Дата підготовки: | Квітень 2021 року |
Кількість сторінок: | 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Таблиць: | 19 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | англійська |
Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку стріт-фуду бельгійських вафель в Україні в 2021 році. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку стріт-фуду в цілому і конкретно в сегменті вафель, визначені фактори впливу на ринок, а також принципи ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку стріт-фуду, причому вдалося виділити безпосередніх гравців ніші з бельгійськими вафлями.
Робота кафе і ресторанів визначається приналежністю до тієї чи іншої епідеміологічної «кольорової» зоні. На даний момент Україна розділена на «жовту», «помаранчеву» і «червону» зони.
Український ресторанний бізнес такого ще не зустрічав. А це означає, що немає єдиних розроблених і перевірених ефективних рішень виходу з кризи, немає єдиної стратегії роботи, яка влаштовувала б усіх. Тепер подальша доля бізнесу залежить від гнучкості, швидкості і правильності рішень рестораторів.
Багато постійні відвідувачі ресторанів зараз їх взагалі не відвідують, і справа не тільки в страху заразитися, але і в тому, що рівень доходів населення значно впав.
Сегмент вуличної їжі залишився у відносно більш вигідному положенні - бізнес набагато компактніше і, отже, більш гнучкими, ніж ресторани. Підприємцям вуличної їжі набагато легше реагувати на зміни ринку і швидко пристосовуватися до ситуації.
Не останню роль відіграє розвиток франчайзингу в Україні, яке є потужним каталізатором зростання ресторанного сегмента навіть в умовах кризи. Популяризація самого франчайзингу рік за роком швидко збільшує кількість людей, бажаючих інвестувати у відкриття власного ресторану під впізнаваним брендом. Занадто багато людей зацікавлені в ресторанному бізнесі, але під час кризи, більшість з них було боїться увійти в неї самостійно, без будь - якого досвіду і підтримки.
Вулична їжа набирає обертів як напрямок для розвитку світової гастрономічної культури. Ця тенденція поширюється і на Україну. З'являється все більше і більше невеликих закладів з доступною, але смачною кухнею, що має родзинку і нотку екзотики. Але оскільки, на відміну від країн Південно-Східної Азії, центрів розвитку street food як явища, тут може бути досить прохолодно, українські заклади цього типу в основному зосереджені в приміщеннях.
Вафлі - відносно новий вид фаст-фуда, популярний серед молоді. Існує безліч різновидів страв на вафельній основі. Ви можете приготувати як солодкі, так і солоні вафлі. Після випікання вафлі закочують ріжком або рулетом, додаючи посередині ще одну начинку. У солоних вафель, це соуси, зелень, овочі, а також в солодощах - сиропи, морозиво крем горіхи, збиті вершки, фрукти і ягоди. Блюдо прийнято подавати в паперових конвертах.
Загалом ринок вафель в Україні можна поділити на гонгконскіе і бельгійські, причому перші займають домінантну позицію. Також на ринку присутні сегмент інших вафель і вафельних виробів (вафлі-бургери, вафлі-сендвічі, інше), але їх частка дорівнює близько 5%.
Щоб оцінити поведінку споживачів в режимі онлайн було проведено аналіз пошукових запитів, за допомогою сервісу Google Adwords:
Що стосується динаміки запитів по досліджуваним темам в цілому, то в 2020 році активність користувачів різко зросла, в середньому на 76,7%. У 2021 році в середньому на пошукові запити доводиться 33% від кількості запитів за останній рік.
Аналіз показує, що найбільш популярною рубрикою є пошук рецептів приготування бельгійських вафель. Більш того, цікавим є той факт, що інтерес до рецептів виріс місцями до 4 разів, а ось питати Google, де можна спробувати бельгійські вафлі в Києві, стали набагато рідше.
За типами гонконгські і віденські вафлі конкурують з бельгійськими вафлями.
1. Загальний опис ринку бельгійських вафель.
1.1. Аналіз тенденцій ринку вуличної їжі в Україні в 2019-2020 рр., по бельгійським вафлям і іншим видам. Аналіз впливу пандемії COVID 19 на ринок, загрози, тенденції
1.2. Загальні індикатори ринку, розрахунок ємності ринку бельгійських вафель в 2019-2020 рр. в Україні
1.3. Сегментація і структурування ринку за видами вуличної їжі в Києві
2. Основні оператори ринку
2.1. Основні оператори і їх опис на ринку бельгійських вафель в Україні та окремо Києві
2.2. Сегментація основних операторів ринку і аналіз перспективного розташування в Україні та окремо Києві
3. Імпорт заморожених бельгійських вафель в 2019-2020 роках (обсяг, структура, ціни, географія поставок по країнах, основним імпортерам)
4. Ціна і ціни на ринку
4.1. Середня ціна на бельгійські вафлі, вуличну їжу в Україні та окремо в Києві
4.2. Опис факторів, що впливають на ціноутворення, їх структура
5. Споживання продукції на ринку.
5.1. Споживчі переваги щодо продукції, споживчий портрет
5.2. Аналіз поведінки онлайн-споживачів
6. Приклади успішної реклами та брендингу дистриб'юторів вуличної їжі в Київській області.
7. Асортимент продукції на ринку України та у місті Київ
8. Висновки і рекомендації. Очікувані показники розвитку ринку в 2021-2023 рр.
9. Інвестиційна привабливість ринку.
9.1. SWOT - аналіз напрямку ринку
9.2. PEST - аналіз напрямку ринку
9.3. Ризики і бар'єри входу на ринок
1. Ємність ринку бельгійських вафель в натуральному вираженні, тис. штук, в грошовому вираженні, млн грн
2. Структура київських закладів вуличного харчування
3. Основні оператори ринку бельгійських вафель в Україні та їх опис
4. Основні оператори ринку бельгійських вафель в Києві і їх опис
5. Основні конкуренти - оператори гонконгських вафель
6. Обсяг імпорту в 2019-2020 році, в натуральному вираженні
7. Обсяг імпорту в 2019-2020 році, в грошовому вираженні
8. Середні імпортні ціни на досліджувану продукцію в 2019-2020 році, $ / шт, $ / кг
9. Основні імпортери в 2019-2020 році, в натуральному вираженні,%
10. Ціни на вафлі в закладах України
11. Сегментація ринку вафель за популярністю серед споживачів
12. ТОП-20 пошукових запитів на тему «бельгійські вафлі»
13. Аналіз активності споживачів в мережі Instagram
14. Популярні стріт-фуди Києва
15. Топ - 5 фуд-маркетів Києва
16. SWOT - аналіз ринку
17. PEST - аналіз ринку
18. Сегментація ринкових ризиків
19. Карта ризиків ринку стріт-фуду бельгійських вафель України
1. Структура вуличної їжі Києва за напрямками
2. Сегментація ринку стріт-фуду
3. Структура основних операторів ринку
4. Сегментація ринку вафель в Україні
5. Структура імпорту бельгійських вафель в 2019-2020 році, в натуральному вираженні
6. Динаміка імпортних цін на бельгійські вафлі протягом 2019-2020 рр., $ / шт, $ / кг
7. Географія імпорту досліджуваної продукції в 2019-2020 році, в натуральному вираженні,%
8. Структура населення України за віковими групами (станом на 1 січня 2020 року)
9. Прогнозні показники ємності ринку бельгійських вафель в 2021-2023 році