Дата підготовки: | Липень 2021 року |
Кількість сторінок: | 26, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 12 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз ринку одноразової продукції для індустрії краси в Україні.
В рамках дослідження було представлено аналіз тенденцій розвитку ринку одноразової продукції для індустрії краси і розраховані загальні показники ринку в 2019-2020 рр. за обсягом виробництва, експорту та імпорту одноразових простирадл, рушників та серветок в Україні. У звіті сегментований ринок за походженням та за видами одноразових матеріалів, показаний перелік найбільших операторів ринку, їх спеціалізація і частки. Аналітики досліджували вподобання споживачів щодо товарів (одноразових простирадл, рушників та серветок) та канали збуту даної продукції. Аналітиками складено аналіз інвестиційної привабливості галузі: SWOT-аналіз ринкового спрямування, PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок, зазначено існуючі ризики і бар'єри входу на ринок.
Основними тенденціями застосування одноразових витратних матеріалів на ринку індустрії краси є екологічність, оптимізація витрат на надання послуг, розширення асортименту і колірної гами виробів.
Ринок одноразових простирадл, рушників і серветок стрімко набирає популярність, що призводить до великої конкуренції серед виробників.
Проблеми розвитку:
1. Локдаун та інші карантинні обмеження внаслідок пандемії.
2. Високий рівень конкуренції.
3. Збільшення тіньового сегменту.
4. Зниження чисельності населення країни.
5. Кризові явища в економіці, зокрема зростання рівня інфляції або ж зниження реальної заробітної плати тощо.
Фактори впливу на ринок:
- зростаючий попит на стандарти безпеки та гігієни для запобігання ризику перехресного зараження і інфекцій в салонах краси.
- зростаюча кількість хірургічних/косметологічних процедур.
- спалах пандемії (COVID-19). Хоч дотримання особистої гігієни рекомендується як найкращий засіб для запобігання поширенню вірусу, практикуючі лікарі та працівники індустрії краси наполягають на використанні одноразових матеріалів для проведення процедур, що значно підвищує попит на таку продукцію не тільки в Україні, але й у всьому світі.
- зростаюча кількість госпіталізацій призводить до збільшення використання одноразових витратних матеріалів.
- зростання кількості операцій, доступність передової інфраструктури охорони здоров'я та підвищення обізнаності населення про правила безпеки і гігієни збільшують попит на одноразові простирадла, рушники та серветки.
Інтерес до одноразових простирадл, рушників та серветок показує тенденцію до зростання. Особливо це помітно з виникненням карантинних обмежень (у березні 2020 року кількість запитів зросла на 95% порівняно з березнем 2019 року), викликаних початком пандемії, що пояснює прагнення як працівників індустрії надання послуг так і клієнтів до забезпечення стерильності в закладах та дотримання правил гігієни.
1. Загальна характеристика ринку одноразової продукції для індустрії краси
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-2020 рр. по категоріях (виробництво + імпорт - експорт), оцінка тіні
1.3. Сегментація і структурування ринку (за видами, походженням)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
2.2. Структурування операторів (за сегментами, регіонально)
2.3. Частки ринку основних операторів ринку
3. Споживачі та їх переваги (включаючи онлайн)
3.1. Вподобання споживачів щодо товару, портрет споживача, аналіз B2B сегмента, кількість салонів краси в Україні, потреба в одноразових товарах
3.2. Аналіз інтернет-аудиторії в галузі, аналіз на підставі Google Adwords
4. Канали збуту продукції (опис і оцінка структури продажів по каналах) в цілому, оціночно
5. Висновки. Прогнозні показники
5.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку по категорії
5.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2023 рр.
5.3. Рекомендації з розвитку на ринку
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
6.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
6.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку
1. Ємність ринку одноразових матеріалів для індустрії краси в Україні в 2019-2020 рр. за офіційними даними, в натуральному вираженні, тонн
2. Основні імпортери одноразових простирадел, рушників та серветок для індустрії краси
3. Основні виробники одноразових простирадел, рушників та серветок для індустрії краси
4. Структурування операторів (за сегментами)
5. Структурування операторів (за регіонами)
6. Основні галузі-споживачі одноразових товарів з нетканих матеріалів (простирадла, рушники та серветки)
7. Кількість салонів краси в Україні в 2019-2020 рр., одиниць
8. Результати пошуку в пошуковій системі Google
9. SWOT-аналіз ринку одноразової продукції для індустрії краси в Україні
10. PESTLE-аналіз ринку одноразової продукції для індустрії краси в Україні
11. Сегментація ринкових ризиків
12. Карта ризиків ринку одноразових матеріалів для індустрії краси в Україні
1. Сегментація ринку одноразових матеріалів для індустрії краси: за походженням продукції (вітчизняна/імпортна продукція)
2. Сегментація ринку одноразових матеріалів для індустрії краси: за видами
3. Частки ринку основних виробників, %
4. Частки ринку основних імпортерів ринку в імпорті у 2020 році, %
5. Динаміка кількості запитів на одноразові матеріали в пошуковій системі Google в 2019-2020 рр., тис
6. Основні канали продажу одноразових матеріалів для індустрії краси
7. Прогнозна ємність ринку одноразових матеріалів для індустрії краси в Україні в 2021-2023 рр. в натуральному вираженні, тонн