Дата підготовки: | Жовтень 2020 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 9 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку печива в Україні, який включає таку продукцію як печиво солодке, печиво солодке, покрите частково або повністю шоколадом, або іншими сумішами з какао, печиво.
В ході аналізу були охарактеризовані поточні тенденції ринку печива в Україні, проаналізовано виробництво, зовнішньоекономічна діяльність і споживання печива в Україні.
Печиво відноситься до борошняної групі кондитерських виробів. Це продукт з обмеженою вологістю різної форми невеликої товщини. Залежно від способу приготування, рецептури, зовнішнього вигляду, структури смакових особливостей розрізняють печиво цукрове, затяжне і здобне.
Основною сировиною для приготування печива є цукор і його замінники, наприклад, мед. До складу також найчастіше входять такі інгредієнти, як: борошно, молоко, жири, какао, горіхи, харчові барвники.
Асортимент різних сортів печива дуже широкий, але в Україні цей товар в основному знаходиться в нижньому і середньому діапазоні цін. Верхній ціновий діапазон практично вільний для вітчизняного товаровиробника.
Ключовими каналами збуту кондитерських виробів є гіпер -, супер- і мінімаркети, також мають місце продовольчі магазини і магазини імпульсивних покупок (невеликі кондитерські, булочні, кав'ярні).
На ринок печива впливають фактори двох груп:
• Виробництва - виробництво борошна, цукру та інших продуктів, які використовуються у виробництві печива, закупівельні ціни на них, тарифи на енергоносії, вартість упаковки, зберігання і транспортування готового печива.
• Споживання - платоспроможний попит, переваги покупців за видами продукції, рекламні кампанії, мода на різні системи харчування і стиль життя.
Динаміка ємності ринку стабільна без значних коливань, незважаючи на те, що виробництво зменшується, його компенсує імпорт.
У структурі ємності ринку відбувається поступове зростання частки імпорту - з кожним роком на 1%.
Ринок печива в Україні уповільнив своє зростання і, оскільки в найближчій перспективі не очікується істотного збільшення у виробництві, розвиток буде відбуватися в основному за рахунок розширення імпорту. Однією з перешкод для зростання ринку є скорочення виробництва борошна, а значить - сировини для переробки. Також зростання цін на печиво і зниження купівельної спроможності українців впливає на те, якої цінової категорії буде більше пропонується продукція виробниками. Зараз це недороге печиво без покриття шоколадом і іншими сумішами з какао.
1. Загальна характеристика ринку. Аналіз поточних тенденцій.
2. Динаміка виробництва та місткість ринку.
3. Зовнішньоекономічна діяльність.
4. Споживчі переваги.
5. Висновки і прогнозні тенденції.
1. Структура ринку печива в Україні в 2019 р. за походженням, в натуральному вираженні, %
2. Виробництво пшеничного борошна в Україні в 2017-7 міс. 2020 рр., у натуральному вираженні, млн. тон
3. Динаміка виробництва печива в Україні у 2017-7 міс. 2020 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
4. Структурування виробництва печива в Україні у 2019 р за видами, в натуральному вираженні, %
5. Ємність ринку печива в Україні у 2017-7 міс. 2020 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
6. Динаміка імпорту та експорту печива за 2017-7 міс. 2020 рр. в Україні, у натуральному вираженні, тис. тон
7. Географічна структура імпорту печива в Україні за підсумками 2017-2019 рр. у натуральному вираженні, %
8. Географічна структура експорту печива в Україні за підсумками 2017-2019 рр. у натуральному вираженні, %
9. ТОП-7 споживчих переваг брендів печива в 2019 році