in stock

Аналіз ринку професійної доглядової косметики і косметології. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Вересень 2021 року
Кількість сторінок: 61, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 32
Таблиць: 23
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська
37700 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку професійної доглядової косметики в Україні.
В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку професійної доглядової косметики в Україні у 2018-1 пол. 2021 рр., розраховано загальні показники ринку у 2018-1 пол. 2021 рр. У звіті показано перелік найбільших операторів ринку, їх опис, торгові марки, асортимент та частки ринку, виявили та виділили УТП основних операторів, провели конкурентний аналіз. Аналітики на підставі проведеного опитування В2В та В2С сегменту провели аналіз споживання професійної доглядової косметики на ринку, а також дослідили інвестиційну привабливість галузі: SWOT-аналіз, PESTLE-аналіз, ризики та бар'єри входу на ринок.
Професійна доглядова косметика призначена для салонів краси, естетичних клінік, косметологів, споживачів В2С (здебільшого внаслідок рекомендації косметолога), вимагає для застосування спеціальних знань, має особливий виробничий процес і випускається в обмеженому тиражі. Препарати, що входять до складу професійної продукції, дають досить швидкий ефект. Ціна такої косметики достатньо висока і її можна порівняти з вартістю косметики сегменту Люкс.
У досліджуваний період на ринку професійної доглядової косметики в Україні спостерігалися наступні тенденції.
1. Ріст сегменту онлайн-продажів. Українські споживачі продовжують купувати професійну косметику в спеціалізованих магазинах, у косметологів тощо, проте останнім часом популярним стало купувати дану продукцію онлайн. Деякі сервіси (наприклад, MakeUp) надають послугу безкоштовної кур'єрської доставки за адресою, а ціни на товари зазвичай трохи нижче, ніж в магазинах «оффлайн». В контексті карантинних обмежень мінімізація контактів з продавцями і іншими покупцями в реальних магазинах позитивно впливає на сегмент онлайн продажів. За результатами 2020 року онлайн-продажі косметичної продукції зросли на 35%.
2. Переважання імпортної продукції на ринку та продукції великих міжнародних транснаціональних компаній.
3. Стрімкий ріст популярності корейської продукції в індустрії краси.
4. Ріст популярності натуральних харчових добавок, пре-, про-, постбіотиків. Деякі бренди до того ж віддають свою перевагу рослинним інгредієнтам у складі продукції.
5. Тенденція використання багатозадачних засобів та простота продуктових формул у складі продукції (тобто тренд на забезпечення високої концентрації головного компоненту у складі).
6. Ріст попиту на професійні б’юті-послуги та доглядові процедури. Серед споживачів подібні послуги стали більш типовими, ніж були раніше. Дана тенденція призводить до зростання попиту на професійні косметичні засоби.
7. Догляд стає більш професійним. Клініки та салони краси активно просувають комплексні програми догляду за шкірою обличчя і тіла, волоссям. Програма базується на професійному лікарському підході, враховують індивідуальні особливості пацієнта і доповнюють процедури естетичної медицини. Для застосування в комплексних програмах догляду необхідна професійна косметика для косметологів, асортимент якої постійно зростає. Особливості таких препаратів - високі концентрації біологічно активних речовин, активні інгредієнти з числа новітніх розробок.
8. Розширення цільової аудиторії ринку. В епоху цифрових технологій і популярності серед молоді таких соціальних мереж, як Instagram і TikTok, в яких одними з популярних видів контенту є відео-туторіали по догляду за обличчям/тілом/волоссям, тест-драйвів різних косметичних продуктів, даний фактор значно впливає на попит на косметику. Цільова аудиторія продовжує розширюватися за рахунок переходу категорії «доглянутість» в категорію «необхідність», а також розширення асортименту професійної косметичної продукції.
9. Зростаючі компетентність і вимогливість споживачів. У міру насичення ринків і посилення конкуренції споживач має можливість вибору з більшого числа пропозицій. З цієї причини постійно зростають вимоги до якості, надійності, безпеки продукції. Споживач стає надзвичайно поінформованим, в тому числі за рахунок активізації роботи інформаційних каналів, таких як Інтернет, електронна пошта тощо.
Ринок професійної доглядової косметики в значній мірі обумовлений зростаючим попитом на косметологічні процедури.
Ринок безпосередньо залежить від ринку послуг в сфері краси: розвитку косметологічних клінік, салонів краси, СПА-центрів тощо.
На сьогодні ринок косметики у розрізі цінових сегментів розподіляється наступним чином: 40% займає недорога косметика, 45% - косметика середньої цінової категорії, а 15% - дорога професійна косметика.

Останнім часом спостерігається зростання кількості більш дорогої косметики, оскільки вимоги споживача до якості продукції зростають, а споживання B2B, що вимагає професійну дорогу косметику, розвивається.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Опис ринку (перелік продуктів та сегментів для вивчення)
1.2. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу на ринок, проблеми розвитку)
1.3. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2018-1 пол. 2021 рр. (обсяг реалізації продукції) – офіційний сегмент
1.4. Оцінка тіньового сектору на ринку (побудова аналітичних моделей з використанням результатів опитування в Блоці 3)
1.5. Сегментація і структурування ринку (за товарними категоріями, ціновими сегментами)
2. Основні оператори ринку
˗ Постачальники (виробники та імпортери)
˗ Дистрибутори
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх характеристика
˗ Юридична інформація
˗ Торгові марки
˗ Асортимент
˗ Ціновий сегмент
˗ Канали збуту
˗ Відгуки про ТМ та компанії
˗ Регіональна присутність
2.2. Частки основних операторів ринку (за обсягами поставок)
2.3. Ступінь конкуренції і ризики. Факторний аналіз ринкових часток конкурентів
3. Зовнішня торгівля
3.1. Експорт продукції з України в 2018-1 пол. 2021 рр. (обсяги, структура, географія, частки експортерів)
3.2. Імпорт продукції до України в 2018-1 пол. 2021 рр. (обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
4. Ціна і ціноутворення на ринку
4.1. Середні поточні ціни на продукцію (за одиницю; за курс; за обладнанням кабінету)
4.2. Опис факторів, що впливають на формування ціни, різниця в ціновому позиціонуванні
5. Споживачі і їх вподобання
5.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача (для сегменту В2С) – на основі опитування блоку 2
5.2. Середній чек в сегменті В2С
5.3. Портрет споживача та особливості споживання в сегменті В2В (косметологи та салони краси) – на основі опитування блоку 3
5.4. Критерії вибору косметологічної продукції в досліджуваних сегментах (на основі опитувань
5.5. Структурування та сегментація споживання
5.6. Потреба в товарі / послузі (відповідно до віку, рекомендацій та інших факторів)
5.7. Ступінь задоволеності споживачів (контент-аналіз відгуків)
6. Брендинг та реклама. Аналіз позиціонування конкурентів, їхнє УТП, канали присутності
7. Аналіз сторінок Instagram компанії замовника та ТОП-5 конкурентів за кількістю підписників.
8. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах на основі опитувань)
9. Асортимент продукції, представлений на ринку в ціновому сегменті Genosys
10. Висновки. Прогнозні показники
10.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
10.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку
10.3. Рекомендації з розвитку на ринку для Genosys
11. Інвестиційна привабливість галузі
11.1. SWOT-аналіз Genosys на ринку
11.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок
11.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку професійної доглядової косметики в Україні в 2018-1 півріччя 2021 рр. за офіційними даними, млн дол
2. Опис основних операторів ринку професійної доглядової косметики в Україні
3. Частки основних операторів ринку за обсягами поставок професійної доглядової косметики (для обличчя та тіла) в Україну в 2018-1 півріччя 2021 рр., в грошовому вираженні, млн дол, %
4. Оцінка конкурентного середовища на ринку за методикою М. Портера
5. Оцінка конкурентного середовища на ринку професійної доглядової косметики України
6. Результати оцінки конкурентного середовища на ринку косметики України
7. Частки найбільших експортерів професійної доглядової косметики (для обличчя та тіла) з України в 2018-1 півріччя 2021 рр., в грошовому вираженні, тис дол, %
8. Частки найбільших імпортерів професійної доглядової косметики (для обличчя та тіла) в Україну в 2018-1 півріччя 2021 рр., в грошовому виражегнні, млн дол, %
9. Середні поточні ціни на професійну доглядову косметику за одиницю, грн
10. Опис факторів, які впливають на формування ціни
11. Торгові марки, яким опитувані споживачі надають найбільшу перевагу (за даними опитування)
12. Торгові марки, які рекомендують косметологи (за даними опитування)*
13. Контент-аналіз відгуків на професійну доглядову косметику
14. Опис УТП основних конкурентів в галузі
15. Результати пошуку в пошуковій системі Google
16. Канали представленості та просування продукції операторами ринку
17. Позиціонування брендів на ринку
18. Аналіз сторінок Instagram замовника та ТОП-5 конкурентів
19. Асортиментні групи товарів в категорії професійної доглядової косметики на ринку в ціновому сегменті Genosys
20. SWOT-аналіз Genosys на ринку професійної доглядової косметики в Україні
21. PEST-аналіз ринку професійної доглядової косметики в Україні
22. Сегментація ринкових ризиків
23. Карта ризиків для ринку професійної доглядової косметики в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Форма діяльності косметологів на ринку (за даними опитування)
2. Сегментація ринку за типом професійної продукції для догляду за тілом та обличчям, в грошовому вираженні, %
3. Сегментація асортименту професійної доглядової косметики, зробленої в Україні, в кількісному вираженні, шт
4. Структура ринку косметики України в розрізі цінових сегментів, %
5. Динаміка експорту професійної доглядової косметики з України (для обличчя та тіла) в 2018 - 1 півріччя 2021 рр., в грошовому вираженні, тис дол., %
6. Структура експортованої професійної доглядової косметики (для обличчя та тіла) в 2018-1 півріччя 2021 рр, %
7. Географічна структура експорту професійної доглядової косметики (для обличчя та тіла) з України в 2018 – 1 півріччя 2021 рр., в грошовому вираженні, %
8. Динаміка імпорту професійної доглядової косметики в Україну (для обличчя та тіла) в 2018 - 1 півріччя 2021 рр., в грошовому вираженні, млн дол., %
9. Структура імпортованої професійної доглядової косметики (для обличчя та тіла) в 2018-1 півріччя 2021 рр, %
10. Географічна структура імпорту професійної доглядової косметики (для обличчя та тіла) в Україну в 2018 – 1 півріччя 2021 рр., в грошовому вираженні, %
11. Різниця в ціновому позиціонуванні за даними опитування косметологів
12. Сегментація споживачів В2С відповідно до віку
13. Рівень доходу споживачів професійної доглядової косметики
14. Впізнаваність бренду Genosys у сегменті В2С
15. Сума здійснюваних витрат споживачами В2С на купівлю професійної доглядової косметики в місяць
16. Спосіб надання косметологічних послуг
17. Медична освіта в косметології
18. Місто, де опитувані косметологи ведуть свою діяльність
19. Загальний стаж опитуваних косметологів
20. Готовність косметолога змінити постачальника професійної доглядової косметики
21. Критерії, за якими обирають професійну доглядову косметику споживачі
22. Фактори, які впливають на рекомендацію професійної доглядової косметики косметологами клієнтам
23. Засоби, на які споживачі В2С витрачають найбільше коштів (у порядку зниження)
24. Структура ринку косметики України в розрізі цінових сегментів, %
25. Вікова структура споживачів професійної доглядової косметики
26. Чи користувалися споживачі у сегменту В2С косметикою торгової марки Genosys
27. Впізнаваність бренду Genosys серед косметологів (за результатами опитування)
28. Канали збуту професійної доглядової косметики на ринку України
29. Популярні канали продажу професійної доглядової косметики на ринку України у сегменті В2С на основі проведеного опитування
30. Джерела отримання інформації косметологами про професійну доглядову косметику
31. Джерела отримання інформації споживачами В2С щодо якості професійної доглядової косметики
32. Прогнозні показники розвитку ринку професійної доглядової косметики у 2021-2023 рр., млн дол

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами