Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні: пекарем може стати будь-хто
2654

Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні: пекарем може стати будь-хто

Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting за період 2014-2020 років. Маркетингове дослідження ринку містить його найважливіші показники і динаміку їх зміни, обсяги експорту та імпорту, споживчі переваги, виявлені найбільш дієві фактори впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні включає таку продукцію, як хліб 80-95% готовності, напівфабрикати листкового тіста і здобного тіста, вироби для СВЧ-печей, кондитерські вироби, пироги. Асортиментний ряд ринку постійно розширюється. Популярність заморожених напівфабрикатів зростає в усьому світі через зручність і швидкість їх приготування. Наприклад, отримати з напівфабрикату свіжоспечену булочку можна всього за 10-15 хвилин.

Також рекомендуємо аналітику про ринок кондитерських виробів України - не забудьте ознайомитися з матеріалом

Основними споживачами на ринку заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів в Україні є заклади громадського харчування в секторах HoReCa і фаст-фуду. Перевагами продукції ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів для закладів громадського харчування є:

  • приготування готових страв з напівфабрикатів може виконуватися одним штатним працівником;
  • відсутні нереалізовані залишки продукції, так як напівфабрикати використовуються в міру продажу;
  • в асортименті закладу завжди присутня свіжа випічка, що приваблює відвідувачів;
  • із заморожених напівфабрикатів легко створити запас продукції на випадок непередбаченого всплеску попиту.

Можливо, вам буде цікавий матеріал про ринок вафель в Україні

Аналіз ринку заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів в Україні свідчить про те, що найбільш динамічно він розвивається у великих містах, де зосереджено найбільше його цільових споживачів - пекарень при супермаркетах і торгових центрах, міні-пекарень, закладів HoReCa, автозаправок, сервісів швидкої доставки їжі в офіси.

Прочитайте статтю про ринок громадського харчування Києва

Серед найбільш відчутних чинників впливу на ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні можна виділити:

  • динаміку зростання доходів населення;

  • курс національної валюти - позначається як на зовнішній торгівлі, так і на ємності внутрішнього ринку заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів;
  • популярність невеликих кав'ярень з міні-пекарнями, де клієнт може покуштувати гарячі напої та випічку;
  • ступінь механізації та автоматизації виробництва продукції на ринку заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів в Україні, що впливає як на її якість, так і на можливість розширення асортименту.

Може бути вам стане в нагоді і аналітика ринків заморожених м'ясних і рибних напівфабрикатів України

Моніторинг ринку заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів в Україні показує, що однією з найбільш яскравих тенденцій в кондитерському секторі є зростання популярності заморожених тортів. Збільшення попиту на даний вид товарів найбільш сильно проявляється в сегментах кейтерингу, кафе і ресторанах при готелях і роздрібних торгових мережах.

Технологія глибокої заморозки дозволяє продовжити термін зберігання торту до одного року, тоді як в звичайному випеченому вигляді він зберігає свіжість не більше 72 годин. У той же час, розвиток даного сектору ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні стримується дорожнечею необхідного для шокової заморозки тортів обладнання, тому з усіх проданих в Україні тортів, тільки 1% припадає на частку заморожених.

На сайті доступний до покупки готовий огляд ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів України (2020р.) - ознайомтеся зі структурою звіту

В цілому, за результатами аналізу ринку заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів в Україні прогнозується подальше зростання попиту, особливо в сегменті ресторанів швидкого харчування. Одночасно буде збільшуватися собівартість заморожених напівфабрикатів через подорожчання сировини та енергоресурсів.

Найдетальнішу інформацію про стан і перспективи даної сфери бізнесу можна дізнатися з матеріалу маркетингового дослідження ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте аналітику ринку громадського харчування (HoReCa, кейтеринг, а також харчування на АЗС)

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами