищенням купівельної спроможності, зростає кількість клієнтів українських кав'ярень або точок продажів напоїв на виніс.

Синхронно з ростом попиту на послуги кав'ярень, зростає і ринок продукції для цих закладів. Адже в кав'ярні приходять не просто для того, щоб швидко випити звичайну каву, але, головним чином, щоб поспілкуватися, насолоджуючись смаком ексклюзивних напоїв з різними сиропами, випічки, горішків і інших супутніх продуктів.

Читати про ринок харчування поза домом

Крім рівня доходів населення, на розвиток ринку продукції для кав'ярень впливають і інші фактори:

  • розмір орендної плати за приміщення - одна з основних статей витрат кав'ярень, при її підвищенні, у закладів залишається менше коштів на закупівлю супутніх товарів;
  • вартість комунальних послуг і електроенергії - та ж залежність, що і від величини орендної плати, плюс швидкопсувні продукти вимагають додаткових витрат на зберігання в холодильниках;
  • смакові переваги споживачів - на них орієнтуються кав'ярні при закупівлі продукції;
  • сезонність ринку - впливає на ринок не дуже сильно, але відмічено, що пік відвідувань кав'ярень припадає на грудень, а влітку на виніс більше беруть прохолодних напоїв.

Читати про ринок кави в Україні

У процесі дослідження ринку продукції для кав'ярень в Україні, на ньому помічені наступні актуальні тенденції:

  • популярність кави на виніс в великих містах - люди купують кави по дорозі на роботу або навчання, чим забезпечують близько третини доходів недорогих кав'ярень, попутно купуються продукти, які можна їсти на ходу - булочки, круасани, печиво, снеки і тому подібні;
  • різноманітні варіанти чаю в меню кав'ярень - деякі відвідувачі закладів воліють випити чаю, хоча його купують в 39 разів рідше, ніж каву; тим не менш, в кав'ярнях пропонуються чаї на різний смак, як трав'яні, так і на фруктовій або ягідній основі;
  • залучення відвідувачів новими смаками - кав'ярень з'являється все більше, і щоб виділитися із загального ряду, вони роблять незвичайні пропозиції, для чого купуються різні сиропи і розробляються унікальні авторські рецепти напоїв і тістечок;
  • поширення ідей здорового харчування - послідовники ЗСЖ, як правило, не беруть солодощі і борошняні вироби, але зате з задоволенням купують горішки та смузі.

За результатами аналізу ринку продукції для кав'ярень в Україні можна прогнозувати подальший розвиток даного ринку як у напрямі збільшення обсягу, так і в плані підвищення різноманітності закуповуваних кав'ярнями продуктів.

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами