Аналіз ринку печива в Україні: печемо для себе і для сусідів
5357

Аналіз ринку печива в Україні: печемо для себе і для сусідів

Компанією Pro-Consulting проведено аналіз ринку печива в Україні, що дозволило визначити його поточні параметри і спрогнозувати ймовірні тренди розвитку на перспективу.

Події 2014 року надали відчутний негативний вплив на даний ринок, оскільки частина кондитерських підприємств залишилися на непідконтрольній території або в районах бойових дій, що призвело до зниження обсягів виробництва. Одночасно, падіння купівельної спроможності українців стало причиною скорочення внутрішнього споживання, а погіршення відносин з Росією спричинило за собою зменшення експорту в цю країну.

Читати про бізнес-план підприємства по виробництву печива

В даний час на українському ринку печива присутні п'ять великих кондитерських компаній і близько 120 мнших підприємств, діяльність останніх, як правило, обмежується регіоном розташування, конкуренцію їм створюють численні міні-пекарні, які збували продукцію через власні магазини, лотки і кафе.

Вітчизняні виробники повністю задовольняють внутрішній попит на печиво в Україні, хоча його виробництво на душу населення в 2018 році було менше, ніж в 2016-му. Імпортне печиво, хоча і можна знайти на полицях наших супермаркетів, але його поставки мізерні порівняно із загальним обсягом ринку.

Читати про ринок пряників України

Головними покупцями українського печива на міжнародному ринку є Білорусь з часткою 18,4%, Молдова - 9,5%, Казахстан - 9%, Польща - 7,2%. У порівнянні з 2016 роком, частка Білорусі в експорті печива майже подвоїлася, а частка Казахстану приблизно на стільки ж скоротилася.

У процесі аналізу ринку печива в Україні був зафіксований високий рівень конкуренції серед виробників за увагу покупця. Споживачі низького цінового сегмента при здійсненні вибору орієнтуються, головним чином, на вартість печива, а при покупці дорожчої продукції на перше місце виходять його смакові характеристики.

При просуванні на ринку того чи іншого бренду печива важливу роль відіграє упаковка - її дизайн та інформативність. Крім того, поширюється в світі тренд боротьби із забрудненням навколишнього середовища, посилюється значення екологічності пакувального матеріалу.

Читати про ринок кондитерських виробів в Україні

За результатами проведеного дослідження ринку печива в Україні можна прогнозувати збереження обсягів виробництва на сьогоднішньому рівні в найближчі роки. Собівартість випуску печива і ціни на нього в точках продажів будуть рости в міру подорожчання сировини. Зі збільшенням купівельної спроможності населення нашої країни, в магазинах з'явиться більше дорогого імпортного печива, а параметри експорту будуть залежати від переваг іноземних покупців і активності їх українських партнерів.

Дивитися готові дослідження: ринки галузі харчової промисловості

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами