Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні аналізувався компанією Pro-Consulting за період 2014-2020 років. Маркетингове дослідження ринку містить його найважливіші показники і динаміку їх зміни, обсяги експорту та імпорту, споживчі переваги, виявлені найбільш дієві фактори впливу і тенденції розвитку. Готовий аналіз ринку заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів в Україні можна придбати на сайті компанії.
Ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні включає таку продукцію, як хліб 80-95% готовності, напівфабрикати листкового тіста і здобного тіста, вироби для СВЧ-печей, кондитерські вироби, пироги. Асортиментний ряд ринку постійно розширюється. Популярність заморожених напівфабрикатів зростає в усьому світі через зручність і швидкість їх приготування. Наприклад, отримати з напівфабрикату свіжоспечену булочку можна всього за 10-15 хвилин.
Також рекомендуємо аналітику про ринок кондитерських виробів України - не забудьте ознайомитися з матеріалом
Основними споживачами на ринку заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів в Україні є заклади громадського харчування в секторах HoReCa і фаст-фуду. Перевагами продукції ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів для закладів громадського харчування є:
Можливо, вам буде цікавий матеріал про ринок вафель в Україні
Аналіз ринку заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів в Україні свідчить про те, що найбільш динамічно він розвивається у великих містах, де зосереджено найбільше його цільових споживачів - пекарень при супермаркетах і торгових центрах, міні-пекарень, закладів HoReCa, автозаправок, сервісів швидкої доставки їжі в офіси.
Прочитайте статтю про ринок громадського харчування Києва
Серед найбільш відчутних чинників впливу на ринок заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні можна виділити:
Може бути вам стане в нагоді і аналітика ринків заморожених м'ясних і рибних напівфабрикатів України
Моніторинг ринку заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів в Україні показує, що однією з найбільш яскравих тенденцій в кондитерському секторі є зростання популярності заморожених тортів. Збільшення попиту на даний вид товарів найбільш сильно проявляється в сегментах кейтерингу, кафе і ресторанах при готелях і роздрібних торгових мережах.
Технологія глибокої заморозки дозволяє продовжити термін зберігання торту до одного року, тоді як в звичайному випеченому вигляді він зберігає свіжість не більше 72 годин. У той же час, розвиток даного сектору ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні стримується дорожнечею необхідного для шокової заморозки тортів обладнання, тому з усіх проданих в Україні тортів, тільки 1% припадає на частку заморожених.
На сайті доступний до покупки готовий огляд ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів України (2020р.) - ознайомтеся зі структурою звіту
В цілому, за результатами аналізу ринку заморожених кондитерських і хлібобулочних напівфабрикатів в Україні прогнозується подальше зростання попиту, особливо в сегменті ресторанів швидкого харчування. Одночасно буде збільшуватися собівартість заморожених напівфабрикатів через подорожчання сировини та енергоресурсів.
Найдетальнішу інформацію про стан і перспективи даної сфери бізнесу можна дізнатися з матеріалу маркетингового дослідження ринку заморожених хлібобулочних і кондитерських напівфабрикатів в Україні, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.
Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте аналітику ринку громадського харчування (HoReCa, кейтеринг, а також харчування на АЗС)
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: