Вічний попит на красу: підготовлений бізнес-план б'юті-бару
6426

Вічний попит на красу: підготовлений бізнес-план б'юті-бару

Секрет успішного бізнесу полягає в наданні людям саме тих послуг, яких вони найбільше потребують. Фахівці Pro-Consulting постійно відстежують привабливі для інвестування, ще не заповнені ніші в економічному просторі України. Однією з них є ринок салонів краси.
Згідно зі статистикою, кожна людина за своє життя стрижеться в середньому 480 разів. Чоловік тратять п'ять місяців свого життя на гоління, а жінки протягом 15 місяців наносять макіяж.

Рекомендуємо також почитати про бізнес-план організації весільного салону в Києві

Навіть за часів політичних і економічних потрясінь люди не перестають стежити за собою. Просто вони роблять це в силу своїх фінансових можливостей. Так, в 2014 році український ринок перукарняго-косметичних послуг зменшився на 25% у порівнянні з 2013-м, з 388,7 млн ​​грн до 298,8 млн грн. Однак вже з наступного, 2015 року обсяг ринку почав поступово відновлюватися і виріс на 3,4%. Цей процес продовжився і в 2016 році, тоді додалося ще 2%. Звичайно, економічні потрясіння не могли не позначитися на його учасниках. Неефективні підприємства змушені були закритися, інші перейшли в більш низькі цінові категорії. Збільшився попит на майстрів-надомників, які рекламують свої порівняно дешеві послуги в соцмережах і серед знайомих.

Пік кризи залишився позаду і доходи потенційних клієнтів салонів краси знову стали рости. Для все більшої кількості з них на перше місце висувається не ціна послуг, а їх якість і безпека. Вони шукають заклади, які можуть забезпечити оптимальне поєднання цих параметрів. Завдяки цій тенденції стали розвиватися сектори ринку категорій «середній» і «середній +». За оцінками експертів, в умовах економічної стабільності б'юті-ринок має потенціал для прискорення зростання на 25-30% в рік.

У нас на сайті доступний до покупки готовий бізнес-план салону краси

На столичному ринку салонів краси, де конкуренція побільше, учасники змушені залучати та утримувати клієнтів за допомогою використання концепцій, які вигідно виділяють заклад з ряду йому подібних. Однією з таких «фішок» є відведення в салоні зони для невеликого кафе. Таким чином перебування в закладі стає більш приємним для клієнтів, можна скрасити очікування або поговорити з подругою за чашкою кави з печивом. Створення подібного салону (б'юті-бару) і передбачає бізнес-план, розроблений аналітиками Pro-Consulting.

Витрати на створення додаткової зони кафе незначні в порівнянні зі збільшенням доходів від підвищення лояльності постійних і привабливості салону для нових клієнтів. Це показує досвід функціонування аналогічних б'юті-барів в Європі і Росії.

Можливо, вам буде цікавий матеріал про ринок салонів краси в Україні і СНД

Поділ на робочі зони в майбутньому салоні буде здійснено відповідно до переліку послуг, що надаються. Це перукарські послуги, манікюр, педикюр, масаж та кафе. У зоні кафе буде розміщуватися барна стійка і кілька столиків.

Загальна сума витрат на проект становить 750-800 тис. гривень. Найбільш вагомими джерелами доходів стануть косметологічні послуги та масаж.


Схема доходів

 

Відповідно до проведених при написанні бізнес-плану розрахунків, рентабельність продажів даного закладу складе 13-15%, що означає що в кожної гривні доходу буде міститися до 15 копійок чистого прибутку.

Якщо ви плануєте відкривати власну справу, рекомендуємо почитати про те, що таке бізнес-план

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами