Аналіз ринку овочевої консервації в Україні проведено компанією Pro-Consulting у травні 2024 року. Маркетингове дослідження містить інформацію про:
Готовий аналіз ринку овочевої консервації в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку овочевої консервації в Польщі або Іспанії.
Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за власним технічним завданням, уже зараз збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.
Моніторинг ринку овочевої консервації в Україні протягом 2023 року дав змогу виокремити такі постійні та тимчасові чинники впливу:
Товари ринку овочевої консервації входять до раціону харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань. Попит на цільову продукцію зростає разом зі збільшенням чисельності військовослужбовців.
Ринок овочевої консервації в Україні, як і інші ринки, чутливий до загального стану економіки, чисельності та купівельної спроможності споживчої аудиторії, кон'юнктур пов'язаних ринків, змін системи державного регулювання галузі, внутрішньої і зовнішньої торгівлі.
Попит на продукцію ринку овочевої консервації в Україні зростає і розширюється в міру поширення в суспільстві ідей здорового органічного харчування, вегетаріанства та веганства. Виробники реагують на ці тенденції, удосконалюючи асортимент і склад торгових пропозицій. До речі, у Pro-Consulting є готовий звіт по ринку вегетаріанських продуктів в Україні.
Підвищення рівня конкуренції між операторами ринку овочевої консервації в Україні сприяє появі нових брендів, підвищенню якості товарів і стримуванню зростання цін на них. Оператори докладають додаткових зусиль щодо привернення уваги споживачів до позитивних властивостей своєї консервації. Дізнайтеся більше про послугу з аналізу конкурентів.
Ціна упаковки становить помітну частку собівартості випуску продукції ринку овочевої консервації в Україні. При її підвищенні виробники прагнуть перенести додаткові витрати на кінцевих споживачів. Ціна упаковки становить помітну частку собівартості випуску продукції ринку овочевої консервації в Україні. При її підвищенні виробники прагнуть перенести додаткові витрати на кінцевих споживачів.
Товари локальних брендів користуються зростаючою популярністю у покупців через більшу конкурентоспроможність порівняно з привізними за співвідношенням ціна-якість.
Збутовий аналіз ринку овочевої консервації в Україні показує, що близько 65% загального обсягу цільової продукції споживається в сегменті В2С. Решту закуповують державні структури і приватні заклади громадського харчування.
За результатами вивчення ринку овочевої консервації в Україні виявлено такі поточні тенденції:
Детальні відомості про цю сферу бізнесу, її інвестиційний потенціал, ризики, бар'єри і можливості для реалізації та розвитку проєктів можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку овочевої консервації в Україні, розміщеного в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting.
Джерело: Pro-Consulting
Читати також: Ринок грибів в Україні