Ринок овочевої консервації в Україні: 85% ємності ринку забезпечується внутрішнім виробництвом
507

Ринок овочевої консервації в Україні: 85% ємності ринку забезпечується внутрішнім виробництвом

Аналіз ринку овочевої консервації в Україні проведено компанією Pro-Consulting у травні 2024 року. Маркетингове дослідження містить інформацію про:

  • загальні показники ринку овочевої консервації в Україні: обсяги виробництва, імпорту та експорту продукції;
  • ємність даної сфери бізнесу в динаміці за період 2021 - 1 квартал 2024 року;
  • сегментацію ринку овочевої консервації в Україні за видами та походженням товарів;
  • діяльність, рівень конкуренції та розподіл часток основних суб'єктів ринку овочевої консервації в Україні;
  • структуру виробництва і зовнішні поставки цільової продукції;
  • середні ціни і політику ціноутворення на ринку овочевої консервації в Україні;
  • споживання товарів ринку, споживчі вподобання та критерії вибору;
  • канали збуту продукції ринку овочевої консервації в Україні;
  • інвестиційну привабливість досліджуваного напряму бізнесу;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок овочевої консервації в Україні, тенденції та проблеми його розвитку.

Готовий аналіз ринку овочевої консервації в Україні можна придбати на сайті компанії. Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку овочевої консервації в Польщі або Іспанії.

Якщо ж ви плануєте аналізувати свій ринок за власним технічним завданням, уже зараз збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку овочевої консервації в Україні протягом 2023 року дав змогу виокремити такі постійні та тимчасові чинники впливу:

  • повномасштабна агресія Росії та пов'язане з нею зростання потреб сектору оборони України;

Товари ринку овочевої консервації входять до раціону харчування військовослужбовців Збройних Сил та інших військових формувань. Попит на цільову продукцію зростає разом зі збільшенням чисельності військовослужбовців.

  • економічна ситуація в країні, діяльність органів влади

Ринок овочевої консервації в Україні, як і інші ринки, чутливий до загального стану економіки, чисельності та купівельної спроможності споживчої аудиторії, кон'юнктур пов'язаних ринків, змін системи державного регулювання галузі, внутрішньої і зовнішньої торгівлі. 

  • споживчі тренди щодо товарів ринку

Попит на продукцію ринку овочевої консервації в Україні зростає і розширюється в міру поширення в суспільстві ідей здорового органічного харчування, вегетаріанства та веганства. Виробники реагують на ці тенденції, удосконалюючи асортимент і склад торгових пропозицій. До речі, у Pro-Consulting є готовий звіт по ринку вегетаріанських продуктів в Україні.

  • напруженість конкурентного середовища

Підвищення рівня конкуренції між операторами ринку овочевої консервації в Україні сприяє появі нових брендів, підвищенню якості товарів і стримуванню зростання цін на них. Оператори докладають додаткових зусиль щодо привернення уваги споживачів до позитивних властивостей своєї консервації. Дізнайтеся більше про послугу з аналізу конкурентів.

  • подорожчання упаковки

Ціна упаковки становить помітну частку собівартості випуску продукції ринку овочевої консервації в Україні. При її підвищенні виробники прагнуть перенести додаткові витрати на кінцевих споживачів. Ціна упаковки становить помітну частку собівартості випуску продукції ринку овочевої консервації в Україні. При її підвищенні виробники прагнуть перенести додаткові витрати на кінцевих споживачів.

  • зростання популярності продукції місцевого виробництва

Товари локальних брендів користуються зростаючою популярністю у покупців через більшу конкурентоспроможність порівняно з привізними за співвідношенням ціна-якість.

Збутовий аналіз ринку овочевої консервації в Україні показує, що близько 65% загального обсягу цільової продукції споживається в сегменті В2С. Решту закуповують державні структури і приватні заклади громадського харчування.

За результатами вивчення ринку овочевої консервації в Україні виявлено такі поточні тенденції:

  • скорочення споживчої аудиторії та зниження її купівельної спроможності;
  • зростання попиту на консервацію, що має тривалі терміни зберігання;
  • підвищення цін на товари ринку овочевої консервації в Україні через подорожчання упаковки;
  • розширення асортименту пропозиції за рахунок продуктів із новими складами та смаками.

Детальні відомості про цю сферу бізнесу, її інвестиційний потенціал, ризики, бар'єри і можливості для реалізації та розвитку проєктів можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку овочевої консервації в Україні, розміщеного в онлайн-магазині компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок грибів в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами