Дата підготовки: | Червень 2020 року |
Кількість сторінок: | 9, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 3 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку салонів краси України
В ході дослідження було проаналізовано тенденції розвитку ринку, а також окремо охарактеризовано салони в залежності від цінового сегмента, проаналізовано ціноутворення, оцінений об’єм ринку.
Салони краси залишаються одним з найбільш швидко розвиваються сегментів індустрії краси: поява нових технологій, як косметичних, так і цифрових, зміна споживчої поведінки клієнтів, розробка нових продуктів і процедур - ось домінуючі фактори, які визначають просування салонного ринку.
Серед всіх тенденцій, що мають вплив на ринок, можна виділити зростання попиту за рахунок чоловічого населення. Буквально 10 років тому представники сильної половини людства були рідкісними клієнтами косметологічних закладів. Навіть в наш час чоловічі засоби гігієни, косметика і парфуми становлять усього 11% від загального обсягу індустрії краси. Однак розвиток сучасного світу змінило ставлення суспільства до ролі чоловіка і жінки в ньому.
Чоловіків, як категорію клієнтів, привертають такі процедури: масаж, процедури по догляду за шкірою обличчя, видалення волосся за допомогою лазера або воску. Крім того, за останній рік значно зріс попит на забарвлення волосся серед чоловіків, найбільш популярним вважається сріблясто-сірого відтінку. На сьогоднішній день досить актуально відкриття повністю чоловічого салону краси.
Ринок умовно можна розділити на салони економ, бізнес (середній і середній +) класу, а також люкс і VIP.
З точки зору географії, ринок салонів краси України залишається неоднорідним: на частку Києва та Київської області припадає 45% всього ринку. Що стосується регіонального розподілу, близько 30% з них припадає на східні області, решта салони краси рівномірно розподілені між центральними, південними і західними областями країни.
Щорічно в світі з'являється безліч нових салонів краси (обсяг світового ринку перукарських послуг вже перевалив за $ 150 млрд). І така динаміка досить виправдана: наявність стабільно високого попиту і безперервний розвиток галузі дозволяють бізнесу протягом багатьох років залишатися затребуваним. Але є й інша статистика: більшість нових салонів закриваються в перший рік роботи.
Одна з основних причин зростаючої кількості нових студій краси - досить невисокі інвестиції (в порівнянні з іншими видами бізнесу) .В цілому варто відзначити, що український ринок салонів краси протягом 2016 - 2018 рр. виріс на 30%
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку
2. Характеристика ринку салонів краси в Україні: опис, обсяг, структура
3. Ціна та ціноутворення на ринку салонів краси в Україні
4. Висновки
1. Класифікація салонів краси за ціновою категорію
2. Кількість салонів краси в Україні в 2016-9 міс. 2019 рр., шт.
3. Вартість стрижки і манікюру в салонах різних цінових сегментів в Україні
1. Об’єм ринку салонів краси в Україні в 2016-9 міс. 2019 рр., млн. грн.
2. Сегментація операторів на ринку салонів краси України за класами, 2018 р.,%