in stock

Бізнес-план салону краси

Загальна характеристика
Дата підготовки: Липень 2019 року
Кількість сторінок: 58 сторінка, в тому числі 26 таблиць, 16 рисунків (документ підготовлено на російській мові)
Спосіб оплати: безготівковий / готівковий розрахунок, 100% передоплата  
Спосіб отримання: в електронному вигляді Word + фінансова модель в Excel         
13999 грн.
Концепція проекту:

Кожна жінка мріє виглядати красивою і бажаною. Для цього вона не тільки підбирає яскравий і стильний гардероб, але і користується послугами перукарів, косметологів, відвідує СПА-процедури і т.д. Все це дозволяє дівчині не тільки змінити на краще свій образ, а й отримати заряд позитивного настрою, підвищити впевненість в собі і звернути на себе захоплені погляди чоловіків.
Незважаючи на велику насиченість ринку краси, останнім часом відкривається все більше перукарень, hair- і brow-студій, манікюрних салонів, які привертають увагу споживача не тільки автентичною атмосферою або високою якістю послуг, що надаються, а й індивідуальним ставленням майстри салону до своїх клієнток. Задоволення таких очікувань клієнтів може стати ключовим для успіху бізнесу.

Цільовим ринком реалізації послуг салону краси стане м. Київ. Однак, варто врахувати, що салон краси буде орієнтуватися на цільову аудиторію віком від 15 до 64 років, яких в Києві проживає, за оцінками Держстату, 1 996 600 чоловік. Якщо розділити населення столиці України в районах, то можна побачити наступну статистику:
1. Найбільше людей проживає в Деснянському, Солом'янському, Дніпровському і Святошинському районах.
2. Найменше людей проживає в центральних районах столиці - Печерському, Подільському та Шевченківському районах.
З одного боку, виглядає раціональним відкривати бізнес салону краси в найбільш населених районах Києва, проте, варто враховувати, що рівень платоспроможності клієнтів знижується пропорційно віддаленості району від центру.
Столичні салони краси можуть похвалитися широким переліком послуг на будь-який смак і гаманець. Їх можна поділити на 3 групи:
 Іміджеві процедури;
 Медичні послуги;
 Загальна релаксація.
Більш детально дана інформація представлена в таблиці нижче.

Високий попит на «красу» в Україні та Києві, зокрема, дозволяє говорити про перспективність такого бізнесу як салон краси. Високий професіоналізм персоналу, індивідуальний підхід до кожного клієнта, а також грамотно складений бізнес план допоможе вам не тільки успішно запустити даний вид бізнесу, а й ще досить непогано заробити на ньому.


  
 

Зміст:

1. Резюме проекту
2. Опис проекту
3. Аналіз цільового ринку
3.1 Загальні характеристика цільового ринку
3.2 Цільовий покупець. Способи залучення. Сегменти ринку
4. Виробничий план
4.1 Місцерозміщення об’єкта реалізації проекту
4.2. Опис процесу роботи салону краси і характеристика послуг, що надаються
4.3. Необхідне обладнання та інші засоби для функціонування салону краси
5. Організаційний план
5.1. Графік фінансування проекту
5.2. Необхідний персонал та кадрова політика за проектом.
6. Маркетинговий план
7. Інвестиційний план
8. Фінансовий план проекту
8.1. Основні параметри діяльності
8.2. Передумови для розрахунків та їх аргументація
8.3. Прогноз продажів за проектом
8.4. Формування прибутку за проектом
8.5. Звіт про рух грошових коштів
9. Аналіз ефективності проекту
9.1. Аналіз прибутковості проекту
9.2. Показники інвестиційної привабливості проекту: NPV, IRR, PI, DPP
10. Аналіз ризиків
10.1. Факторний аналіз ризиків проекту
10.2. Стратегія зниження ризиків
10.3. SWOT-аналіз
11. Висновки

Перелік таблиць:

Таблиця 1. Основні групи послуг, що надаються в салонах України
Таблиця 2. Найбільш поширені категорії салонів краси в Україні
Таблиця 3. Перелік необхідних меблів
Таблиця 4. Перелік необхідного обладнання та інструментарію
Таблиця 5. Перелік необхідних первинних витратних матеріалів
Таблиця 6. Фінансування проекту
Таблиця 7. Штатний розклад співробітників салону краси
Таблиця 8. Перспективні заходи індустрії краси для участі салону
Таблиця 9. Джерела фінансування проекту
Таблиця 10. Загальні витрати за проектом
Таблиця 11. Параметри приміщення за проектом
Таблиця 12. Адміністративно-господарські витрати по проекту
Таблиця 13. Параметри роботи підприємства
Таблиця 14. Оподаткування за проектом
Таблиця 15. Амортизаційні відрахування за проектом
Таблиця 16. План продажів за проектом
Таблиця 17. Звіт про прибутки та збитки
Таблиця 18. Операційні витрати
Таблиця 19. Звіт про рух грошових коштів
Таблиця 20. Формування прибутку за проектом
Таблиця 21. Прибутковість за проектом
Таблиця 22. Показники ефективності
Таблиця 23. Характеристика компонентів ризику
Таблиця 24. Основні види ризиків за проектом
Таблиця 25. Оцінка рівня ризику
Таблиця 26. SWOT-аналіз проекту

 

Перелік графіків і діаграм:

Рисунок 1. Чисельність населення в м. Київ за районами станом на 1.05.2019
Рисунок 2. Концентрація жителів м Київ за гендерною ознакою
Рисунок 3. Результати опитування: Як часто Ви відвідуєте салон краси?
Рисунок 4. Критерії вибору салону краси українським клієнтом
Рисунок 5. Концентрація салонів краси на правому березі Києва
Рисунок 6. Концентрація салонів краси на лівому березі Києва
Рисунок 7. Основні критерії вибору приміщення салону краси
Рисунок 8. Графік фінансування проекту
Рисунок 9. Органіграма проекту
Рисунок 10. Структура інвестиційних витрат за проектом
Рисунок 11. Формування прибутку за проектом
Рисунок 12. Графік формування прибутку за проектом
Рисунок 13. Розмір валової виручки та маржі валового прибутку за проектом
Рисунок 14. Розмір чистого прибутку та рентабельності продажів за проектом
Рисунок 15. Внутрішня норма дохідності проекту
Рисунок 16. Дисконтований період окупності проекту
 

 

Вас може зацікавити