Ринок печива в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2017-7 місяців 2020 року. В процесі маркетингового дослідження ринку визначено його основні параметри: обсяги виробництва, імпорту, експорту, розрахована ємність, проведена сегментація за видами продукції та іншими ознаками, проаналізована споживча сфера, виявлені головні чинники впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку печива в Україні можна придбати на сайті компанії.
Продукція ринку печива в Україні являє собою невеликі кондитерські вироби зі зниженою вологістю. Залежно від рецептури, технології виготовлення і споживчих властивостей печиво буває цукровим, затяжним і здобним.
Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку - за нею можна проаналізувати ваш ринок
Моніторинг ринку печива в Україні показує, що в його структурі переважають солодкі вироби без покриття, другу за розміром частку має затяжне печиво, і на третьому місці печиво, покрите шоколадом або іншими какаовмісними сумішами.
Також вас може зацікавити огляд ринку гурме-шоколаду в Україні
Аналіз ринку печива в Україні свідчить про його стабільну ємність в натуральному вираженні протягом періоду, що досліджувався, з незначним знижувальним трендом. Разом з тим, спостерігається тенденція зменшення внутрішнього виробництва печива, яке компенсується зростанням імпорту з динамікою близько одного відсотка на рік. Головними імпортерами печива в нашу країну стали Нідерланди, Польща та Італія, а в загальному обсязі поставок з-за кордону близько 90% припадає на продукцію ЄС. Імпортери забезпечують в основному сегмент ринку високого цінового діапазону, низький і середній діапазони залишаються за вітчизняними виробниками.
Прочитайте також про ринок вафель в Україні
Експорт з ринку печива в Україні становить приблизно 21% відсоток обсягу виробництва. Основними напрямками поставок є країни СНД і Євросоюзу. Експорт в США за 2107-2019 роки зріс на 31 тонну. Головними постачальниками українського печива за кордон є компанії «Монделіс Україна», «Харківська бісквітна фабрика», «Рошен», «Грона».
На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку печива в Україні (2020 рік) - ми можемо актуалізувати дане дослідження за вашим запитом
На ринок печива в Україні найбільший вплив роблять дві групи чинників:
Рекомендуємо огляд ринку горіхів і сухофруктів в Україні
Споживчий аналіз ринку печива в Україні дозволив визначити, що рівень споживання цього виду продукції в нашій країні становить близько 3,5 кг на рік на людину. Найбільшу групу покупців печива складають жінки, з яких 40% - домогосподарки, 21% - у віці 45-55 років. Жінки віддають перевагу печиву з начинкою або покриті глазурю, вдумливо насолоджуючись його смаком в спокійній обстановці, тоді як чоловіки більше купують просте пісочне або галетное печиво для швидкого перекусу.
Головними критеріями вибору покупцями продукції ринку печива в Україні служать ціна, якість і популярність бренду. Більша перевага віддається перевіреному печиву, яке раніше сподобалось.
Вам буде цікаво дізнатися більше про ринок халви і східних солодощів в Україні
Поширення в українському суспільстві ідей здорового харчування сприяє зростанню попиту на печиво без цукру або цукрозамінників, з незвичайних видів борошна, наприклад, мигдального або з висівками, екзотичними наповнювачами. Оскільки українські виробники більше орієнтовані на традиційні рецепти, споживання за модними трендами забезпечуються за рахунок імпорту.
Найбільш детальну інформацію про дану сферу бізнесу з прогнозом її подальшого розвитку можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку печива в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Якщо у вас є ще декілька хвилин, прочитайте огляд ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні