Ринок салонів краси України: просто постригтися вже недостатньо
6811

Ринок салонів краси України: просто постригтися вже недостатньо

Ринок салонів краси України, досліджено компанією Pro-Consulting, в результаті чого було визначено його поточний обсяг і динаміку змін за період 2016 - 9 міс. 2019 року, виявлено чинники і тенденції, що впливають на розвиток цього ринку в середньостроковій перспективі. Готовий аналіз ринку салонів краси України можна замовити на сайті компанії.

Сучасна людина приділяє досить багато уваги своєму зовнішньому вигляду, оскільки це є атрибутом, а іноді і умовою успішності. Крім того, насичений ритм життя підвищує потребу організму в періодичному відпочинку з повним релаксом. Все це сприяє зростанню популярності салонів краси і спа-процедур.

У період 2016-2018 років кількість операторів, що надають послуги в сфері краси в Україні, збільшилася на 70,3%, а обсяг ринку за той же період виріс на 30,1%. Крім того, за оцінками аналітиків, близько 40% б'юті-ринку нашої країни знаходиться в тіні.

Аналіз ринку салонів краси в Україні показує, що його зростання могло б бути ще більш динамічним, якби не криза 2014 року. Того року грошовий обсяг ринку краси скоротився відразу на 25%, в 2015 році стали з'являтися ознаки його відновлення, а в 2016-му позначився стабільний висхідний тренд.

Читати про результати аналізу ринку фітнес-центрів в Києві

Разом з тим, вплив кризи відчувається ще й у наш час. Це можна помітити по структурі ринку салонів краси в Україні. У 2018 році 43% на ньому було зайнято закладами економ-класу, що надають послуги в цінових категоріях «низька» і «низька-». Яскравими представниками цього сектору ринку є мережі салонів «Просто перукарня» і «Експрес-стрижка». Ці формати відрізняються високою доступністю не тільки для споживачів послуг, а й для підприємців-початківців - відкрити бюджетну перукарню на умовах франчайзингу коштує всього близько 30 тис. гривень.

Чітко простежується тяжіння ринку салонів краси до самих платоспроможних регіонів. Так, 45% його зосереджено в Києві та Київській області. І це не випадково, адже, якщо просту стрижку може собі дозволити будь-який українець, то для закладів, що надають більш дорогі послуги косметолога, масажиста або спа-процедури, потрібно аудиторія з відповідним рівнем доходу. За останні два роки ціна однієї послуги в салоні краси в Україні зросла в середньому на 25%.

Дивитися готовий бізнес-план створення салону краси

За результатами маркетингового дослідження можна виділити наступні тенденції, які істотно впливають на ринок салонів краси в Україні:

  • активне зростання кількості споживачів;
  • чіткий поділ закладів та їх клієнтів на сегменти;
  • відкриття салонів краси на основі франчайзингу;
  • мобільність салонів краси;
  • моноформат б'юті-закладів, коли салон спеціалізується на наданні однієї послуги;
  • розвиток чоловічого б'юті-сегменту - барбершопи.

Ринок салонів краси в Україні розвивається дуже стрімко як в кількісному, так і в якісному вимірах. Каталізатором цього розвитку є підвищення наявних доходів українців. Щоб залишатися конкурентоспроможними, операторам ринку необхідно працювати не тільки над вдосконаленням сервісу, але його унікальністю. У середньостроковій перспективі варто очікувати нових пропозицій від існуючих гравців, а також появи амбітних новачків б'юті-ринку.

Замовити аналіз вашого ринку

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 28.02.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами