in stock

Аналіз ринку манікюрної, педикюрної та подологічної продукції (професійна косметика та інструменти) в Україні. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Червень 2021 року
Кількість сторінок: 62, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 11
Таблиць: 33
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку професійних інструментів і косметики для догляду за ногами і руками в Україні.
В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку професійних інструментів і косметики для догляду за ногами і руками в Україні в 2020 році, розраховані загальні показники ринку в 2020 рр. У звіті показано перелік найбільших операторів ринку, їх опис, спеціалізація, асортимент і частки ринку, виявлені та виділені УТП основних операторів, їх сильні і слабкі сторони. Аналітики досліджували асортимент продукції основних операторів ринку і провели аналіз його споживання на ринку, а також склали аналіз інвестиційної привабливості галузі: SWOT-аналіз, PESTLE-аналіз, ризики та бар'єри входу на ринок.
Ринок професійних інструментів і косметики для догляду за ногами і руками у всьому світі зростає зі значним середньорічним темпом зростання.
На ринку професійної косметики і продукції для рук і ніг для манікюрних, педикюрних та подологічних послуг в Україні спостерігалися наступні тенденції:
1. Зростання сегмента онлайн-продажів. Споживачі професійної косметики (переважно B2B-сегмент) продовжують купувати її в спеціалізованих магазинах, безпосередньо у виробників або постачальників і т.д., проте останнім часом популярним стало купувати дану продукцію онлайн. Деякі оператори ринку надають послугу безкоштовної доставки за адресою, а ціни на товари можуть бути трохи нижче, ніж в магазинах «офлайн».
2. Це ринок B2B, але з елементами ринку B2C (рішення про покупку може приймати фахівець, до того ж кількість людей, що беруть участь в процесі прийняття рішень, і короткий цикл прийняття рішень наближають його до ринку B2C). Частково його можна назвати ринком B2B для мікробізнесу або B2S (Business 2 Specialist).
Динаміка запитів в галузі в В2С-сегменті досить стабільна, а ось в В2В - показує різноспрямовані тенденції, які залежать від ряду факторів (в тому числі бажання власників бізнесу надавати професійні, персоналізовані послуги і догляд за руками і ногами) і зростаючого попиту на стандарти безпеки і гігієни для запобігання ризику зараження і інфекцій в салонах краси.

3. Для ринку характерна абсолютна конкуренція. Жодна з компаній не займає монопольне становище.
4. З огляду на специфіку статистичної звітності в Україні, яка не є обов'язковою для мікропідприємств, цей фактор також може перешкоджати точній оцінці ринку, що в свою чергу говорить про досить високу частку тіні на ринку. До того ж деякі товари для даної галузі не мають власних кодифікаторів.
5. Подологія (молодий напрям в Україні) як спеціалізація в Україні не внесено до класифікатора професій, на відміну від інших європейських країн. Зараз в Україні є Асоціація подологів України, яка власне і займається тим, щоб внести в класифікатор професій подолога і щоб цю професію можна було здобувати в медичних вузах країни.
6. Хоча на ринку і домінують транснаціональні компанії (внаслідок своїх сильних брендів), споживачі все частіше з радістю підтримують українські бренди.
7. Проведення чемпіонатів, семінарів і заходів в галузі.

Детальний зміст:

1 Загальна характеристика ринку
1.1 Аналіз тенденцій розвитку ринку професійних матеріалів та інструментів для манікюрних та педикюрних послуг (чинники впливу, проблеми розвитку)
1.2 Основні показники ринку, розрахунок ємності у 2022 р.
1.3 Сегментація та структурування ринку (за видами продукції, за типом застосування, регіональне розбиття)
2. Основні оператори ринку професійних матеріалів та інструментів для манікюрних та педикюрних послуг
2.1 Перелік та опис основних операторів ринку (дистриб'ютори та дилери), структурування операторів ринку по регіонах та мережах
2.2 Аналіз унікальних торгових пропозицій основних операторів ринку
2.3 Аналіз каналів просування продукції
2.4 Оцінка частки ринку основних операторів
2.5 SWOT аналіз основних операторів ринку
3. Ціна та асортимент послуг на ринку
3.1 Аналіз середніх цін на імпортовані професійні матеріали та інструменти для манікюрних та педикюрних послуг у розрізі виду продукції, за брендами та дистриб'юторами. Основні чинники впливу формування ціни реалізації
3.2 Асортимент продукції для манікюру та педикюру основних операторів ринку, ціни, структурування за призначенням та видом продукції
4. Споживачі та їх переваги (включаючи онлайн)
4.1 Портрет та їх переваги (включаючи онлайн)
4.2 Аналіз інтернет-аудиторії на основі Google Adwords (у сегменті B2C та B2B
4.3 Структурування споживання товарів для манікюру та педикюру
4.4 Потреба у продукції для рук та ніг по регіонах, на підставі кількості манікюрних, підологічних та педикюрних послуг. Ємність ринку послуг манікюрних, педикюрних та подологічних
4.5 Порівняльний аналіз каналів продажу, виділення перспективного каналу збуту
5. Висновки. Прогнозні показники
5.1 Висновки та прогнозні тенденції розвитку ринку
5.2 Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку у 2021-2023 роках.
5.3 Рекомендації щодо розвитку компанії на ринку професійних матеріалів та інструментів для манікюру та педикюру
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1 SWOT-аналіз ринкового спрямування
6.2 PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
6.3 Існуючі ризики та бар'єри входу ринку. Побудова картки ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку професійної косметики і інструментів для манікюру, педикюру і подології з урахуванням тіньового сегмента, в грошовому вираженні, млн. грн.
2. Ємність ринку професійної косметики і інструментів для манікюру, педикюру і подології з урахуванням тіньового сегмента, в кількісному вираженні, млн шт.
3. Опис Замовника і його основних прямих конкурентів (виходячи зі схожості асортименту) на ринку манікюрних, педикюрних та подологічних послуг
4. Основні непрямі конкуренти (виходячи зі схожості асортименту) на ринку манікюрних, педикюрних та подологічних послуг
5. Основні імпортери професійної косметики і інструментів для манікюру, педикюру і подології
6. Структурування основних операторів (по регіонах і мережі)
7. Опис УТП основних (прямих і непрямих) конкурентів
8. Результати пошуку в пошуковій системі Google
9. Канали просування продукції основними операторами ринку
10. Обсяг продажів на ринку в грошовому вираженні по основним операторам, млн грн
11. Сильні і слабкі сторони операторів ринку (прямих і непрямих конкурентів)
12. Средньоімпортні ціни за типом товару в 2020 році, дол / кг
13. Матриця імпортних цін по брендам і по дистриб'юторам, дол / кг
14. Матриця середніх цін за групами товарів і по дистриб'юторам, грн
15. Опис факторів, що впливають на формування ціни
16. Асортимент продукції Космо Трейд АА за видами і призначенням, грн з ПДВ
17. Асортимент продукції BAEHR за видами і призначенням, грн з ПДВ
18. Асортимент продукції STALEKS за видами і призначенням, грн з ПДВ
19. Асортимент продукції Віва Арт за видами і призначенням, грн з ПДВ
20. Асортимент продукції KART за видами і призначенням, грн з ПДВ
21. Асортимент продукції Vijiderm за видами і призначенням, грн з ПДВ
22. Асортимент продукції Peclavus за видами і призначенням, грн з ПДВ
23. Асортимент продукції Gehwol за видами і призначенням, грн з ПДВ
24. Асортимент продукції OPI за видами і призначенням, грн з ПДВ
25. Асортимент продукції KODI за видами і призначенням, грн з ПДВ
26. Кількість офіційно зареєстрованих салонів краси по регіонах України, що не перебувають в процесі припинення, одиниць
27. Ємність ринку манікюрних, педикюрних та подологічних послуг в 2020 році, млн грн
28. Переваги і недоліки каналів збуту
29. Критерії вибору збутового каналу
30. SWOT-аналіз ринку манікюрної, педикюрної і подологічної продукції в Україні
31. PESTLE-аналіз ринку манікюрної, педикюрної і подологічної продукції в Україні
32. Сегментація ринкових ризиків
33. Карта ризиків для ринку манікюрної, педикюрної і подологічної продукції в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура імпорту на кшталт продукції, у грошах, %
2. Сегментація ринку професійних інструментів для манікюру та педикюру, %
3. Сегментація ринку професійної косметики для манікюру, педикюру та подології, %
4. Частка ринку основних операторів ринку професійних матеріалів та інструментів для манікюру та педикюру, у грошовому вираженні (з урахуванням тіні), %
5. Динаміка кількості запитів на професійну косметику та продукцію для манікюру, педикюру та подології у 2020-1 пол. 2021 рр., тис
6. Динаміка запитів у галузі в розрізі В2В та В2С
7. Структура споживання професійної манікюрної, педикюрної та подологічної продукції
8. Структура ринку в розрізі регіонів України за кількістю офіційно зареєстрованих та діючих салонів краси, %
9. Структура каналів дистрибуції
10. Канали збуту манікюрної, педикюрної та підологічної професійної продукції
11. Прогнозні показники розвитку ринку професійної продукції для манікюру та педикюру на 2021-2023 рр., млн грн
12. Прогнозні показники часток ринку основних операторів професійної продукції для манікюру та педикюру у 2021-2023 рр., млн грн

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами